anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak wypłacić pieniądze ze sprzedaży przedmiotu na allegro lokalnie

Client:47588230
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

KOGIEL_T
#15 Entuzjasta#
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

Client:47588230
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#15 Entuzjasta#

@Client:47588230  dziewczyny tego nie sprawdzą, tym się zajmuje operator płatności

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47588230 Ja niestety nie sprawdzę, co jest nie tak z Twoimi danymi. Weryfikacja może trwać do 3 dni roboczych w przypadku PayU.

Jeśli zostałeś poproszony o dodatkowe dane, prześlij je. Jeśli minęły 3 dni robocze, skontaktuj się z nami przez formularz. Nasi doradcy skonsultują sprawę z operatorem płatności. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:47588230
#7 Wielbiciel#

Kupujący wpłacił 2 tygodnie temu, tydzień temu otrzymał towar, środki wiszą, dane wszystkie podane, a wypłaty wyświetlone jako "nieaktywne", wypłaty ustawione jako automatyczne, ciągle komunikat "w trakcie weryfikacji"

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:47588230. Tak jak napisała Nicol - najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt przez formularz, aby sprawa została skierowana bezpośrednio do konsultacji z operatorem płatności. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:47588230
#7 Wielbiciel#

Klikam w podświetlone słowo formularz i co dalej? Nic nie jest aktywne, żaden formularz

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47588230, przejdź do formularza. Następnie kliknij kafelek z napisem ''Sprzedaję'' i w pustym polu tekstowym opisz swój problem.
Później kliknij w ''Wybierz sposób kontaktu''. Gdy pojawi się okienko ''Szybka podpowiedź'' wybierz opcję ''Nie, Nadal potrzebuję pomocy''. Po tym wybierz sposób kontaktu ''Wyślij przez e-mail''. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów