Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wieczór, telefon - za chwilę mija termin dostawy z Allegro a ja nie mam swojej przesyłki! Sprawdzał Pan numer przesyłki w allegro? Nic nie będę sprawdzał, nie wiem gdzie się sprawdza. Ale było napisane że dostawa do niedzieli, a skoro tak było napisane to tak musi być! Sprawdziłem. Przesyłka Poczta Polska. Nadana w 24h. Rzeczywiście od tygodnia brak śladu w śledzeniu. Kupujący nie przyjmuje do wiadomości że termin dostawy nie był podany przez Sprzedającego. Oczywiście dyskusja - no to kochani moderatorzy pytania ode mnie :
1. Jaki wpływ mam na terminowość Poczty Polskiej ?
2. Kto i na jakiej podstawie podał ten termin dostawy? Bo musi wziąć za niego odpowiedzialność.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Ty sprzedajesz ,Allegro ustala warunki dostawy a jak klient nie dostanie na czas ustalony przez widzimisie allegro to ty bekniesz za niedotrzymanie terminu .Klient wieży w to co widzi a nie w to co ty ustalisz.
100/100
Nie raz mialem też taki przypadek i nie idzie klientowi wytłumaczyć że ja nadalem w ciągu 3h - allegro mu napisało że będzie w poniedziałek a tu nie ma 😞 masakra
Zacytuję klasyka - z resztą jednego z ulubionych:
"Sukces ma wielu ojców, tylko klęska jest sierotą"
btw dawaj znać jak poszło 🙂
1. Taki, że niesolidnych dostawców nie ma obowiązku w ofertach udostępniać.
2. Termin podało Allegro, a sprzedawca wystawiając ofertę to zaakceptował, więc za ten termin odpowiada. Tu także - nie ma obowiązku wystawiania oferty, jeśli jej treść sprzedawcy nie odpowiada.
Przewidywanie jest rzeczą trudną, zwłaszcza jeżeli dotyczy przyszłości - Kubuś Puchatek.
Na szczęście polski system prawny działa zgodnie z ową zasadą - jeszcze, bo diabli wiedzą co będzie w przyszłości (tu patrz wyżej).
Sprzedawca mógłby się dość łatwo obronić, umieszczając w treści oferty informację, czym jest i jak działa "przewidywany termin dostawy" - ale mu nie wolno. A to już jest świństwo.
1. A to ja poproszę przy okazji o taką listę solidnych dostawców, czyli takich z gwarantowanym czasem dostawy, że nie zgubią, nie zniszczą, będą rzetelnie wydawać (na dowód) i nie zostawią u sąsiada. Do tej pory nie trafił mi się taki spełniający wszystkie warunki. No i zbuduj z tego takie zestawienie dające smarta. Sami rzetelni, bez wyjątku.
2. Jakież to rozwiązanie jest, aby wystawić ofertę na allegro, bez tego wyliczenia dostawy na allegro ? W lokalnie się nie bawimy ;]
@cookie000 zadałeś za trudne pytania... 😂
@xyz96 To poproszę o listę solidnych dostawców ( bo chyba taką masz - inaczej byś się skompromitował )
ps sądząc po postach tutaj odpadają : PP, Inpost, DPD, UPS, DHL...
Jest metoda 2 w 1: udostępnić tylko odbiór osobisty przez klienta, który podjedzie Smartem 🤣
Nie ma na kogo przerzucić winy ! 😂
Trafiony, zatopiony 🙂
Przerwa na reklamę i produktplejsment ...
@xyz96 mylisz się.
Sprzedawca przed wystawieniem oferty nie wie w jaki sposób allegro będzie podawało
jego termin wysyłki
ja tego nie widzę
ponadto po wystawieniu inny termin jest jest w piątek w środę , czy w poniedziałek
zauważ, że jak pisałem w innym wątku allegro już się dystansuje od własnych wyliczeń
i zmieniło to cichcem
czemu to robi? - by w razie problemów prawnych móc twierdzić- przecież to napisaliśmy
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
skandalem na allegro jest, że:
- kupujący jest wprowadzany w błąd dopiskami do oferty robionymi przez allegro
- regulamin wysyłek firmowanych allegro nie jest podawany konsumentowi
- tzw wysyłki allegro nie zawierają sankcji wobec przewoźników za załamanie terminów podawanych przez allegro
Kłaniam się wieczorową porą @pinsplash,
doskonale znasz odpowiedzi na oba pytania, więc jako zalążek do dyskusji odpowiem:
1. Prawdopodobnie mały.
2. Zgodnie z informacją podaną w ofercie, jest to przewidywany czas dostawy wyliczany na podstawie wcześniejszych dostaw w Twoich ofertach.
@_HolaOla_przeprowadzaliście jakieś badania co do klikalności w pytajniki? Z mojego doświadczenia - jest ładna ikonka - i tyle..
Też wieczorową pozdrawiam 🙂
@biosorcerer Nie obserwuję wszystkich badań, które prowadzimy, bo zajmują się u nas nimi zespoły badaczy i projektantów, ale mogę zapewnić Cię, że analizujemy klikalność oraz użyteczność wszystkich obszarów na naszej stronie.
@_HolaOla_Z tego wynika, że analizy są... nijakie, skoro problem jest wałkowany od niepamiętnych czasów.
BTW. Bardzo mi miło że odpowiedziałaś na mojego posta 🙂
To na moim przykładzie.
Wszędzie piszecie, że czas dostawy obliczacie na podstawie dotychczasowych danego sprzedawcy.
TO DLACZEGO - odkąd prowadzę sprzedaż na Allegro, czyli od połowy stycznia - przy wszystkich ofertach w czasie pomiędzy piątkowym popołudniem a sobotą powiedzmy g. 9-10 rano - pokazujecie, że dostawa we wtorek, skoro ZAWSZE wszystkie te zamówienia wysyłam w sobotę i w poniedziałek są już WSZYSTKIE u odbiorców?
Mało tego - wszystkie zamówienia Smartowe są u odbiorców już w niedzielę.
To na moim przykładzie.
Wszędzie piszecie, że czas dostawy obliczacie na podstawie dotychczasowych danego sprzedawcy.
TO DLACZEGO - przy wszystkich ofertach w czasie pomiędzy piątkowym popołudniem a sobotą powiedzmy g. 9-10 rano - pokazujecie, że dostawa we wtorek, skoro ZAWSZE wszystkie te zamówienia wysyłam we wtorek?
a dlaczego we wtorek? bo żadna wasza dostawa nie przewiduje odbioru przesyłek o 17-18-tej
lub kilku odbiorów przesyłek w ciągu dnia
@_HolaOla_ Dobry 🙂 ! Mały update :
- Pan nie wie jak się poruszać na Allegro
- Nie wie że są numery przesyłek i że przesyłki można śledzić ( był tym wyraźnie zaskoczony)
- Nie wie że trzeba w coś kliknąć
- Ten czas dostawy traktuje jako PEWNIK a nie SZACUNKOWY ( dziękuję Allegro za czytelny opis! )
itp itd .... jak twierdzi @xyz96 Kupujący nie muszą umieć czytać a jak czytają to nie muszą rozumieć tego co przeczytali...