anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Otrzymałem komentarz, który według mnie jest niesprawiedliwy, co mogę zrobić?

NikoTomGmbH
#9 Pomysłodawca#

Witam wszystkich kupujący kupił u nas przedmiot za pobraniem wysłaliśmy w terminie tego samego dnia odmowa przyjęcia przesyłki  kupujący wystawił nam komentarz negatywny Allegro 5 krotnie go usuwało a Kupujący  po usunięciu znów wstawia  komentarz  po następnym kontakcie z allegro już nie chce usunąć

nawet dane kupującego nie były poprawne bo tel był do kogoś innego co mam w takim przypadku zrobić

roszę o poradę

oznacz moderatorów
42 ODPOWIEDZI 42

pinsplash
#21 Demiurg#

@la_nika będziemy czekać 😉

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

NikoTomGmbH
#9 Pomysłodawca#

Witam czy już coś wiadomo w tej sprawie

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@NikoTomGmbH przykro mi, ale decyzja o usunięciu komentarza pozostaje niezmienna, a zespół zajmujący się komentarzami podtrzymuje odpowiedź jaką od nich otrzymałeś - Kupujący może czuć się rozczarowany późniejszym dostarczeniem przesyłki i na tej podstawie ocenić zakupy. Otrzymałam jednoznaczną odpowiedź - sprawa pojawiła się już kilka razy, była analizowana i nie usuniemy tego komentarza, pozostaje jedynie próba kontaktu z kupującym, co rozumiem nie jest dla Ciebie zadowalającym rozwiązaniem. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

_Likos_
#20 Guru#

@la_nika 

Skoro allegro nie jest stroną transakcji to na jakiej podstawie umieszcza JAKIEKOLWIEK INFORMACJE w ofercie sprzedajacego? (informacje o przewidywanym czasie dostawy). I czemu potem nie chce ponieśc konsekwencji wynikających WŁASNIE Z INFORMACJI PODAWANYCH PRZEZ ALLEGRO. Nie przez sprzedającego.

W ten sposób to nie sprzedający wprowadza klienta w błąd - to nie on umieszcza przewidywany czas dostawy. Niezadowolenie klienta ty wynik WYŁĄCZNIE BŁEDNEJ INFORMACJI podawanej przez system allegro. Wiec czemu teraz to sprzedajacy ma ponosić tego skutki ?????

oznacz moderatorów

eightbitclone2
#13 Ambasador#

Ot , typowe Allegrowe.... "Kowal zawinił a Cygana powiesili" ,  w pełnej krasie.  No ale przecież ........ sprawa była analizowana przez zespół do analizowania komentarzy  😉

A może by kupującego też uświadomić że to wy daliście dudy fałszywie mu obiecując cuda na kiju   ?

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

_Likos_

eightbitclone2

Oototo. Niestety bełkot pozostanie, a reszta niech się podgryza w próbach udowodnienia, czyja racja jest"wyżsiejsza". Kabaret.. o .. kabaret.

oznacz moderatorów

NikoTomGmbH
#9 Pomysłodawca#

oto chodzi ze kupujący nie dostał przesyłki  odbiorca odmówił  przyjęcia przesyłki  a Poza tym tel podany do kupującego był od osoby co niema nic wspólnego z kupującym bo próbowaliśmy się  dodzwonić i osoba pod tym numerem też napisała do allegro  czemu jego numer tel tam widnieje.A telefony do firmy  są nie aktualne nie popuszczę teko tak łatwo będę się domagał sprawiedliwości  bo ta sytuacja może innego sprzedawcę też spotkać

oznacz moderatorów

NikoTomGmbH
#9 Pomysłodawca#

od powiedz allegro

Rozumiem, że znalazł się Pan w trudnej sytuacji. Przykro mi, ale niestety, mimo szczerych chęci, w tym przypadku nie jesteśmy w stanie usunąć wskazanej opinii.

Natomiast numer telefonu Kupującego przesyłam do weryfikacji - w wypadku potwierdzenia jego nieprawidłowości Kupujący zobowiązany będzie do jego uaktualnienia.

Pozdrawiam
Aleksandra [edycja]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@NikoTomGmbH to kolejny przykład jak allegro świadomie pozwala szkalować na swoim serwisie

inne podmioty gospodarcze

mimo, że prawo mówi jasno, że ponoszą za to odpowiedzialność

oznacz moderatorów

mpaulo
#7 Wielbiciel#

Już chyba pora żeby Allegro wprowadziło program ochrony sprzedających. Pozdrawiam

oznacz moderatorów

NikoTomGmbH
#9 Pomysłodawca#

Witam wszystkich  ale to była przesyłka pobrani-owa i u nas było napisane ze wysyłamy tego samego dnia i wysłaliśmy tego samego dnia  i jest zaznaczone dostawa  2 dni robocze  mógł napisać ze chce byśmy przywieźli mu osobiście to by dostał tego samego dnia mamy około 270 km do niego Sprawę oddałem do Adwokata Pozdrawiam

oznacz moderatorów

NikoTomGmbH
#9 Pomysłodawca#

Odpowiedz Allegro

Dzień dobry,

zgodnie z ustaleniami wracam do Pana z informacją w sprawie oceny od INSPIREPOLSKA.

Zdaję sobie sprawę, że ocena może być w Pana odczuciu niesprawiedliwa, dlatego zapoznałam się dokładnie ze sprawą i dodatkowo ją skonsultowałam.

Udało mi się potwierdzić, że w momencie dokonania zakupu przez Klienta w ofercie widniała informacja o wysyłce tego samego i doręczeniu kolejnego dnia, w przypadku zakupu dokonanego przed godziną 14:30. Przesyłka została przez Pana nadana zgodnie z deklaracją, jednocześnie do próby jej doręczenia doszło z jednodniowym opóźnieniem. Zdaję sobie sprawę, że jest to niekomfortowa sytuacja, jednocześnie to Pan jako Sprzedający odpowiada przed Klientem za dostarczenie przesyłki w deklarowanym w ofercie terminie.

W tej sytuacji Klient mógł poczuć się rozczarowany niewywiązaniem się z umowy i tym samym wyrazić swoje niezadowolenie poprzez ocenę. Ja natomiast nie mogę w tym wypadku podjąć decyzji o jej usunięciu, gdyż rzeczywiście przesyłka nie dotarła do Klienta w deklarowanym czasie.

Rozumiem, że jest to nietypowa sytuacja, dlatego zachęcam Pana do podjęcia kontaktu z Klientem i wyjaśnienia tej kwestii. Za jego zgodą będziemy mogli usunąć ocenę.


Pozdrawiam
Joanna [edycja]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@NikoTomGmbH  Pytanie za 1000 punktów. Cytat :

Udało mi się potwierdzić, że w momencie dokonania zakupu przez Klienta w ofercie widniała informacja o wysyłce tego samego i doręczeniu kolejnego dnia, w przypadku zakupu dokonanego przed godziną 14:30. Przesyłka została przez Pana nadana zgodnie z deklaracją, jednocześnie do próby jej doręczenia doszło z jednodniowym opóźnieniem. Zdaję sobie sprawę, że jest to niekomfortowa sytuacja, jednocześnie to Pan jako Sprzedający odpowiada przed Klientem za dostarczenie przesyłki w deklarowanym w ofercie terminie.

Czy podkreslony cytat został napisany w treści aukcji przez Ciebie? Wtedy niestety Ty ponosisz za to odpowiedzialność. Czy Kupujący widział szacunkowy czas podany przez Allegro? Wtedy napisz Pani Joannie aby sama przeprosiła Kupującego bo to nie ty to wpisałeś tylko Allegro i ono de facto "nawaliło"

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

NikoTomGmbH
#9 Pomysłodawca#

To był wpis allegro a kupujący widział czas  dostawy

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Czy podkreslony cytat został napisany w treści aukcji przez Ciebie? Wtedy niestety Ty ponosisz za to odpowiedzialność. Czy Kupujący widział szacunkowy czas podany przez Allegro?

Nawet jeśli widział czas podany przez Allegro, to sprzedawca wystawiając ofertę podpisuje się pod tym i za to odpowiada. Kwestia poruszana tu przeze mnie dziesiątki razy - cytowana odpowiedź Allegro jest tego potwierdzeniem.

Inną sprawą jest, że Allegro nie powinno dopisywać tych informacji do cudzych umów.

oznacz moderatorów

_Likos_
#20 Guru#

@NikoTomGmbH  "Udało mi się potwierdzić, że w momencie dokonania zakupu przez Klienta w ofercie widniała informacja o wysyłce tego samego i doręczeniu kolejnego dnia,"

Jełsi mozesz zapytaj Pani z pomocy allegro kto tą informacje umieścił. Szczególnie informacje "o doręczeniu następnego dnia"

Jełsi to była informacja którą Ty umiesciłeś wówczas według mnie komentarz jest zasadny.

Jeśli to była informacja podana przez allegro - powaznie bym rozważył droge sądową aprzynajmniej konsultacje z dobrym prawnikiem

oznacz moderatorów

NikoTomGmbH
#9 Pomysłodawca#

Dobry wieczór ja nic nie wpisywałem było napisane za pobraniem dostawa do dwóch dni wysyłka tego samego dnia od razu po zakupie i wysłaliśmy tego samego dnia

oznacz moderatorów

_Likos_
#20 Guru#

@NikoTomGmbH  w tej sytuacji napisałbym do allegro argumentując że klienta w bład wprowadził system allegro a nie Ty. To allegro odpowiada za wprowadzane przez siebie udogodnienia i  skutek ich działania.

Nie wiem na ile masz czas /chęci/ pieniądze lecz powaznie bym rozważył kontakt z dobrym prawnikiem

oznacz moderatorów

NikoTomGmbH
#9 Pomysłodawca#

witam i właśnie tak zrobiłem dokumenty przesłałem do naszego mecenasa również straciliśmy super sprzedawcę telefony które są podane u klienta też nikt nie odbiera nie popuszczę tego i nie-chcę żeby inny sprzedawca też  miał problem tak jak my 

oznacz moderatorów

NikoTomGmbH
#9 Pomysłodawca#

odpowiedz allegro

Dzień dobry,

dziękuję za ponowny kontakt.

Proszę zauważyć, że Allegro nie jest stroną transakcji. Nie możemy rozstrzygać sporów w imieniu Kupujących i/lub Sprzedawców. Nie mamy możliwości do ingerowania w subiektywną ocenę Kupującego, tak samo nie jesteśmy świadkiem wszystkich toczonych rozmów, ani nie mamy prawa, by takie rozmowy oceniać i rozstrzygać na czyjąś korzyść. 

Opinię możemy usunąć jedynie w momencie, gdy narusza ona regulamin Allegro - niestety w tym przypadku tak nie jest. 

Zachęcam ponownie do kontaktu z Kupującym w wypracowania porozumienia.

Pozdrawiam
Małgorzata [edycja]
Zespół Allegro

oznacz moderatorów