Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:47588230 Tu masz instrukcje: https://help.allegro.com/sell/pl/c/konto-do-wyplat
@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
proszę o sprawdzenie, co jest nie tak z moimi danymi
@Client:47588230 dziewczyny tego nie sprawdzą, tym się zajmuje operator płatności
@Client:47588230 Ja niestety nie sprawdzę, co jest nie tak z Twoimi danymi. Weryfikacja może trwać do 3 dni roboczych w przypadku PayU.
Jeśli zostałeś poproszony o dodatkowe dane, prześlij je. Jeśli minęły 3 dni robocze, skontaktuj się z nami przez formularz. Nasi doradcy skonsultują sprawę z operatorem płatności.
Kupujący wpłacił 2 tygodnie temu, tydzień temu otrzymał towar, środki wiszą, dane wszystkie podane, a wypłaty wyświetlone jako "nieaktywne", wypłaty ustawione jako automatyczne, ciągle komunikat "w trakcie weryfikacji"
Cześć, @Client:47588230. Tak jak napisała Nicol - najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt przez formularz, aby sprawa została skierowana bezpośrednio do konsultacji z operatorem płatności.
Klikam w podświetlone słowo formularz i co dalej? Nic nie jest aktywne, żaden formularz
@Client:47588230, przejdź do formularza. Następnie kliknij kafelek z napisem ''Sprzedaję'' i w pustym polu tekstowym opisz swój problem.
Później kliknij w ''Wybierz sposób kontaktu''. Gdy pojawi się okienko ''Szybka podpowiedź'' wybierz opcję ''Nie, Nadal potrzebuję pomocy''. Po tym wybierz sposób kontaktu ''Wyślij przez e-mail''.