anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność rozpoczęta - mnie wisi a im też ;)

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Wiszą mi takie rozpoczęte płatności od 18 kwietnia, prowizja pobrana a płatności do dzisiaj nie ma.

3acf7280-dde0-11ed-9f40-493236d86941
d985dfd0-ddd7-11ed-9f06-27fa96370fda

Czy to nie jest tak, że jest 7 dni na opłacenie zamówienia?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

darwik-firma
#12 Orędownik#

Nie panikuj widocznie nie upłyneło jeszcze 7 dni czyli 168 godzin za automatyczny zwrot prowizji a najlepiej   wyslij wniosek o zwrot prowizji

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

Nikt nie panikuje - minęło ponad 7 dni 😉 a dalej była "płatność rozpoczęta".
Dopiero dzisiaj rano zmieniło się na "anulowane automatycznie"

Allegro nie udostępnia informacji czy płatność jest w toku np. przelewem i wprowadza w ten sposób zamieszanie bo nie wiadomo - klient kupuje czy nie kupuje, płaci czy nie płaci.

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#16 Inspirator#

@atechnik_sklep "Allegro nie udostępnia informacji czy płatność jest w toku np. przelewem i wprowadza w ten sposób zamieszanie bo nie wiadomo - klient kupuje czy nie kupuje, płaci czy nie płaci." 

To nie ma absolutnie żadnego znaczenia, automatyczne anulowanie zamówienia to tylko wewnętrzna informacja dla allegro. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@atechnik_sklep Czy możesz podać mi jeszcze numery zamówień do tych płatności? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#13 Ambasador#

@_HolaOla_ te podane wcześniej numery to właśnie numery zamówień, których płatności wisiały do dzisiaj a teraz są "anulowane automatycznie", tylko dlaczego dopiero rano?

Płatności to:
3b222697-dde0-11ed-aab0-41d2012db8e1
03d94bbf-ddd8-11ed-b03e-3fe4bde9da5c

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@atechnik_sklep dziękuję. Tak, sprawdziłam je i oba te zamówienia są automatyczne anulowane, więc płatności w nich na pewno nie będzie. 

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów