Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , mam mały problem ze zwrotem towaru. Mianowicie odezwała się do mnie na czacie klientka z pytaniem o konkretne uchwyty meblowe czy mam w białym kolorze bo ona zamawiała od kogoś innego i dostała je w żółtawym odcieniu ponieważ w produkcji wystąpił błąd. Więc przeszukałam dla niej te uchwyty okazało się że mam takie uchwyty zrobiłam jej zdjęcia czy taki odcień jej odpowiada. Pani je zamówiła i napisała że jeśli nie będą pasować to je zwróci. No i dziś przyszedł zwrot.... Niestety nie są to te uchwyty które ja wysyłałam jestem na 100% tego pewna ( chyba że Pani posiada maszynę do opakowywania uchwytów w folię z logo producenta 😛 )- uchwyty które jej wysyłałam musiałam otworzyć aby sprawdzić kolor i zrobić zdjęcie klientce. Te które mi odesłała są niestety od tego kogoś u którego kupiła - są nieotwierane , fabrycznie zapakowane i niestety z lekkim uszkodzeniem... Dla mnie jest to zwykłe oszustwo... Być może nasze uchwyty były droższe i Pani stwierdziła że lepiej u nas zwrócić towar i lepiej na tym wyjdzie (?).
Cóż w takiej sytuacji począć? Mam prawo do odmowy zwrotu pieniędzy jeśli wiem że jest to nie mój produkt ? I czekać aż zwróci właściwy towar , założy dyskusję albo da negatywa ?
Chwila jest to zakup konsumencki czy prywatny? Jeżeli masz dowody ze to nie twój produkt to jej opisz i napisz że czekasz na zwrot swojego towaru i nie zwracaj środków.
No jest to zakup konsumencki, oczywiście przez allegro ( pobrana prowizja itp. wszystko zgodnie z zasadami ) , Pani nie chciała w ciemno kupować uchwytów. W zasadzie mam tylko te zdjęcia które jej wysyłałam ponieważ to te uchwyty jej wysłałam i pisałam jej że mam tyle sztuk ile ją interesuje. Uchwyty do zdjęcia były odpakowane.
Czyli masz dowód w postaci zdjęć przed wysłaniem,czat i teraz po odesłaniu więc napisz jej że czekasz na zwrot twojego towaru.
@ekorex_pl Jeśli posiadasz bezsprzeczne dowody, że uchwyty które klientka odesłała nie są tymi które jej wysłałaś musisz ją poinformować, że zwrot przyjmiesz jednak pod warunkiem odesłania właściwego towaru.
Towar który klientka odesłała jest zgodnie z prawem cały czas jej własnością w tym wypadku.
Zażądaj zwrotu właściwego towaru i poinformuj, że ten który Ci wysłała możesz jej odesłać po wcześniejszym opłaceniu kosztów wysyłki lub niech go od ciebie odbierze na swój koszt.