Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Od 6 lat jesteśmy sprzedawcą na Allegro. Mamy w ciągu tego roku 1700 pozytywnych komentarzy i 16 negatywnych. Żadnej nierozwiązanej sprawy. W niedziele dostaliśmy informację, że POK zwrócił Kupującemu wpłatę. Otrzymaliśmy informację, że mamy 6h na wpłatę kwoty żeby uniknąć blokady. Wpłatę dokonaliśmy po 1h z panelu użytkownika przez PayPro. Przesłałem wszystkie dokumenty i wyjaśnienia do POK. Niestety mam wrażenie że rozmawiam z botem. Nie chcę nikogo obrażać ale jeżeli przesyłam pp + informację, która oczywiście widoczna jest w panelu a osoba (Pani Joanna) dalej twierdzi że zwrot nie został wykonany to nie wiem co mam dalej robić. Konto zablokowane przez 2 dni ale w sumie Allegro też traci a ja może przeniosę w końciu swoją sprzedaż do konkurencyjnych portali. Brak kompetencji oraz przesyłanie tej samej wiadomości to sposób na zniechęcenie klienta. Jak nawidoczniej Allegro ma Sprzedawców za problem.
Z pewnością całej prawdy nie piszesz, Allegro nie blokuje konta jak rozpoczyna się dyskusja, miałeś dużo czasu na rozwiązanie problemu, ale blokada nie jest dobra: @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Nie było dyskusji z klientem - sprawdź i nie zarzucaj mi kłamstwa bo ja nie twierdzę, że jestem bez winy - nie zwróciłem wpłaty klientowi w terminie (nigdzie nie pisałem, że POK wykonał zwrot niezasadnie bo dałem ciała - po prostu mam w systemie zaznaczony zwrot, który nie był wykonany). Widzę, że tutaj ten sam motyw - najpierw się ocenia potem sprawdza. jeszcze raz wyjaśniam, że chodzi o to że dokonałem wpłaty w kwocie równej zwrotowi POK dla klienta co jest widoczne w panelu i przesłałem pp a konto jest dalej zablokowane i otrzymuje dalej te same widomości typu sprawa dotyczy nr. zamówienie itp. Nie wiem co mam jeszcze zrobić - od wczoraj wysłałem jakieś 16 maili z prośbą o weryfikacje i już miała być sprawa zamknięta a pani wymyśliła że mam inną dyskusję nie zamkniętą (chociaż Allegro przyznało mi rabat transakcyjny do tej sprawy). Brak konkretnej informacji co zrobić i jak wykonać procedurę. Wszystko zależy od tego jak zinterpretuje to 30 osób, które proszą o to samo jak w pętli.
Nikomu nie zarzucam kłamstwa, tyle razy tu czytaliśmy i zawsze jest drugie dno.😁 @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Okej zdaję sobie z tego sprawę ale sam jestem zdziwiony że tak to wygląda dodatkowo od dwóch dni nic nie robię tylko wysyłam potwierdzenia przelewów i rozmawiam z coraz to nowszymi osobami rozmawiałem już na czacie i kontaktowałem się z pomocą efekt 0 więc zrozum że jestem trochę zniesmaczony. Najbardziej denerwuje mnie fakt że sprzedałem około 8000 produktów nigdy nikogo nie oszukałem a teraz nawet nie otrzymuję odpowiedzi co powinienem szczerze to zastanawiam się czy nie zamknąć konta i dać sobie spokój😁 przepraszam za brak dużych liter ale jadę samochodem a słownik nie jest na tyle inteligentny Pozdrawiam Jacek
@virtualeye wcale Ci się nie dziwię i coraz więcej sprzedawców ma już dość, jak można blokować konto mimo że wpłaciłeś kasę godzinę po mailu a podali że masz 6 godzin. Pomyśl o jakieś alternatywie sprzedaży bo w razie co zostaniesz z ręką w nocniku 😞
Przypuszczam, że u konkurencji to może być z deszczu pod rynnę. Jeżeli któryś z tych portali chce przebić allegro to nie może być łaskawszy dla sprzedających niż ten tutaj portal. A już na pewno taki nie jest Jeff i spółka. A reszta portali to kruszyny.
@virtualeye sprawdź i nie zarzucaj mi kłamstwa
Nikt z nas nie sprawdzi bo piszą tu tacy sami użytkownicy jak Ty, trzeba poczekać na kogoś z allegro, już zostali wywołani 🙂
"Allegro nie blokuje konta jak rozpoczyna się dyskusja" - potrzymaj im piwo. Nie wiem co tam się wyrabia ale standardy obsługi są ostatnimi czasy poniżej jakiejkolwiek krytyki.
Nasza firma ma zablokowane konto od 4 dni ponieważ klient w dyskusji napisał, że nie otrzymał FV (była dodana w panelu klienta od miesiąca)!
@virtualeye, choć spłaciłeś POK, powinieneś również zamieścić odpowiedź w Dyskusji dotyczącej zamówienia nr 90ba4c11-0780-11ed-ad43-19b0655876b8. Odblokowaliśmy Twoje konto oraz poprosiliśmy Cię o odpowiedź w tej Dyskusji.
Witam dziękuję za informację jeżeli chodzi o sprzedaż o której pani pisze to przesyłam państwu potwierdzenie przelewu już trzykrotnie pierwszy raz gdy u biegaliśmy się o rabat transakcyjny drugi raz w niedzielę czyli wczoraj oraz w dniu dzisiejszym jako wasz klient jestem już zmęczony udowadnianiem że nie jestem wielbłądem wydaje mi się że jeżeli przyznaliście mi rabat to znaczy to że zweryfikowaliście moją wpłatę.
Dlaczego wyciągacie jakiś stare tematy które są dawno załatwione
Ponownie przepraszam za brak dużych liter ale jadę samochodem
@virtualeye, tak, natomiast to ważne, abyś odpowiedział w prowadzonej z kupującym Dyskusji, aby i on miał tę informację.
P.S. proszę, nie pisz, kiedy prowadzisz. To niebezpieczne. 🙂
@mr_omaas you w i s h- szkoda tylko, że wśród 15 maili z innymi pracownikami nie ma ani jednego słowa o tym żebym załączył pp do dyskusji. Nie było także tego wymogu podczas składania wniosku o rabat.
Bardzo dziękuje za pomoc. Szkoda że jako ostatni etap trafiłem tutaj bo oszczędził bym mnóstwo energii i niepotrzebnie zmarnowanego czasu.
Dzięki
już nie prowadzę 😂
@mr_oma jak macie informację o działaniach sprzedawcy to czemu ją ukrywacie
w dyskusjach?
mi dzisiaj w dyskusji allegro jakiś mało rozgarnięty moderator domagał się podania informacji o zwrocie wpłaty mimo, że to nastąpiło 2 tygodnie temu przez allegro i miał identyfikator zwrotu
Dokładnie tak! Mają pełen podgląd pod wiadomości, systemowe komunikaty, przesyłki a sprawy traktują z doskoku jak im pasuje. Ktoś zagląda w dyskusje i blokuje konto firmy bo tak mu się podoba a nie będzie weryfikował szczegółów bo i po co ...
Zero odpowiedzialności.
Pierwsza moja odpowiedź - masz rację, w pierwszej kolejności "rozmawiasz z botem", może to być również odpowiedz ze strony pracownika tzw. "gotowcem" z szablonu odpowiedzi. To jest standard obsługi Allegro.
Następna rzecz - piszecie jakieś niejasne sprawy. Nikt Wam nie pomoże, jeśli prawdy nie napiszecie. Ja miałam od klienta zwrot z POK (nie wyrobiłem się w terminie ze zwrotem kasy) - ale nie było z tym problemu - koszt został doliczony do mojego rachunku i sprawa załatwiona.
Bez żadnych blokad.
Sprawę wyjaśniaj bezpośrednio z Allegro - tutaj nikt Ci nie pomoże.
@maxr01 nie zgadzam się:
1. Po uruchomieniu wątku tutaj i rozmowie na czacie załatwiłem sprawę
2. Pisałem tylko prawdę, chcesz to prześlę Ci korespondencję. Najśmieszniejsze, że jeszcze wczoraj chociaż sprawa zamknięta otrzymałem kolejnego maila co mam zrobić - zgaduj jakiej treści 😃Kolejny pracownik z automatu wysłał info że muszę zwrócić wpłatę z POK. Jakie z tego wnioski: kompetencji 0.
Nikt nawet nie sprawdził czy sprawa aktualna. Tylko czekać aż znowu nałożą blokadę
- koszt został doliczony do mojego rachunku i sprawa załatwiona.
jak zaksięgowałeś w/w koszt?
przy kontroli np: inspekcji handlowej możesz dostać karę za niewykonanie zwrotu i odstąpienia od umowy
przy zwrocie z pok nie możesz skorygować odstąpienia od umowy
a dla kupującego jest przychód więc musi go rozliczyć w pit
u nas klient kupił mikrofon odesłal lokowkę allegro i tak z POK samo zwróciło wpłatę można kupić laptopa za 5000 odeslac skarpetki zakladamy dyskusję prosimy allegro o pomoc i mamy laptpa i zwrot kasy w 100% allegro zawsze jest po drugiej stronie a węgiel po 3500