Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej @InPost !
Wczoraj nadałam paczkę smart (dostawa w weekend). Mój rejon obsługuje oddział Kraków. Paczkomat klienta 40km od nas. Właśnie na infolinii się dowiedziałam że paczka jest w Gdańsku... to taka standardowa trasa? 😅😅😅
Pal licho opóźnienia i pomyłki które się zawsze zdarzają. Problem z tym ze ta paczka jest już drugą paczką do tego paczkomatu, bo pierwsza do klientki nie może dotrzeć od wtorku. Też przez 3 dni objechała całą Polskę, a gdy w końcu w piątek dotarła to zamiast wydać ją do doręczenia, to dali jej status ponadgabarytowej. Po kolejnym straconym dniu uznali ze jednak jest dobra i będą ją dalej procesować... od poniedziałku.
Jak żyć spokojnie w weekend? 😅😅😅
To nadajesz takie "turystyczne" paczki, zwiedzają Polskę.🤣
No bardzo turystyczne. Z pierwszą paczką zrozumiałam że opóźnienia się zdążają ale skoro druga paczka też ma takie problem w dotarciu to kurde zastanawiam się czy może ten paczkomat odbiorczy w systemie inpost nie jest jakoś błędnie przypisany do rejonu. Zarówno wszystkie wtorkowe paczki, jak i te z wczoraj były/są bez problemu procesowane a tylko z tymi dwoma takie cyrki.
Klientka w sumie już w czwartek się odezwała w sprawie tego opóźnienia (sprzedaje półprodukt do jej pracy). Babka całkiem spoko, ale mówi że sobota to już taki deadline bo w niedzielę wyjeżdża. Coś czuję że z tego Gdańska to jest tego nie zdążą dostarczyć dzisiaj pod Kraków
@barwyflory_pl "czy może ten paczkomat odbiorczy w systemie inpost nie jest jakoś błędnie przypisany do rejonu" - w prawym górnym rogu etykiety masz okienko "destynacja", tam można sprawdzić, do którego oddziału paczka ma iść. Aczkolwiek w Krakowie jest chyba więcej niż jeden, więc i tak paczka może iść do transportu na zewnątrz
Najlepiej byłoby sprawdzić, czy kod paczkomatu z maszyny, zgadza się z tym podanym na etykiecie. Adres to informacja pomocnicza, nie jest brany pod uwagę w procesie doręczenia.
Co zaś do odległości, to nie ma ona najmniejszego znaczenia. Wszystkie paczki oddział wysyła na sortownię, a stamtąd trafiają one do oddziałów doręczających (nawet jak jest to ten sam oddział co nadawczy).
@barwyflory_pl To taka nowa usługa Inpostu > zwiedzaj Polskę z naszymi przesyłkami🤣
Prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji i 24-cyfrowym numerem paczki.
Zgłoszenie zostanie dokładnie zweryfikowane i udzielimy kompleksowej odpowiedzi na wskazane zagadnienie.
W imieniu firmy InPost przepraszamy za utrudnienia.