Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Już drugi raz mam przypadek, że kupujący zakupili przedmiot z opcja płatne przy odbiorze przez Inpost.
Brak wysłania e-mail i nr tel. koniecznych do wyslania przez Inpost w opcji płatne przy odbiorze.
Wysyłam wiadomości do tych kupujących, ale brak odpowiedzi od nich.
Nadto brak potwierdzenia chociaż przeczytania wysłanych przeze mnie wiadomości do nich
Wydaje mi sie to przynajmniej dziwne
@erich1974 Podeślesz proszę numery zamówień o których wspominasz? Sprawdzę sytuację.
Na AL jak nie odbierze to zostajesz z prowizją, tam jest to niebezpieczne oferowanie pobrań oraz odbioru osobistego.
@erich1974 To nie jest dziwne > po prostu kupujący "środek kapusty" licytuje z nudów > skasuj opcję "płatne przy odbiorze"
dzięki. usunąłem tę opcję
Wyłącz te pobrania
to przyciąga Januszy i zazdrosną konkurencję
a jak usunąć te "błedne zamowienia", aby nie blokowały tych rzeczy?
Cześć, @erich1974. Zamówień nie można usunąć. Jeśli chcesz, aby przedmioty znów były dostępne w sprzedaży, to powinieneś wystawić nowe oferty z tym samym towarem.