anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

po zakupie przedmiotu brak kontaktu z kupującym

erich1974
#8 Zapaleniec#

Witam.

Już drugi raz mam przypadek, że kupujący zakupili przedmiot z opcja płatne przy odbiorze przez Inpost.

Brak wysłania e-mail i nr tel. koniecznych do wyslania przez Inpost w opcji płatne przy odbiorze.

Wysyłam wiadomości do tych kupujących, ale brak odpowiedzi od nich.

Nadto brak potwierdzenia chociaż przeczytania wysłanych przeze mnie wiadomości do nich

Wydaje mi sie to przynajmniej dziwne

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

matt_rose
Moderator
Moderator

@erich1974 Podeślesz proszę numery zamówień o których wspominasz? Sprawdzę sytuację.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

erich1974
#8 Zapaleniec#

Zrzut ekranu 2025-01-24 202053.pngZrzut ekranu 2025-01-24 202110.png

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Na AL jak nie odbierze to zostajesz z prowizją, tam jest to niebezpieczne oferowanie pobrań oraz odbioru osobistego.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@erich1974 To nie jest dziwne > po prostu kupujący "środek kapusty" licytuje z nudów > skasuj opcję "płatne przy odbiorze"

oznacz moderatorów

erich1974
#8 Zapaleniec#

dzięki. usunąłem tę opcję

oznacz moderatorów

Monika__L
#17 Koryfeusz#

Wyłącz te pobrania

to przyciąga Januszy i zazdrosną konkurencję 

oznacz moderatorów

erich1974
#8 Zapaleniec#

a jak usunąć te "błedne zamowienia", aby nie blokowały tych rzeczy?

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @erich1974. Zamówień nie można usunąć. Jeśli chcesz, aby przedmioty znów były dostępne w sprzedaży, to powinieneś wystawić nowe oferty z tym samym towarem. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów