anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nadałem paczkę lecz dalej widnieje "oczekuje na nadanie"

Client:80790563
#7 Wielbiciel#

Witam, ostatnio sprzedałem zasilacz do komputera, wybrałem opcję nadaj bez etykiety, paczkę zapakowałem i nakleiłem kod nadania który otrzymałem po czym poszedłem do paczkomatu I ją nadałem. Lecz nigdzie nie widnieje że paczka została nadana. Co teraz mam zrobić jako sprzedający?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:80790563 po numerze listu też nie pokazuje włożenia do maszyny? 

oznacz moderatorów

Client:80790563
#7 Wielbiciel#

Screenshot_20250125-171937.png

Tylko coś takiego jest

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:80790563 obrazka nie widać do momentu osłonięcia przez moderatorów. Masz numer paczki?

Może po wyjęciu przez kuriera status na allegro się zmieni.

oznacz moderatorów

Client:80790563
#7 Wielbiciel#

Właśnie nigdzie nie piszę numer paczki, ani na InPost ani na allegro jakby paczka nigdy nie została nadana mimo że ją nadałem 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @Client:80790563. Którego zamówienia dotyczy ten problem? Proszę, podaj dokładną datę transakcji.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:80790563
#7 Wielbiciel#

Kupione przez [edycja]

22 Sty. 2025, 21:04

Zasilacz Be quiet SFX-350W

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

@Client:80790563, numer przesyłki to 660166679522600124823980. Paczka rzeczywiście widnieje jako oczekująca na nadanie. Proszę, podaj dokładny adres Paczkomatu InPost, w którym nadałeś przesyłkę. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:80790563
#7 Wielbiciel#

WOD04N

Witosa 28

44-300

Wodzisław śląski PL

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Dziękuję, @Client:80790563. Skontaktujemy się w tej sprawie z przewoźnikiem. Dalsze informacje otrzymasz już drogą mailową.  

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:80790563
#7 Wielbiciel#

Dobrze, dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@Client:80790563 

Najlepiej zadzwoń na infolinię, będąc przy paczkomacie. Być może nie domknąłeś dobrze drzwiczek od skrytki.

oznacz moderatorów