Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie,prosze o pomoc..klient zakupił towar ,po czym anulował platnosc,która do mnie nawet nie doszła..po tygodnia pyta sie kiedy go otrzyma,ja odpowiadam no niestety platnosc jest anulowana trzeba by ponowic i dopierio wtedy moge zrealizowac zamowienie..dzis otrzymałam negatyw..co zrobic w takiej sytuacji,czy allegro moze usunąc mi taki komentarz..wlasnie z tym komentarzem straciłam dzis Smarta dla klientów..to naprawde niesprawiedliwe..prosze o pomoc.
Próbuj napisać tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272 allegro zweryfikuje i może usunie
dziekuje,spróbuje..
Warunkiem wystawienia komentarza nie jest zapłata za towar. Klient może ocenić transakcję przed zapłatą. Jeżeli komentarz narusza regulamin, możesz go zgłosić tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272
Jeżeli zasady narusza, zostanie usunięty. Pamiętaj, że klient może zapłacić też poza Allegro.
dziekuje za link.Towar nie został opłacony w zaden sposób..nie zostala takze poinformowana o nieudaneju probie platnosci ani prosbie wysylki np.za pobraniem..klient sobie"kliknal.rozpoczal platnosci i zaraz anulował"
Warunkiem wystawienia komentarza NIE JEST zapłata za towar.
@Elmo2011 Zgłoś allegro usunięcie negatywa, proś o jakieś konsekwencje dla niego ze strony allegro.
Możesz jak masz czas i kasę zgłosić na policje klienta za działania na Twoją szkodę narażając na straty finansowe (utrata smarta, spadek sprzedaży) oraz szkodzenie wizerunkowi Twojemu czy też Twojej firmy z tymi samymi skutkami co wyżej napisałem. Jeśli jest tak jak opisałeś sytuacje. Może to konkurencja i zacznie Ci się powtarzać sytuacja
dziekuje
@Elmo2011 poproś o usunięcie i poinformuj że jest to niesłuszny komentarz i wyciągniesz konsekwencje, potem wyślij wezwanie do usunięcia i do sądu 🙂
Taaaa, najlepiej to pismo ściągnięte z netu z błędami niech wyśle 🙂 A może komentarz jest słuszny? Tego nie wiemy.
serio?czy uwaza pan/Pani ,ze pisałabym tu o problemie wiedząc ze cos bylo nie tak i otrzymałam taki komentarz..kupujący wyjatkowo złosliwy i niemily..jak powiedział"ma prawo to wystawia" ..i wlasnie takich klientów nie powinno tu byc..bo akurat prawo a raczej obiowiązek to mial zaplacic za zakupy,a tego nie zrobil..
tak.