anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Opinia klienta po zwrocie środków

MAMY ROZWIĄZANIE!
emilka3477
#9 Pomysłodawca#

witam.Wiem,że mogę ustosunkować się do otrzymanego negatywnego komentarza.Natomiast nie mam takiej  możliwości w przypadku gdy komentarz jest pozytywny z najgorszymi notami.Nie mam żadnej możliwości skomentowania jak sytuacja wygląda z mojej strony.Dlatego to jest dla mnie krzywdzące gdy klient np nie czyta opisu aukcji tylko sugerował sie załączonym jednym ze zdjęć.Teraz taka sytuacja.Sprzedaję towar na allegro,podaję cennik poczty lub przy większych zakupach do ustalenia indywidualnie z klientem.Trafiła się osoba co zapłaciła za towar a w pozycji wysyłki-koszty ustalone indywidualnie wpisała sobie 0 zł - bez uzgodnienia ze mną.Napisałam,że albo zwrocę pieniądze za towar lub proszę o dopłatę za przesyłkę/tu podałam nr konta bo nikt z nas nie wiedział jak dokonać takiej opłaty  na allegro.Klientka po wyjaśnieniach z mojej strony stwierdziła,że dopłaci.Poprosiłam o screen.Brak ale upiera się ,że wpłaciła i żada wysyłki.Tłumacze,że nie mam możliwości sprawdzenia czy wpłata dotarła.Ona nie chce wysłać potwierdzenia nadania a ja śmiem twierdzić,że kasy nie wysłała a ja nie mam zamiaru robić komuś prezentów.Czy jak zwrócę pieniądze to będzie mogła dodac komentarz?czy będę mogła się obronić wyjaśnieniem?Staram sie żeby moi klienci byli zadowoleni ale czasami trafi się trudny przypadek, który popsuje mi opinie tym ,że nie czytał zasad gry.

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19
temporalis_pl
#11 Animator#

1. Nie masz żadnych praw.

2. Zawsze jesteś winna.

3. "Nie jesteśmy w stanie stwierdzić jaki był przebieg transakcji"

4. Drogi xxx zapłać rachunek

5. W trosce o Ciebie, zwiększyliśmy prowizje

Serio zadajesz takie pytanie? Jak długo jesteś na allegro?

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

@temporalis_plwszystko w pigułce 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
emilka3477
#9 Pomysłodawca#

chwilę już jestem ale nigdy nie maiałam takich problemów.ktoś kupował, płacił a ja wysyłałam towar.

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@emilka3477  Wcześniej czy później każdy trafi na swojego dzbana 🙂

Ula

Ula
oznacz moderatorów
temporalis_pl
#11 Animator#

Nie szukaj logiki w tym serwisie, a już na pewno nie szukaj sprawiedliwości. Jeśli chcesz zrozumieć zasadę działania allegro, to wyobraź sobie wieeeeeeelką kamienną kulę, która toczy się w dół. Możesz się dostosować i zejść jej z drogi, ale jej toru nie zmienisz. I nie zdziw się, jeśli kule nagle toczy się pod górę, tylko zejdź z drogi. W końcu to allegro <wzdycha>

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

podepnę się i ja, jak to jest z komentarzem po anulowaniu transakcji ? czy klient może go wystawić jak zwróci towar i otrzyma zwrot płatności ? teoretycznie do zakupu nie dochodzi, wiec według mnie nie powinien, ale znając realia allegro pewno może. Jakoś nigdy nie zwróciłem uwagi jak to u mnie działa 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
temporalis_pl
#11 Animator#

Tak, może.

Klient może kliknąć "kup teraz", po czym nawet nie wypełnić formularza dostawy i już może wystawić komentarz

oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

@temporalis_pl  to dobrze, że u mnie za często tego nie stosują. Szczerze mówiąc nie nadążam za zmianami w serwisie, a że niektóre są tak niedorzeczne, to i to mnie nie dziwi 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
temporalis_pl
#11 Animator#

Najlepsze jest to, że nie raz zadaje pytanie pracownikowi allegro na czacie, a on potrzebuje kilku minut, aby się dowiedzieć jaka jest odpowiedź. Sami nie znają swojego regulaminu, sami nie rozumieją jak działa serwis.

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@emilka3477 

@mikeza 

Klient ma prawo wystawić komentarz nawet do takiej transakcji, którą obie strony w zgodzie anulowały.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
mikeza
#20 Guru#

i to nie jest normalne, bo skoro jest ograniczona ocena np. przy kolejnych zakupach tego samego klienta, to w jakim celu ocenia się transakcję, która została anulowana ??

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@mikeza  Nie ma w tym logiki, ale taka jest rzeczywistość.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
temporalis_pl
#11 Animator#

@WREDZIA-W1 
Einstein się trafił 😄

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@temporalis_pl  Ale, że kto ten ów Einstein? 😃

Ula

Ula
oznacz moderatorów
temporalis_pl
#11 Animator#

Proszę Cię, przeczytaj wątek, zanim się wypowiesz. Wszędzie Cię strasznie dużo. Piszesz wszędzie, powtarzasz czyjeś posty. Piszesz głupoty. Wszędzie na siłę, byleby coś wpisać. Zajmij się czymś. 

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@temporalis_pl  Może raczej Ty przeczytaj, ze zrozumieniem, bo Ci coś wieczorem ta funkcja szwankuje.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
temporalis_pl
#11 Animator#

🤣

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@temporalis_pl  Czyli nie dotarło. Przeczytaj zatem pytanie tytułowe Emilki i pytanie mikezy. O co obie pytały?

Ula

Ula
oznacz moderatorów
Client:79179573
#16 Inspirator#

@temporalis_pl  The truth has been spoken.

____________

Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!

oznacz moderatorów