Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem,
Dziś nad ranem o 5:40 został zakupiony mój produkt z odbiorem osobistym, niestety klient nie odpowiada. Została mi naliczona prowizja za sprzedanie przedmiotu a nie mam kontaktu z kupującym. Z tego co przeglądałem posty to wydaje się że to jakiś "lewus" bo:
Dawid Lill
tel: 666 666 765
e-mail: orobybarnes@gmail.com
Client:115643477
Co mam zrobić w takiej sytuacji?
@Olusus dziękuję, to konto jest już u nas zablokowane. Tak, opłata będzie anulowana, a Twoje ogłoszenie wznowi się automatycznie po 5 dniach.
Dziękuję bardzo.
Dobrego popołudnia!
@_HolaOla_ czemu nie możecie zablokować tych danych stale przecież z tego co kojarzę to ten ktoś pojawia się stale chyba od 2020 r na ten sam nr telefonu zakłada nawe konta i tylko w koło macieju blokujecie nowe konta normalnie syzyfowa praca zamiast trwałego rozwiązania problemu
@az1rael pracujemy nad różnego rodzaju mechanizmami, które mają na celu wyłapanie takich kont, ale nie zawsze się to udaje, stąd takie konta blokowane są także po zgłoszeniach od Was.
@_HolaOla_ czyli jesli dobrze rozumiem macie jakis mechanizm automat ktory czasem tego akurat oszusta przepusci czy akurat ten oszust notoryczny musi byc non stop banowany personalnie przez pracownika
@az1rael napisał(a):@_HolaOla_ czemu nie możecie zablokować tych danych stale przecież z tego co kojarzę to ten ktoś pojawia się stale chyba od 2020 r na ten sam nr telefonu zakłada nawe konta i tylko w koło macieju blokujecie nowe konta normalnie syzyfowa praca zamiast trwałego rozwiązania problemu
Połącz kropki: każdy zakup, nawet przez klienta-widmo, oznacza naliczenie prowizji za sprzedaż. Już łapiesz?
Witam, u mnie dokładnie ta sama sytuacja. Kupiłem i wyślij do Włoch 😞
Poproszę o blokadę użytkownika i anulowanie prowizji. Czy mogę nie czekać na wznowienie oferty tylko wystawić przedmiot jeszcze raz? Zależy mi na czasie...
Dzień dobry,
Mam podobna sytuację jak opisane powyżej.
Oferta: bbaa8ef3-3d37-4f89-9358-35a7dc2151a5
Kupujący
Dawid Lill
tel: +48 717 915 511
e-mail: solomonjohnsonadebanjo.hill@gmail.com
Proszę przywrócenie oferty i anulowanie prowizji
@popru Dziękuję za zgłoszenie! Konto zostało zablokowane.
Witam
Rownież mam to samo co powyżej proszę o przywrocenie oferty i anulowanie prowizji
Oferta: dbb2f5c2-459f-416a-bfe9-981514718ee2
Kupujący
@DQW1D dziękuję za zgłoszenie! Konto jest już zablokowane, korekta wykonana, nie możemy przywrócić oferty, możesz ja ponownie wystawić.
Dzień dobry,
Dzisiaj również moją ofertę, z odbiorem osobistym kupił:
Dawid Lill
tel: +48 717 915 511
e-mail: bel.linghamadewalehill@gmail.com
Uwagi do dostawy
Brak.
Kupujący
Client:123589314
Oferta: 091f95f9-8c72-47da-9c5f-15bd83f8097d
Proszę o przywrócenie oferty, wyłączę odbiór osobisty będzie najprościej.
@jaku73 Cześć, skorygowałam opłatę naliczoną za tę sprzedaż. Ofertę możesz wystawić ponownie.
Dzięki.
Dzień dobry
Mam podobna sytuację jak opisane powyżej
@Reddogmeat Skorygowałam rachunek, możesz wystawić ofertę ponownie
Dzień dobry,
jestem w tej samej sytuacji Dawid Lill kupił przedmiot z odbiorem osobistym, po czym brak z nim kontaktu.
proszę o korektę opłat
Dawid Lill
tel: +48 717 915 511
e-mail: bellinghamadewalehil.l@gmail.com
Klient 123589487
@Fakstel Zleciłam korektę opłaty, dziękuję za zgłoszenie!