Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił towar gabarytowy (blaty drewniane), opłacił z góry w tym koszt dwóch przesyłek gabarytowych (145 zł / sztuka), nie odebrał przesyłek ponieważ kurier nie chciał pomóc we wniesieniu ich do mieszkania.
Towar wraca do nas a DPD nałożyło na nas koszt w wysokości 344,59 zł za zwrot paczek. Proszę o informację czy jest jakiś zapis w regulaminie allegro odnośnie możliwości obciążenia klienta tym kosztem?
@konstalsale a odstąpił o umowy ? to nie regulamin reguluje a UK i KC
Jak odstąpił to zwrot pokrywa kupujący i masz prawo potrącić za powrót 🙂
Jak nie odstąpił to poproś o zwrot za odesłanie i opłacenie ponownej wysyłki oraz poinformuj że zaczniesz naliczać za magazynowanie 🙂
Nie, zamówienie nie zostało anulowane. Produkt wykonany pod zamówienie i indywidualne preferencje klienta z zastrzeżeniem braku możliwości zwrotu.
@konstalsale to tym bardziej ma pozamiatane, wezwij do odbioru towaru oraz pokrycia kosztów powrotu oraz opłacenia ponownej wysyłki 🙂 i zaznacz że za tydzień zaczniesz naliczać za magazynowanie 🙂
Pamiętaj że na dziś towar jest jego więc bez jego decyzji nie możesz nic odliczać czy zwracać kasy !!!
Dzięki bardzo za pomoc, a czy orientujecie się może czy jest na to szczegółowy "paragraf" w razie problemów?
art. 535 § 1 Kodeksu cywilnego obowiązek odbioru
art. 471 Kodeksu cywilnego dłużnik obowiązek naprawienia szkody
art. 34 Ustawy Konsumenckiej
Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
@konstalsale Jeśli faktycznie towar był wykonany pod indywidualne zamówienie to takim razie wezwij kupującego do opłacenia ponownej przesyłki lub odbioru towaru we własnym zakresie oraz w związku z niewywiązaniem się z umowy po jego stronie do zwrotu kosztów powrotu przesyłki do nadawcy.