Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient poprosił o wysyłkę paczki w czwartek, aby dostawa była w piątek. Deklarowany czas wysyłki mamy ustawiony na 2 dni, czyli do jutra (wtorek) mamy czas na wysłanie paczki. Czy jeżeli zmienilibyśmy status paczki z W REALIZACJI na WYSŁANE, a w rzeczywistości nie wysłalibyśmy paczki, to będzie widnieć informacja OPÓŹNIONA WYSYŁKA? Zależy Nam również, aby uniknąć odjęcia punktów w jakości sprzedaży oraz aby klient odebrał paczkę
@KRAINADOBREGOSNU W takim wypadku możemy wykluczyć zamówienie ze statystyk. Potrzebujemy jedynie zrzutu ekranu z widoczną wiadomością od klienta, gdzie widać prośbę o późniejszą wysyłkę. Przydatny będzie również numer zamówienia. 😉
Ok, super. Gdzie przesłać zrzut zamówienia?
To co tam sobie w statusie zaznaczysz nie ma znaczenia...
Może czegoś nie wiem. Ale według moich informacji, a ze 3x to robiłam to owszem możesz zgłosić to do wykluczenia jednak dopiero po upłynięciu terminu wysyłki. Czyli w najlepszym wypadku masz dobę z obniżonymi statystykami, w gorszym ze 3 dni (szybciej jest przez forum). Chyba, że coś się ostatnio zmieniło. Bo mnie ze 2 miechy temu dziewczyny odmówiły przyjęcia takiego zgłoszenia właśnie do czasu upłynięcia terminu.
w_kiwi jesteś pewna, że może to już teraz zgłosić?
@AnnaG-Antyki Masz rację, nie doprecyzowałam tego. @KRAINADOBREGOSNU Będziemy mogli wykluczyć zamówienie, dopiero gdy czas na jego nadanie minie. Zrzut ekranu z zamówieniem możesz dodać tutaj, tylko proszę, wklej numer zamówienia.