anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

po jakim czasie pojawia się ocena produktu

MAMY ROZWIĄZANIE!
iSmash
#7 Wielbiciel#

Witam,

 

Kontekst:
Otrzymałem wiadomość od jednego z klientów który wybrał opcje dostawy jako odbiór własny, że po wystawieniu oceny mi jako sprzedającemu oraz wystawieniu oceny dla produktu. Klient widzi tylko ocene sprzedającego natomiast ocena na produkcie się nie pojawiła. Ja również sprawdziłem i żadnej oceny produktu o tej treści od klienta nie otrzymałem. 

Pytanie:
Czy zanim pojawi się ocena produktu musi upłynąć jakiś okres czy po prostu allegro ma jakiś błąd po swojej stronie ?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
xyz96
#21 Demiurg#

@iSmash Powinna się pojawić natychmiast. Widocznie kupujący jej nie wystawił. 

oznacz moderatorów
iSmash
#7 Wielbiciel#

Sprzedający zapewnia, że ocene produktu wystawił wraz z oceną sprzedawcy - sam się skontaktował więc nie wiem czemu miałby mnie kłamać zwłaszcza, że jest to ocena pozytywna.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@iSmash Ta ocena powinna pojawić się w serwisie od razu po kliknięciu przycisku "zapisz". Czy kupujący widzi możliwość oceny tego przedmiotu w tej zakładce: https://allegro.pl/opinie-produktowe/dodaj-opinie?

Jeśli nie, to podaj mi proszę numer zamówienia i datę zakupu. 

oznacz moderatorów
iSmash
#7 Wielbiciel#

Witam,

Kupujący nie widzi możliwości oceny produktu. Oceny produktu dokonał wraz z oceną sprzedawcy i zarejestrowało jedynie ocenę sprzedawcy. Proszę o wyjaśnienie ponieważ chciałbym wiedzieć czy czasem nie tracę w jakiś sposób pozytywnych opinii.

Numer zamówienia:

9094a230-5303-11ec-97af-a5733dfac28f
 
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@iSmash przepraszam, że czekasz na odpowiedź. Konsultuję to dla Ciebie i gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z informacją. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
iSmash
#7 Wielbiciel#

Pojawił się 2 taki sam problem także przy odbiorze własnym proszę o informację w czym jest problem. 

oznacz moderatorów
Client:44456858
#2 Obserwator#

Witam,

 

Zakupiłem produkt i po jego odebraniu na miejscu 2 dni później dokonałem oceny. 

Oceniłem sprzedawce oraz produkt. U sprzedawcy pokazała się ocena dla sprzedawcy ale niestety ocena produktu jest niewidoczna. Proszę o informację dlaczego moja ocena produktu jest niewidoczna...

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:44456858 Cześć. Skonsultuję tę sytuację. Podaj mi proszę numer zamówienia, do którego wystawiłeś opinię produktową. 

oznacz moderatorów
Client:44456858
#2 Obserwator#

Witam, 

NUMER ZAMÓWIENIA

17ea30c1-536c-11ec-bd22-8d03d730da22
oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:44456858 Opinie produktowe można wystawiać 2 dni po zakupie - a data tej transakcji to 2 grudnia (czyli minął dopiero jeden dzień). Masz pewność, że chodzi właśnie o ten zakup? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@iSmash teraz już widać opinię tego kupującego o produkcie w Twojej ofercie.

la_nika_0-1638799796968.png

Czy druga opinia, o której pisałeś jest już również widoczna w ofercie? Jeśli nie, to podaj proszę numer zamówienia, sprawdzę to!

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
cooles007
#1 Nowicjusz#

Mój przypadek jest podobny. Kupujący wystawił opinię o produkcie (5*) ale nie jest ona widoczna w ofercie. Nr zamówienia: c123b090-0caa-11ef-9870-596f7f9dc0af    Proszę o sprawdzenie. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@cooles007 Klient wystawił ocenę transakcji, a nie opinię o produkcie. Jego ocena jest widoczna tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów