Otrzymałem komentarz, który według mnie jest niesprawiedliwy, co mogę zrobić?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam wszystkich kupujący kupił u nas przedmiot za pobraniem wysłaliśmy w terminie tego samego dnia odmowa przyjęcia przesyłki kupujący wystawił nam komentarz negatywny Allegro 5 krotnie go usuwało a Kupujący po usunięciu znów wstawia komentarz po następnym kontakcie z allegro już nie chce usunąć
nawet dane kupującego nie były poprawne bo tel był do kogoś innego co mam w takim przypadku zrobić
roszę o poradę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika będziemy czekać 😉
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam czy już coś wiadomo w tej sprawie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NikoTomGmbH przykro mi, ale decyzja o usunięciu komentarza pozostaje niezmienna, a zespół zajmujący się komentarzami podtrzymuje odpowiedź jaką od nich otrzymałeś - Kupujący może czuć się rozczarowany późniejszym dostarczeniem przesyłki i na tej podstawie ocenić zakupy. Otrzymałam jednoznaczną odpowiedź - sprawa pojawiła się już kilka razy, była analizowana i nie usuniemy tego komentarza, pozostaje jedynie próba kontaktu z kupującym, co rozumiem nie jest dla Ciebie zadowalającym rozwiązaniem.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skoro allegro nie jest stroną transakcji to na jakiej podstawie umieszcza JAKIEKOLWIEK INFORMACJE w ofercie sprzedajacego? (informacje o przewidywanym czasie dostawy). I czemu potem nie chce ponieśc konsekwencji wynikających WŁASNIE Z INFORMACJI PODAWANYCH PRZEZ ALLEGRO. Nie przez sprzedającego.
W ten sposób to nie sprzedający wprowadza klienta w błąd - to nie on umieszcza przewidywany czas dostawy. Niezadowolenie klienta ty wynik WYŁĄCZNIE BŁEDNEJ INFORMACJI podawanej przez system allegro. Wiec czemu teraz to sprzedajacy ma ponosić tego skutki ?????

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ot , typowe Allegrowe.... "Kowal zawinił a Cygana powiesili" , w pełnej krasie. No ale przecież ........ sprawa była analizowana przez zespół do analizowania komentarzy 😉
A może by kupującego też uświadomić że to wy daliście dudy fałszywie mu obiecując cuda na kiju ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oototo. Niestety bełkot pozostanie, a reszta niech się podgryza w próbach udowodnienia, czyja racja jest"wyżsiejsza". Kabaret.. o .. kabaret.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
oto chodzi ze kupujący nie dostał przesyłki odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki a Poza tym tel podany do kupującego był od osoby co niema nic wspólnego z kupującym bo próbowaliśmy się dodzwonić i osoba pod tym numerem też napisała do allegro czemu jego numer tel tam widnieje.A telefony do firmy są nie aktualne nie popuszczę teko tak łatwo będę się domagał sprawiedliwości bo ta sytuacja może innego sprzedawcę też spotkać

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
od powiedz allegro
Rozumiem, że znalazł się Pan w trudnej sytuacji. Przykro mi, ale niestety, mimo szczerych chęci, w tym przypadku nie jesteśmy w stanie usunąć wskazanej opinii.
Natomiast numer telefonu Kupującego przesyłam do weryfikacji - w wypadku potwierdzenia jego nieprawidłowości Kupujący zobowiązany będzie do jego uaktualnienia.
Pozdrawiam
Aleksandra [edycja]
Zespół Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NikoTomGmbH to kolejny przykład jak allegro świadomie pozwala szkalować na swoim serwisie
inne podmioty gospodarcze
mimo, że prawo mówi jasno, że ponoszą za to odpowiedzialność

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Już chyba pora żeby Allegro wprowadziło program ochrony sprzedających. Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam wszystkich ale to była przesyłka pobrani-owa i u nas było napisane ze wysyłamy tego samego dnia i wysłaliśmy tego samego dnia i jest zaznaczone dostawa 2 dni robocze mógł napisać ze chce byśmy przywieźli mu osobiście to by dostał tego samego dnia mamy około 270 km do niego Sprawę oddałem do Adwokata Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiedz Allegro
Dzień dobry,
zgodnie z ustaleniami wracam do Pana z informacją w sprawie oceny od INSPIREPOLSKA.
Zdaję sobie sprawę, że ocena może być w Pana odczuciu niesprawiedliwa, dlatego zapoznałam się dokładnie ze sprawą i dodatkowo ją skonsultowałam.
Udało mi się potwierdzić, że w momencie dokonania zakupu przez Klienta w ofercie widniała informacja o wysyłce tego samego i doręczeniu kolejnego dnia, w przypadku zakupu dokonanego przed godziną 14:30. Przesyłka została przez Pana nadana zgodnie z deklaracją, jednocześnie do próby jej doręczenia doszło z jednodniowym opóźnieniem. Zdaję sobie sprawę, że jest to niekomfortowa sytuacja, jednocześnie to Pan jako Sprzedający odpowiada przed Klientem za dostarczenie przesyłki w deklarowanym w ofercie terminie.
W tej sytuacji Klient mógł poczuć się rozczarowany niewywiązaniem się z umowy i tym samym wyrazić swoje niezadowolenie poprzez ocenę. Ja natomiast nie mogę w tym wypadku podjąć decyzji o jej usunięciu, gdyż rzeczywiście przesyłka nie dotarła do Klienta w deklarowanym czasie.
Rozumiem, że jest to nietypowa sytuacja, dlatego zachęcam Pana do podjęcia kontaktu z Klientem i wyjaśnienia tej kwestii. Za jego zgodą będziemy mogli usunąć ocenę.
Pozdrawiam
Joanna [edycja]
Zespół Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NikoTomGmbH Pytanie za 1000 punktów. Cytat :
Udało mi się potwierdzić, że w momencie dokonania zakupu przez Klienta w ofercie widniała informacja o wysyłce tego samego i doręczeniu kolejnego dnia, w przypadku zakupu dokonanego przed godziną 14:30. Przesyłka została przez Pana nadana zgodnie z deklaracją, jednocześnie do próby jej doręczenia doszło z jednodniowym opóźnieniem. Zdaję sobie sprawę, że jest to niekomfortowa sytuacja, jednocześnie to Pan jako Sprzedający odpowiada przed Klientem za dostarczenie przesyłki w deklarowanym w ofercie terminie.
Czy podkreslony cytat został napisany w treści aukcji przez Ciebie? Wtedy niestety Ty ponosisz za to odpowiedzialność. Czy Kupujący widział szacunkowy czas podany przez Allegro? Wtedy napisz Pani Joannie aby sama przeprosiła Kupującego bo to nie ty to wpisałeś tylko Allegro i ono de facto "nawaliło"
BRÓSLI

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To był wpis allegro a kupujący widział czas dostawy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy podkreslony cytat został napisany w treści aukcji przez Ciebie? Wtedy niestety Ty ponosisz za to odpowiedzialność. Czy Kupujący widział szacunkowy czas podany przez Allegro?
Nawet jeśli widział czas podany przez Allegro, to sprzedawca wystawiając ofertę podpisuje się pod tym i za to odpowiada. Kwestia poruszana tu przeze mnie dziesiątki razy - cytowana odpowiedź Allegro jest tego potwierdzeniem.
Inną sprawą jest, że Allegro nie powinno dopisywać tych informacji do cudzych umów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NikoTomGmbH "Udało mi się potwierdzić, że w momencie dokonania zakupu przez Klienta w ofercie widniała informacja o wysyłce tego samego i doręczeniu kolejnego dnia,"
Jełsi mozesz zapytaj Pani z pomocy allegro kto tą informacje umieścił. Szczególnie informacje "o doręczeniu następnego dnia"
Jełsi to była informacja którą Ty umiesciłeś wówczas według mnie komentarz jest zasadny.
Jeśli to była informacja podana przez allegro - powaznie bym rozważył droge sądową aprzynajmniej konsultacje z dobrym prawnikiem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobry wieczór ja nic nie wpisywałem było napisane za pobraniem dostawa do dwóch dni wysyłka tego samego dnia od razu po zakupie i wysłaliśmy tego samego dnia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NikoTomGmbH w tej sytuacji napisałbym do allegro argumentując że klienta w bład wprowadził system allegro a nie Ty. To allegro odpowiada za wprowadzane przez siebie udogodnienia i skutek ich działania.
Nie wiem na ile masz czas /chęci/ pieniądze lecz powaznie bym rozważył kontakt z dobrym prawnikiem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam i właśnie tak zrobiłem dokumenty przesłałem do naszego mecenasa również straciliśmy super sprzedawcę telefony które są podane u klienta też nikt nie odbiera nie popuszczę tego i nie-chcę żeby inny sprzedawca też miał problem tak jak my

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
odpowiedz allegro
Dzień dobry,
dziękuję za ponowny kontakt.
Proszę zauważyć, że Allegro nie jest stroną transakcji. Nie możemy rozstrzygać sporów w imieniu Kupujących i/lub Sprzedawców. Nie mamy możliwości do ingerowania w subiektywną ocenę Kupującego, tak samo nie jesteśmy świadkiem wszystkich toczonych rozmów, ani nie mamy prawa, by takie rozmowy oceniać i rozstrzygać na czyjąś korzyść.
Opinię możemy usunąć jedynie w momencie, gdy narusza ona regulamin Allegro - niestety w tym przypadku tak nie jest.
Zachęcam ponownie do kontaktu z Kupującym w wypracowania porozumienia.
Pozdrawiam
Małgorzata [edycja]
Zespół Allegro