anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

OPÓŹNIENIE WYSYŁKI A STATUS PACZKI

KRAINADOBREGOSNU
#8 Zapaleniec

Klient poprosił o wysyłkę paczki w czwartek, aby dostawa była w piątek. Deklarowany czas wysyłki mamy ustawiony na 2 dni, czyli do jutra (wtorek) mamy czas na wysłanie paczki. Czy jeżeli zmienilibyśmy status paczki z W REALIZACJI na WYSŁANE, a w rzeczywistości nie wysłalibyśmy paczki, to będzie widnieć informacja OPÓŹNIONA WYSYŁKA? Zależy Nam również, aby uniknąć odjęcia punktów w jakości sprzedaży oraz aby klient odebrał paczkę

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@KRAINADOBREGOSNU W takim wypadku możemy wykluczyć zamówienie ze statystyk. Potrzebujemy jedynie zrzutu ekranu z widoczną wiadomością od klienta, gdzie widać prośbę o późniejszą wysyłkę. Przydatny będzie również numer zamówienia. 😉

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

KRAINADOBREGOSNU
#8 Zapaleniec

Ok, super. Gdzie przesłać zrzut zamówienia?

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

To co tam sobie w statusie zaznaczysz nie ma znaczenia...

Może czegoś nie wiem. Ale według moich informacji, a ze 3x to robiłam to owszem możesz zgłosić to do wykluczenia jednak dopiero po upłynięciu terminu wysyłki. Czyli w najlepszym wypadku masz dobę z obniżonymi statystykami, w gorszym ze 3 dni (szybciej jest przez forum). Chyba, że coś się ostatnio zmieniło. Bo mnie ze 2 miechy temu dziewczyny odmówiły przyjęcia takiego zgłoszenia właśnie do czasu upłynięcia terminu.

  jesteś pewna, że może to już teraz zgłosić?

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@AnnaG-Antyki Masz rację, nie doprecyzowałam tego. @KRAINADOBREGOSNU Będziemy mogli wykluczyć zamówienie, dopiero gdy czas na jego nadanie minie. Zrzut ekranu z zamówieniem możesz dodać tutaj, tylko proszę, wklej numer zamówienia. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów