Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wieczór, telefon - za chwilę mija termin dostawy z Allegro a ja nie mam swojej przesyłki! Sprawdzał Pan numer przesyłki w allegro? Nic nie będę sprawdzał, nie wiem gdzie się sprawdza. Ale było napisane że dostawa do niedzieli, a skoro tak było napisane to tak musi być! Sprawdziłem. Przesyłka Poczta Polska. Nadana w 24h. Rzeczywiście od tygodnia brak śladu w śledzeniu. Kupujący nie przyjmuje do wiadomości że termin dostawy nie był podany przez Sprzedającego. Oczywiście dyskusja - no to kochani moderatorzy pytania ode mnie :
1. Jaki wpływ mam na terminowość Poczty Polskiej ?
2. Kto i na jakiej podstawie podał ten termin dostawy? Bo musi wziąć za niego odpowiedzialność.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@pinsplash Może i dobry, (ale w tym wątku) to chyba nie dla mnie 😉
Dzięki za info, ale w takiej sytuacji jedyne co mogę Ci zaproponować ze swojej strony to wypowiedź naszego pracownika w dyskusji.
@_HolaOla_ Dobry, bo dlaczego nie? 🙂
A co dyskusji - zobaczymy jak się rozwinie ( bo potem może być jeszcze jeden aspekt w którym Allegro kuleje, a który już niestety przerabiałem)
@_HolaOla_ Zakup w czwartek, w czwartek wysłane, dziś w poniedziałek w paczkomacie .Według allegro miała być w piątek. Toksyczny klient twierdzi ze to nasza wina, ze tego typu sprzedawcy powinny być usuwane z allegro(gadał przez telefon z 20 minut ze on pracuje zagranica i tego tak nie odpuści).
Proszę podaj służbowy telefon w celu przekierowania podobnych klientów do ciebie.
2) przecież w aukcji można samemu ustalić ilość dni na wysyłkę. Więc jeśli termin transportu nawet zostanie ustalony na 1 dzień to zostanie zsumowany wraz z terminem na nadanie (gdzie możesz ustawić nawet XX dni).
Sz. Panie jestem na Allegro od ponad 16 lat, w tym czasie zdarzały się różne sytuacje, nawalali przewoźnicy, nawalało Allegro, którzy tak i siak kasują pieniądze, które bardzo ciężko odzyskać, jeśli Oni popełnili błąd i nadal się to zdarza zawsze odbija się to na sprzedawcy, który nie jest temu winny, a odpowiedzialność za to kupujący zamiast kierować do Nich kieruje do sprzedających
Te groźby i pytania proszę kierować do Allegro
@pinsplash szczerze ???
Przestaje sie już tym przejmować.
Allegro robi tak żeby wszystko wyglądąło ladnie w momencie zakupu. Czy po zakupie tak jest ? Jak widzimy nie zawsze.
Kto ponosi skutki?
1) kupujący - bo ma wyrobione inne oczekiwania niż pokazuje rzeczywistość wiec traci nerwy
2) sprzedający na którym tenże kupujący wyładowuje swoje emocje.
3) w dłuższej perspektywie samo allegro ponieważ myśle że jeśli będzie coraz wiecej takich sytuacji to po prostu kupujący stracą zaufanie do serwisu. Nikt nie lubi byc oszukiwany a tak własnie kupujący odbierają takie sytuacje.
Nawet jeśłi na poczatku cąłe emocje skupią sie na sprzedającym to docelowo następnym razem klient po prostu nie kupi "na allegro" bo tam " nie dotrzymuja terminów"
Ja póki co po prostu robie jedyną rzecz którą moge zrobić. Wysyłam szybko i resztą sie nie przejmuje bo nie mam na nią wpływu.
Już nawet tutaj coraz rzadziej staram sie odzywac . Bo i po co ? skoro efektów brak a i tak co jakiś czas po prostu zostajemy postawieni przed faktem : zmiany zasad, regulaminów i innych ingerencji w nasza sprzedaż typu czas dostawy czy słynna produktyzacja
Uśmiechnij się, jutro będzie gorzej 😁
No, może nie jutro, ale od 8 listopada na pewno.
Od 8 listopada W Dyskusjach z powodu niedostarczonych zakupów będziemy wymagać rozwiązania problemu w ciągu 7 dni.
A to znaczy, że takiego klejenta trzeba będzie zadowolić (zwrot pieniędzy, wysłanie drugiego towaru etc.), zanim nabędzie się prawo do złożenia reklamacji na poczcie.
Jeśli będziesz pyszczyć, przyjdzie Ola, Natalia albo Monika - i wytłumaczy Ci grzecznie, że jest wporzo, bo przecież wszyscy mają po równo przerąbane.
Ciekawe, czy ludzi z transportów do Treblinki też tak pocieszano🤔
@RED @Kasiulki2 @_Likos_ @cookie000 @_HolaOla_ Pan twierdzi że czas szacunkowy dostawy to to samo co gwarantowany. To w kwestii rozumienia podanego czasu przez Allegro.
Pewnie negatywa nie uniknę....
Też ostatnio zrobiłem zakup w poniedziałek nad ranem, a allegro w ofercie pokazało mi "dostawa jutro" (a zatem we wtorek). Przyszła dzień później, więc pewno będę musiał ukarać sprzedającego.
[ironic mode: off]
Alle wy wszyscy jesteście tutaj mega na tym forum 🙂
Patrząc po historii jeszcze starego Allegro, wpisów na waszym forum, od dwudziestu lat powtarzacie to samo: "to już koniec Allegro".
Łoooo Panie "ja tutaj od początku jestem i jak dalej pójdzie, serwis przestanie niedługo istnieć".
Rozśmieszyła mnie ta wypowiedź: "kupujący stracą zaufanie do serwisu". Ta śpiewka jest tu od dwudziestu lat. I w sumie nie tylko tutaj. I gdyby Allegro nie miało nerwów ze stali, a raczej osoby zarządzające serwisem, pewnie dawno by tak było. Ale Allegro jest najlepszą i najsilniejszą polską marką. I nic tego nie zmieni. Nawet nie wiem jak silna konkurencja, która pewnie zapewne wkrótce będzie próbowała pokonać GIGANTA ALLEGRO.
Z tego co zauważyłem, na Allegro w kółko się powtarza jedna sytuacja i pewien typ osoby. Otóż widzi ona, że jest jakaś drobna luka w allegro, twierdzi że jest tu od stu lat, i twierdzi że Allegro nic z tym nie zrobi, i że lada dzień serwis upadnie. Lata lecą, a serwis jest coraz lepszy, ma więcej kupujących a sprzedających którzy mówią, że zaraz stąd odejdą również jest coraz więcej. Tyle że oni nadal pozostają, ale przybywa za to kolejnych, którzy również twierdzą że zaraz odejdą.
W temacie: czas wysyłki ustala się samodzielnie. Allegro ustawia komunikaty według informacji, które sami podajecie. Wystarczy podjąć się analizy oraz wyciągnąć odpowiednie wnioski. No i czytać ze zrozumieniem: przewidywany czas dostawy to nie gwarantowany czas dostawy.
"W temacie: czas wysyłki ustala się samodzielnie. Allegro ustawia komunikaty według informacji, które sami podajecie."
Jakby Allegro podawało komunikaty według informacji, które sprzedawcy podają, nikt nie miałby pretensji, ale tak nie jest.
Pierwszy lepszy przykład (z setek przytoczonych na forum) https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/zmiana-w-sposobie-wyliczania... .
Nie podałam nigdy i nigdzie w formularzu aukcji, że klient, który kupuje w środę o 23:52 może otrzymać zamówienie już w czwartek, a taką informację klientka otrzymała po zakupie. Ja ze swojej strony zadeklarowałam wysyłkę w ciągu 2 dni roboczych, więc Allegro nie ustawia komunikatów według informacji, które podają sprzedający.
No i czytać ze zrozumieniem: przewidywany czas dostawy to nie gwarantowany czas dostawy.
Podaj proszę, swój złoty środek jak wpływasz na klientów, aby czytali ze zrozumieniem, bo jak widzimy, czytanie ze zrozumieniem u klientów jest problemem powszechnym.
Najlepszym rozwiązaniem jest podawanie informacji, które nie wymagają głębszej analizy, których nie da się dwojako interpretować, nie ma czynników, które mogą wpływać na efekt końcowy (jakim jest deklaracja dostawy przez przewoźnika, która nie jest gwarancją dostawy).
Informacja typu "Sprzedający wyśle przesyłkę za dwa dni",nie pozwala na własne interpretacje kupującego, nie wymaga większego rozumienia. Przekaz jest jasny i prosty. Kupuję w poniedziałek, to sprzedawca wyśle w środę. A jak nie wyśle w środę, to cyk pretensje do sprzedawcy, bo wtedy pretensje są uzasadnione. A nie jakieś tam przewidywane terminy dostawy zależne od przewoźnika, algorytmów Allegro i nie wiadomo tak naprawdę czego jeszcze.
Czytam, miałem nie odpowiadać, ale się nie powstrzymam...
"Ale Allegro jest najlepszą i najsilniejszą polską marką" - kpisz, czy o drogę pytasz? Z choinki się urwałeś?
Odnośnie terminów wysyłek i dostaw - przecież wszyscy doskonale wiedzą jak to wygląda. Sprzedający może jedynie zadeklarować termin wysyłki, wszelkie inne podawane informacje zależą od Allegro, a terminy dostaw od przewoźników.
Czy ktoś czytał kiedyś regulaminy przewoźników? Np. dostawy do paczkomatów? Terminy dostaw przesyłek kurierskich? Gwarancję dostaw w terminie D+1?
Poczta Polska bardzo prosto załatwiła sprawę reklamacji terminów dostaw, zachowując nazwy przesyłek typu: "Pocztex Kurier48", "Pocztex Expres24" - wydłużyła czas dostawy o 1 dzień roboczy. I skończyły się reklamacje.
Nawiązując do tematu wątku - brak wpisów w historii sugeruje na list polecony.
@miliarderzy - piszesz: "Allegro ustawia komunikaty według informacji, które sami podajecie" - nie jest to zgodne z prawdą. Żaden sprzedający nie jest w stanie określić terminu dostawy z bardzo prostych i logicznych powodów.
@miliarderzy "W temacie: czas wysyłki ustala się samodzielnie."
To nie jest w temacie, bo tematem jest termin dostawy. Zmienna ustalana przez Allegro i wciskana do umowy kupna pomiędzy sprzedawcą a kupującym. Zmienną tą mimo tłumaczeń, pytajników i opisów, kupujący biorą za pewnik. To tutaj jest problem poruszany w temacie.
Twój post wygląda jakby wzięty z definicji "nie na temat".
wyślij mu tą stronę
z wyraźnym tekstem
Czas dostawy podajemy na podstawie dostępnych danych. Mechanizm nie bierze pod uwagę zdarzeń losowych lub nieplanowanych opóźnień po stronie sprzedających lub przewoźnika.
a jak ci jakiś pogubiony w działaniach allegro moderator dyskusji będzie twierdził inaczej
też mu to zacytuj
a co do wspaniałości allegro zobaczcie jak to robią inni
przewidywany termin dostawy to czas, w którym z prawdopodobieństwem 95-99 % paczka lub paleta zostanie doręczona do odbiorcy licząc od dnia jej odbioru. gwarantowany termin dostawy określa maksymalny czas w jakim firma kurierska zobowiązuje się doręczyć paczkę do określonej lokalizacji.
można zrobić to prządnie - można
ale allegro jest jak zwykle dużo w tyle za murzynami (nie obrażając murzynów, którzy sa lepsi od allegro)