Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Wiszą mi takie rozpoczęte płatności od 18 kwietnia, prowizja pobrana a płatności do dzisiaj nie ma.
3acf7280-dde0-11ed-9f40-493236d86941
d985dfd0-ddd7-11ed-9f06-27fa96370fda
Czy to nie jest tak, że jest 7 dni na opłacenie zamówienia?
Nie panikuj widocznie nie upłyneło jeszcze 7 dni czyli 168 godzin za automatyczny zwrot prowizji a najlepiej wyslij wniosek o zwrot prowizji
Nikt nie panikuje - minęło ponad 7 dni 😉 a dalej była "płatność rozpoczęta".
Dopiero dzisiaj rano zmieniło się na "anulowane automatycznie"
Allegro nie udostępnia informacji czy płatność jest w toku np. przelewem i wprowadza w ten sposób zamieszanie bo nie wiadomo - klient kupuje czy nie kupuje, płaci czy nie płaci.
@atechnik_sklep "Allegro nie udostępnia informacji czy płatność jest w toku np. przelewem i wprowadza w ten sposób zamieszanie bo nie wiadomo - klient kupuje czy nie kupuje, płaci czy nie płaci."
To nie ma absolutnie żadnego znaczenia, automatyczne anulowanie zamówienia to tylko wewnętrzna informacja dla allegro.
@atechnik_sklep Czy możesz podać mi jeszcze numery zamówień do tych płatności?
@_HolaOla_ te podane wcześniej numery to właśnie numery zamówień, których płatności wisiały do dzisiaj a teraz są "anulowane automatycznie", tylko dlaczego dopiero rano?
Płatności to:
3b222697-dde0-11ed-aab0-41d2012db8e1
03d94bbf-ddd8-11ed-b03e-3fe4bde9da5c
@atechnik_sklep dziękuję. Tak, sprawdziłam je i oba te zamówienia są automatyczne anulowane, więc płatności w nich na pewno nie będzie.