Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry.
Ja w temacie. Proszę o sprawdzenie godzin granicznych wysyłki tego samego dnia dla mojego konta.
W wymianie wiadomości w innej sprawie konsultant stwierdził, że moje godzina graniczna to 8:00
Od ponad tygodnia mam ustawioną godzinę 12:00
Na dowód tego poniżej przesyłam screen z ustawień.
Dodatkowo przesyłam numery zamówień
f6646421-e530-11ef-b789-55e05563d211
185610b0-e52c-11ef-b3ef-d17f36622ba7
oba zrobione po godzinie 8 a jednak czas na wysłanie mam do dzisiaj... gdyby było do 8 to chyba czas na wysłanie to poniedziałek? Proszę mnie wyprowadzić z błędu jeśli nie potrafię takich rzeczy policzyć...
Walczę o to, aby godziny graniczne były widoczne dla kupujących. Najszybciej mam szansę na 10 wysyłek inpost ponieważ jest klienci najczęściej wybierają inpost paczkomat.
W jakości sprzedaży w szybkiej wysyłce mam 15 wysyłek inpost jednak nadal godziny graniczne nie są widoczne.
Nie mam możliwości sprawdzić, ile przesyłek zostało zakwalifikowanych do tego wyliczenia, ile mi brakuje.
Jak widać nie dokonałem żadnych zmian ponieważ przycisk "zapisz zmiany" nie jest aktywny
@promolodz przycisk uaktywnia się po wprowadzeniu zmian , graniczne musisz sam edytować
Ja nie pytam, jak zmienić...
Pytam jak allegro to widzi w systemie. ja widzę ustawioną 12:00 a konsultant w mailu napisał, że widzi 8:00
Dzień dobry @promolodz! Dla zamówień nr bc9c7480-e463-11ef-9d39-c1e6078bd5e6, nr f6646421-e530-11ef-b789-55e05563d211, nr 185610b0-e52c-11ef-b3ef-d17f36622ba7 godzina wysyłki tego samego dnia to 12:00.
Aby w twoich ofertach wyświetlała się informacja o godzinie wysyłki tego samego dnia konieczne jest spełnienie tych warunków:
- deklarujesz wysyłkę natychmiast lub w ciągu jednego dnia oraz
- udostępniasz przynajmniej jedną metodę dostawy z opcją dostawy następnego dnia.
- w zakładce Ustawienia godzin składania zamówień podajesz godziny wysyłki tego samego dnia – dla wybranych przewoźników i dni tygodnia
- masz co najmniej 10 zamówień zrealizowanych przez zintegrowanych przewoźników, dla których masz ustawioną godzinę wysyłki tego samego dnia
- minimum 95% zamówień, które klienci złożyli i opłacili do podanej przez Ciebie godziny w ciągu ostatnich 28 dni, udało Ci się wysłać tego samego dnia
- nie masz wydłużonego czasu dostawy w związku z opóźnieniami w wysyłce zamówień z poprzedniego dnia.
W zakładce Ustawienia dostawy wyświetlamy sekcję z rekomendacjami. Podpowiadamy w niej, dla których ofert możesz skrócić czas wysyłki. Robimy to cyklicznie – w każdy czwartek.
Jeśli w zakładce Ustawienia godzin składania zamówień masz ustawione godziny wysyłki tego samego dnia, ale nie spełniasz któregoś z pozostałych warunków – wyświetlimy Ci komunikat. Gdy najedziesz na niego kursorem, dowiesz się, którego warunku nie spełniasz.
Aby dowiedzieć się więcej, przejdź do zakładki Skuteczność wysyłki i w sekcji Statystyki miar Jakości Sprzedaży kliknij [pobierz raport].
@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Prosiłem o sprawdzenie jaka godzina graniczna wyświetla się w systemie ponieważ w odpowiedzi na zgłoszony inny problem (zgłoszenie nr "49337551") Marek [edycja] z
Zespołu Allegro napisał: " Zweryfikowałem Pani godziny graniczne jest to godzina 8:00."
Ja wiem, że mam ustawioną godz. 12, on mówi, że 8:00... zgłupiałem.
Nie spełniam jednego warunku, który wyświetla się przy ustawieniu godzin granicznych a mianowicie:
"Wysyłasz mniej niż 10 przesyłek zgodnie z ustawionym czasem. Nie pokażemy czasu wysyłki dla tego przewoźnika dopóki nie osiągniesz więcej zamówień"
W kategorii szybka wysyłka mam 15 nadań tego samego dnia u przewoźnika inpost tylko nie wiem ile z nich zostało zakwalifikowanych do puli wymaganych minimum 10, aby dla danego rodzaju wysyłki godziny były widoczne dla kupujących.
Nie wiem, czy brakuje mi jeszcze 1-2 czy 7-8
@promolodz przepraszam w imieniu Doradcy, godzina wysyłki tego samego dnia dla tych zamówień to 12:00.
A czy pobrałeś raport z zakładki Skuteczność wysyłki? Tam możesz sprawdzić szczegółowo informacje o wysyłce.