anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podejrzany klient Dawid Lill

MAMY ROZWIĄZANIE!
slani34
#7 Wielbiciel#

Mam problem,

Dziś nad ranem o 5:40 został zakupiony mój produkt z odbiorem osobistym, niestety klient nie odpowiada. Została mi naliczona prowizja za sprzedanie przedmiotu a nie mam kontaktu z kupującym. Z tego co przeglądałem posty to wydaje się że to jakiś "lewus" bo:

Dawid Lill

tel: 666 666 765

e-mail: orobybarnes@gmail.com

Client:115643477

Co mam zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
37 ODPOWIEDZI 37
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Olusus dziękuję, to konto jest już u nas zablokowane. Tak, opłata będzie anulowana, a Twoje ogłoszenie wznowi się automatycznie po 5 dniach. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Olusus
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo. 
Dobrego popołudnia!

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ czemu nie możecie zablokować tych danych stale przecież z tego co kojarzę to ten ktoś pojawia się stale chyba od 2020 r na ten sam nr telefonu zakłada nawe konta i tylko w koło macieju blokujecie nowe konta normalnie syzyfowa praca zamiast trwałego rozwiązania problemu

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@az1rael pracujemy nad różnego rodzaju mechanizmami, które mają na celu wyłapanie takich kont, ale nie zawsze się to udaje, stąd takie konta blokowane są także po zgłoszeniach od Was. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ czyli jesli dobrze rozumiem macie jakis mechanizm automat ktory czasem tego akurat oszusta przepusci czy akurat ten oszust notoryczny musi byc non stop banowany personalnie przez pracownika

oznacz moderatorów
Lukasz_Baku_Bak
#4 Eksplorator#

@az1rael  napisał(a):

@_HolaOla_ czemu nie możecie zablokować tych danych stale przecież z tego co kojarzę to ten ktoś pojawia się stale chyba od 2020 r na ten sam nr telefonu zakłada nawe konta i tylko w koło macieju blokujecie nowe konta normalnie syzyfowa praca zamiast trwałego rozwiązania problemu


Połącz kropki: każdy zakup, nawet przez klienta-widmo, oznacza naliczenie prowizji za sprzedaż. Już łapiesz?

oznacz moderatorów
MarMlyn
#7 Wielbiciel#

Witam, u mnie dokładnie ta sama sytuacja. Kupiłem i wyślij do Włoch 😞

 

Poproszę o blokadę użytkownika i anulowanie prowizji. Czy mogę nie czekać na wznowienie oferty tylko wystawić przedmiot jeszcze raz? Zależy mi na czasie...

Screenshot_2023-12-09-13-31-11-93_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.jpg

oznacz moderatorów
popru
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

Mam podobna sytuację jak opisane powyżej.

Oferta: bbaa8ef3-3d37-4f89-9358-35a7dc2151a5

 

Kupujący

Dane odbiorcy

Dawid Lill

tel: +48 717 915 511

e-mail: solomonjohnsonadebanjo.hill@gmail.com

 

Proszę przywrócenie oferty i anulowanie prowizji

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@popru Dziękuję za zgłoszenie! Konto zostało zablokowane. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
DQW1D
#7 Wielbiciel#

Witam

Rownież mam to samo co powyżej proszę o przywrocenie oferty i anulowanie prowizji

 

Oferta: dbb2f5c2-459f-416a-bfe9-981514718ee2

 

Kupujący

Dane odbiorcy

Dawid Lill

tel: +48 717 915 511

e-mail: solomonjohnsonadebanjo.hill@gmail.com

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@DQW1D dziękuję za zgłoszenie! Konto jest już zablokowane, korekta wykonana, nie możemy przywrócić oferty, możesz ja ponownie wystawić. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
jaku73
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Dzisiaj również moją ofertę, z odbiorem osobistym kupił:

Dawid Lill

tel: +48 717 915 511

e-mail: bel.linghamadewalehill@gmail.com
Uwagi do dostawy

Brak.
Kupujący
Client:123589314

Oferta: 091f95f9-8c72-47da-9c5f-15bd83f8097d

Proszę o przywrócenie oferty, wyłączę odbiór osobisty będzie najprościej.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jaku73 Cześć, skorygowałam opłatę naliczoną za tę sprzedaż. Ofertę możesz wystawić ponownie. 

oznacz moderatorów
jaku73
#8 Zapaleniec#

Dzięki.

oznacz moderatorów
Reddogmeat
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

Mam podobna sytuację jak opisane powyżej

Reddogmeat_1-1720611474498.png

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Reddogmeat Skorygowałam rachunek, możesz wystawić ofertę ponownie 

oznacz moderatorów
Fakstel
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

jestem w tej samej sytuacji Dawid Lill kupił przedmiot z odbiorem osobistym, po czym brak z nim kontaktu.

proszę o korektę opłat 

Dane odbiorcy

Dawid Lill

tel: +48 717 915 511

e-mail: bellinghamadewalehil.l@gmail.com
Klient 123589487

 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Fakstel Zleciłam korektę opłaty, dziękuję za zgłoszenie! 

oznacz moderatorów