Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Irracjonalne
Pracownik allegro po zakończonej dyskusji przez Kupujacego żąda od sprzedawcy ponownego kontaktu z kupującym zrobienia zrzutów rozmowy i ponownego udowodnienia zakończenia dyskusji. Pracownik zablokował sprzedaż i zamknął 70 % aukcji sprzedawcy.
Niezbadane są tam wyroki pracowników, niektórzy piszą że oni nie mają wglądu do tego: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Narzedzia_hydro Cześć. Gdzie dokładnie zostałeś o to poproszony? Podaj numer tej korespondencji.
Odpowiedź na zgłoszenie nr "39247591" [ ref:!00D240aE05.!500Ti03LGcl:ref ]
"proszę zatem, aby skontaktowali się Państwo z kupującym d..........., aby potwierdził, że sprawę uważa za rozwiązaną. Następnie proszę o przesłanie zrzutu ekranu."
Kupujący samodzielnie zakończył dyskusję a Pracownik allegro żąda mojego kontaktu z Kupującym zmuszenie Kupującego do oświadczenia że jest w pełni zadowolony i bez wiedzy Kupującego zrobić kopię rozmowy i przesłać allegro.
A gdy Kupujący nie odpowie to pracownik allegro zniszczył firmę bo już zamknął 800 z 1100 aukcji a tak warunkuje odblokowanie sprzedaży
@Narzedzia_hydro Nikt nie prosi Cię o dowody zakończenia dyskusji (bo takie informacje przecież mamy), tylko o informację od klienta, że sprawa została dla niego pomyślnie zakończona. Dyskusja została zamknięta bez wyjaśnienia, a zależy nam nie tylko na bezpieczeństwie transakcji, ale i na zadowoleniu naszych użytkowników.
O jakim bezpieczeństwie mówimy gdy kupujący zakończył dyskusję ja nie mam opcji otworzenia dyskusji z Kupującym i zmuszeniu go do odpowiedzi w 24 godziny. Może będzie miał ochotę odpisać lub nie. Nie mogę zadzwonić bo nie zrobię zrzutu ekranu na żądanie pracownika Allegro... Czyli muszę go zmusić do odpisania że jest pełni szczęśliwy z zakupu.
@Narzedzia_hydro Oczywiście nie musisz tego robić, ale wtedy konto nie zostanie odblokowane (zgodnie z informacjami, które otrzymałeś w korespondencji).
Pytanie do moderatora ile warte jest zniszczenie firmy robiącej kilka milionów obrotu rocznie dla zbadania satysfakcji kupującego i użytkującego zakup za 350 zł
@Narzedzia_hydro Przykro mi, ale otrzymałeś wszystkie informacje w korespondencji i oczekujemy przesłania materiałów, o które poprosiliśmy. Chcemy mieć pewność, że sprawa została załatwiona pomyślnie dla klienta.
Ko_alka, jak babcię kocham....... Wyjaśnij mi, skąd przekonanie, że sprawa musi byc rozwiązana pomyślnie dla klienta???
Przecież jeśli on poczuje, że jest niepomyślnie załatwiona, to przyjdzie do was po AP.
allegro to robi jeden dzięń i się jest załatwionym
Dyskusji nie otworzysz. Ale maila możesz wysłać i telefon wykonać z informacją, że wysłałeś maila.
Ale ... człowieku.... ja nie wiem czy nie jesteś w jakiejś ukrytej kamerze....
@Monika__L Truman Show…
Jesteście niesamowici 🙂
1. Jaki punkt regulaminu właśnie się zadział?
2. Jeśli dyskusję zamknął klient, to znaczy, że jest załatwione
3. Jesli dyskusja zamknęła się całkowicie, to znaczy, że klient nie wnosił żadnych żali a jeśli je ma, to przybędzie tutaj, napisze żale, a wy mu otworzycie dyskusję.
4. dlaczego mnie nikt nigdy w 22 letniej karierze na allegro nie zapytał po dyskusjach, czy sprawa jest załatwiona?
i chyba najważniejsze: 5. Czy każda dyskusja musi być pomyślnie zakończona dla kupującego? Czy kupujący ma zawsze rację?
Wiecie co zrobię dam ten produkt klientowi za darmo czyli zaraz zwrócę 100 % wpłaty i ciekawe co teraz --- klient ma produkt za darmo a ja nie mam potwierdzenia że jest szczęśliwy i co zrobi allegro.
Zrobione
@Narzedzia_hydro W dyskusji zadeklarowałeś, że zwróciłeś pieniądze klientowi. Dlatego oczekujemy potwierdzenia tego przelewu, a także informacji od klienta, że sprawa została dla niego zakończona.
Proszę sprawdzić zwróciłem przed chwilą 100 % za produkt czyli klient ma produkt za darmo czy to usatysfakcjonuje Kupującego i Allegro ?
a także informacji od klienta, że sprawa została dla niego zakończona.
zauwaz że wygląda na to że zwrot wpłaty może nie oznaczać zakończenia sprawy…