anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opłata za przesyłkę zwrotną DPD, Poczta Polska

Marlonka
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_   W jaki sposób obciążyć klienta kosztami przesyłki zwrotnej DPD wygenerowanej w systemie allegro przy odstąpieniu od umowy i doliczonej do mojego rachunku?  Zwroty w allegro nie umożliwiają takich potrąceń.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Marlonka czy przesyłka nie została odebrana i wróciła do nadawcy po czym kupujący odstąpił od umowy? Jeśli jest to usługa dodatkowa to jej koszt ponosi Sprzedający, zgodnie z tym artykułem

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Marlonka
#9 Pomysłodawca#

la_nika 

Nie, klient odebrał przesyłkę, ale rozmyślił się i odesłał zwrotem Allegro DPD generowanym przy odstąpieniu w serwisie. Z tego co widzę,  mam opłaty za zwroty DPD doliczone do mojego rachunku, a zwrot towaru powinien klient wysłać na swój koszt. Dlatego pytam jak rozwiązać rozliczenie tego zwrotu.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Marlonka podaj proszę numer tego zamówienia, sprawdzę to. Jeśli kupujący odebrał przesyłkę w ramach Smart! to miał darmowy zwrot, ale koszt tego zwrotu nie jest naliczany dodatkowo do rachunku sprzedającego. Dostawa w ramach Smart! (czyli też możliwość darmowego odesłania zamówienia) jest w opłacie jaką sprzedający płaci za nadanie przesyłki Smart!

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

motogruszek_pl
#8 Zapaleniec#

niestety koszty allegro w moim przypadku to 20% 

wiec jak wystawiam cos to 

koszt zakupu+ marża brutto + koszty wysyłki smart + opakowanie+ 15% czesto gesto jest to 200% kosztów zakupu towaru 

oznacz moderatorów