anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Proszę o sprawdzenie ustawień godzin granicznych dla wysyłki tego samego dnia.

promolodz
#11 Animator#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

Dzień dobry.

Ja w temacie. Proszę o sprawdzenie godzin granicznych wysyłki tego samego dnia dla mojego konta.

W wymianie wiadomości w innej sprawie konsultant stwierdził, że moje godzina graniczna to 8:00

Od ponad tygodnia mam ustawioną godzinę 12:00

Na dowód tego poniżej przesyłam screen z ustawień.

Dodatkowo przesyłam numery zamówień

f6646421-e530-11ef-b789-55e05563d211
185610b0-e52c-11ef-b3ef-d17f36622ba7

oba zrobione po godzinie 8 a jednak czas na wysłanie mam do dzisiaj... gdyby było do 8 to chyba czas na wysłanie to poniedziałek? Proszę mnie wyprowadzić z błędu jeśli nie potrafię takich rzeczy policzyć...

Walczę o to, aby godziny graniczne były widoczne dla kupujących. Najszybciej mam szansę na 10 wysyłek inpost ponieważ jest klienci najczęściej wybierają inpost paczkomat.

W  jakości sprzedaży w szybkiej wysyłce mam 15 wysyłek inpost jednak nadal godziny graniczne nie są widoczne.

Nie mam możliwości sprawdzić, ile przesyłek zostało zakwalifikowanych do tego wyliczenia, ile mi brakuje.

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

promolodz
#11 Animator#

promolodz_0-1738923180479.png

Jak widać nie dokonałem żadnych zmian ponieważ przycisk "zapisz zmiany" nie jest aktywny

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@promolodz przycisk uaktywnia się po wprowadzeniu zmian , graniczne musisz sam edytować 

oznacz moderatorów

promolodz
#11 Animator#

Ja nie pytam, jak zmienić...

Pytam jak allegro to widzi w systemie. ja widzę ustawioną 12:00 a konsultant w mailu napisał, że widzi 8:00

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @promolodz! Dla zamówień nr bc9c7480-e463-11ef-9d39-c1e6078bd5e6, nr f6646421-e530-11ef-b789-55e05563d211, nr 185610b0-e52c-11ef-b3ef-d17f36622ba7 godzina wysyłki tego samego dnia to 12:00. 
Aby w twoich ofertach wyświetlała się informacja o godzinie wysyłki tego samego dnia konieczne jest spełnienie tych warunków:
- deklarujesz wysyłkę natychmiast lub w ciągu jednego dnia oraz
- udostępniasz przynajmniej jedną metodę dostawy z opcją dostawy następnego dnia.
- w zakładce Ustawienia godzin składania zamówień podajesz godziny wysyłki tego samego dnia – dla wybranych przewoźników i dni tygodnia
- masz co najmniej 10 zamówień zrealizowanych przez zintegrowanych przewoźników, dla których masz ustawioną godzinę wysyłki tego samego dnia
- minimum 95% zamówień, które klienci złożyli i opłacili do podanej przez Ciebie godziny w ciągu ostatnich 28 dni, udało Ci się wysłać tego samego dnia
- nie masz wydłużonego czasu dostawy w związku z opóźnieniami w wysyłce zamówień z poprzedniego dnia.
W zakładce Ustawienia dostawy wyświetlamy sekcję z rekomendacjami. Podpowiadamy w niej, dla których ofert możesz skrócić czas wysyłki. Robimy to cyklicznie – w każdy czwartek.
Jeśli w zakładce Ustawienia godzin składania zamówień masz ustawione godziny wysyłki tego samego dnia, ale nie spełniasz któregoś z pozostałych warunków – wyświetlimy Ci komunikat. Gdy najedziesz na niego kursorem, dowiesz się, którego warunku nie spełniasz.
Aby dowiedzieć się więcej, przejdź do zakładki Skuteczność wysyłki i w sekcji Statystyki miar Jakości Sprzedaży kliknij [pobierz raport].

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

promolodz
#11 Animator#

@Syrena_zT @julienail @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

Prosiłem o sprawdzenie  jaka godzina graniczna wyświetla się w systemie ponieważ w odpowiedzi na zgłoszony inny problem (zgłoszenie nr "49337551")  Marek [edycja] z
Zespołu Allegro napisał: " Zweryfikowałem Pani godziny graniczne jest to godzina 8:00."

Ja wiem, że mam ustawioną godz. 12, on mówi, że 8:00... zgłupiałem.

Nie spełniam  jednego warunku, który wyświetla się przy ustawieniu godzin granicznych a mianowicie:

"Wysyłasz mniej niż 10 przesyłek zgodnie z ustawionym czasem. Nie pokażemy czasu wysyłki dla tego przewoźnika dopóki nie osiągniesz więcej zamówień"

W kategorii szybka wysyłka mam 15 nadań tego samego dnia u przewoźnika inpost tylko nie wiem ile z nich zostało zakwalifikowanych do puli wymaganych minimum 10, aby dla danego rodzaju wysyłki godziny były widoczne dla kupujących.

Nie wiem, czy brakuje mi jeszcze 1-2 czy 7-8

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@promolodz przepraszam w imieniu Doradcy, godzina wysyłki tego samego dnia dla tych zamówień to 12:00.
A czy pobrałeś raport z zakładki Skuteczność wysyłki? Tam możesz sprawdzić szczegółowo informacje o wysyłce. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów