Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwracamy się do Państwa w związku z problemem, jaki napotkaliśmy we współpracy z firmą Baselinker. W krótkim czasie doszło do znaczącej podwyżki abonamentu oraz naliczania wysokich odsetek, co postawiło nas w trudnej sytuacji.
Przygotowaliśmy zawiadomienie do UOKiK, w którym szczegółowo opisaliśmy stosowane przez Baselinker praktyki. Jest ono rozpatrywane, aczkolwiek jeśli Państwa firma również doświadczyła podobnych problemów, zachęcamy do kontaktu i podzielenia się swoją perspektywą. Wspólne działania mogą zwiększyć skuteczność podejmowanych kroków i wierzytelność.
A od kogo oczekujesz pomocy tu?
Jak piekarnia dźwiga ceny chleba to też piszesz do UOKIK?
No niestety za niewiedze (albo wygodnictwo) trzeba płacić. Takie firmy właśnie na tym bazują . Namnożyło się jakiś aplikacji co to niby wszystko za nas zrobią a prawda jest taka że jak sam nie zrobisz to nikt za ciebie nie zrobi. Natomiast jest cała masa oprogramowania free jak woo-commerce czy inne. Czasem warto je wykorzystać niż strzelać z armaty do wróbla )
ja sobie nie wyobrażam jak pracuje sam na sklepie internetowym i allegro żeby ogarniać powoli wszystko na serwisie allegro lub ręcznie to wklepywać 🙂
@Beddo tak zauważyłem, że była podwyżka powinni wysłać informacje na maila, a niczego takiego nie zrobili musiałem sam pisać bo widziałem, że miałem w styczniu mniejszą liczbę zamówień a większą FV niż w grudniu gdzie było więcej zamówień 🙂 i o jakich odsetkach tutaj napisałeś bo nie rozumiem |?