anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Po zakończonej dyskusji przez Kupującego allegro żąda od sprzedawcy pisemnego oświadczenia od Kupują

Narzedzia_hydro
#7 Wielbiciel#

Irracjonalne

Pracownik allegro po zakończonej dyskusji przez Kupujacego żąda od sprzedawcy ponownego kontaktu z kupującym zrobienia zrzutów rozmowy i ponownego udowodnienia zakończenia dyskusji. Pracownik zablokował sprzedaż i zamknął 70 % aukcji sprzedawcy.

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

LEW433
#21 Demiurg#

Niezbadane są tam wyroki pracowników, niektórzy piszą że oni nie mają wglądu do tego: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Narzedzia_hydro Cześć. Gdzie dokładnie zostałeś o to poproszony? Podaj numer tej korespondencji. 

oznacz moderatorów

Narzedzia_hydro
#7 Wielbiciel#

Odpowiedź na zgłoszenie nr "39247591" [ ref:!00D240aE05.!500Ti03LGcl:ref ]

oznacz moderatorów

Narzedzia_hydro
#7 Wielbiciel#

"proszę zatem, aby skontaktowali się Państwo z kupującym d..........., aby potwierdził, że sprawę uważa za rozwiązaną. Następnie proszę o przesłanie zrzutu ekranu."

Kupujący samodzielnie zakończył dyskusję a Pracownik allegro żąda mojego kontaktu z Kupującym zmuszenie Kupującego do oświadczenia że jest w pełni zadowolony i bez wiedzy Kupującego zrobić kopię rozmowy i przesłać allegro.

A gdy Kupujący nie odpowie to pracownik allegro zniszczył firmę bo już zamknął 800 z 1100 aukcji a tak warunkuje odblokowanie sprzedaży

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Narzedzia_hydro Nikt nie prosi Cię o dowody zakończenia dyskusji (bo takie informacje przecież mamy), tylko o informację od klienta, że sprawa została dla niego pomyślnie zakończona. Dyskusja została zamknięta bez wyjaśnienia, a zależy nam nie tylko na bezpieczeństwie transakcji, ale i na zadowoleniu naszych użytkowników. 

oznacz moderatorów

Narzedzia_hydro
#7 Wielbiciel#

O jakim bezpieczeństwie mówimy gdy kupujący zakończył dyskusję ja nie mam opcji otworzenia dyskusji z Kupującym i zmuszeniu go do odpowiedzi w 24 godziny. Może będzie miał ochotę odpisać lub nie.  Nie mogę zadzwonić bo nie zrobię zrzutu ekranu na żądanie pracownika Allegro... Czyli muszę go zmusić do odpisania że jest pełni szczęśliwy z zakupu.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Narzedzia_hydro Oczywiście nie musisz tego robić, ale wtedy konto nie zostanie odblokowane (zgodnie z informacjami, które otrzymałeś w korespondencji). 

oznacz moderatorów

Narzedzia_hydro
#7 Wielbiciel#

Pytanie do moderatora  ile warte jest zniszczenie firmy robiącej kilka milionów obrotu rocznie dla zbadania satysfakcji kupującego i użytkującego zakup za 350 zł

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Narzedzia_hydro Przykro mi, ale otrzymałeś wszystkie informacje w korespondencji i oczekujemy przesłania materiałów, o które poprosiliśmy. Chcemy mieć pewność, że sprawa została załatwiona pomyślnie dla klienta. 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Ko_alka, jak babcię kocham....... Wyjaśnij mi, skąd przekonanie, że sprawa musi byc rozwiązana pomyślnie dla klienta???

 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Przecież jeśli on poczuje, że jest niepomyślnie załatwiona, to przyjdzie do was po AP. 

oznacz moderatorów

client11546
#11 Animator#

allegro to robi jeden dzięń i się jest załatwionym

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Dyskusji nie otworzysz. Ale maila możesz wysłać i telefon wykonać z informacją, że wysłałeś maila.

Ale ... człowieku.... ja nie wiem czy nie jesteś w jakiejś ukrytej kamerze....

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Monika__L Truman Show…

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

Jesteście niesamowici 🙂

1. Jaki punkt regulaminu właśnie się zadział?

2. Jeśli dyskusję zamknął klient, to znaczy, że jest załatwione

3. Jesli dyskusja zamknęła się całkowicie, to znaczy, że klient nie wnosił żadnych żali a jeśli je ma, to przybędzie tutaj, napisze żale, a wy mu otworzycie dyskusję.

4. dlaczego mnie nikt nigdy w 22 letniej karierze na allegro nie zapytał po dyskusjach, czy sprawa jest załatwiona?

i chyba najważniejsze: 5. Czy każda dyskusja musi być pomyślnie zakończona dla kupującego? Czy kupujący ma zawsze rację? 

oznacz moderatorów

Narzedzia_hydro
#7 Wielbiciel#

Wiecie co zrobię dam ten produkt klientowi za darmo czyli zaraz zwrócę  100 % wpłaty i ciekawe co teraz --- klient ma produkt za darmo a ja nie mam potwierdzenia że jest szczęśliwy i co zrobi allegro. 

Zrobione 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Narzedzia_hydro W dyskusji zadeklarowałeś, że zwróciłeś pieniądze klientowi. Dlatego oczekujemy potwierdzenia tego przelewu, a także informacji od klienta, że sprawa została dla niego zakończona. 

oznacz moderatorów

Narzedzia_hydro
#7 Wielbiciel#

Proszę sprawdzić zwróciłem przed chwilą 100 % za produkt czyli klient ma produkt za darmo czy to usatysfakcjonuje Kupującego i Allegro ? 

oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

a także informacji od klienta, że sprawa została dla niego zakończona. 

zauwaz że wygląda na to że zwrot wpłaty może nie oznaczać zakończenia sprawy… 

oznacz moderatorów