Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ W jaki sposób obciążyć klienta kosztami przesyłki zwrotnej DPD wygenerowanej w systemie allegro przy odstąpieniu od umowy i doliczonej do mojego rachunku? Zwroty w allegro nie umożliwiają takich potrąceń.
@Marlonka czy przesyłka nie została odebrana i wróciła do nadawcy po czym kupujący odstąpił od umowy? Jeśli jest to usługa dodatkowa to jej koszt ponosi Sprzedający, zgodnie z tym artykułem.
Nie, klient odebrał przesyłkę, ale rozmyślił się i odesłał zwrotem Allegro DPD generowanym przy odstąpieniu w serwisie. Z tego co widzę, mam opłaty za zwroty DPD doliczone do mojego rachunku, a zwrot towaru powinien klient wysłać na swój koszt. Dlatego pytam jak rozwiązać rozliczenie tego zwrotu.
@Marlonka podaj proszę numer tego zamówienia, sprawdzę to. Jeśli kupujący odebrał przesyłkę w ramach Smart! to miał darmowy zwrot, ale koszt tego zwrotu nie jest naliczany dodatkowo do rachunku sprzedającego. Dostawa w ramach Smart! (czyli też możliwość darmowego odesłania zamówienia) jest w opłacie jaką sprzedający płaci za nadanie przesyłki Smart!
niestety koszty allegro w moim przypadku to 20%
wiec jak wystawiam cos to
koszt zakupu+ marża brutto + koszty wysyłki smart + opakowanie+ 15% czesto gesto jest to 200% kosztów zakupu towaru