Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Klient zamówił przesyłkę w Allegro Paczkomaty InPost, ale nie zapłacił za zamówienie.
Wysłał nam wiadomość: „ Dzień dobry, W związku z tym, że zakupiony ekspres jest do Firmy proszę o wystawienie faktury. Przelew będzie wykonany droga tradycyjną.”
Status płatności: PŁATNOŚĆ ROZPOCZĘTA
operacja: płatność PAYU
Faktura : BEZ FAKTURY
Co zrobić w tym przypadku?
ma 7 dni na opłacenie albo ma problem z opłaceniem przez bank
Zaczekać na środki , wystawić fakturę , wysłać , zachowaj kolejność zdarzeń .
@AKBGroup zapytaj o dane do fv albo po nazwie i adresie znajdź numer NIP, sprawdź czy jest czynnym płatnikiem i jeśli ok to wystaw fakturę.
Oczywiście jak dostaniesz informację że przelew został zaksięgowany.