anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych

Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

Witam

Próbuję wysłać przesyłkę DPD do Czech.

Właśnie otrzymałem poniższy komunikat:

"Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych przesyłek".

Proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Jeans-net Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

49971961-8b92-11ef-aa24-c368689dcd7c

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Jeans-net Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Jeans-net Poinformowano mnie, że w tej chwili punkt, który wybrał klient nie znajduje się na liście udostępnianych przez przewoźnika. W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z kupującym i ustalenie innego punktu odbioru lub ewentualnie rezygnacja z realizacji zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za informację.

Skontaktowałem się już z klientką.

Trochę to słabe z Waszej strony, że klient może wybrać z listy nieaktywny punkt odbioru.

oznacz moderatorów

Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

Może chociaż jesteście w stanie zmienić w zamówieniu, żeby przesyłka mogłabyć odebrana w punkcie zamiast niedziałającego automatu paczkowego?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Jeans-net Powinieneś mieć możliwość wyboru innego punktu po uzgodnieniu z kupującą który to będzie.

Jeśli klientka mogła wybrać ten punkt, to w momencie składania zamówienia był nadal dostępny w bazie.

W tej sytuacji mogę jedynie przeprosić za kłopot.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

Super, wiem, mam.

Jeden punkt jest 22 km od tej miejscowości, a drugi 13 km.

W tej miejscowości są punkty odiobru, ale niema innych automatów paczkowych.

Jeśli klientka mogła wybrać ten punkt, to w momencie składania zamówienia był nadal dostępny w bazie - w takim razie jakim cudem niebyło go 15 minut później? 

oznacz moderatorów

Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

Generalnie ktoś dał ciała, że punkty nie są zweryfikowane i klient może wybrać niedziałający.

Oczywiście z problemem muszę bujać się ja.

Jakie są propozycje z Waszej strony, oprócz przepraszam? 

 

PS.

Anulowanie zamówienia nie jest propozycją z Waszej strony.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Jeans-net Jeśli anulowanie zamówienia nie wchodzi w grę, pozostaje wybór innego punktu. Jeżeli to również nie będzie możliwe, pozostaje jeszcze opcja wyboru innej metody realizacji zamówienia (poza naszym systemem).

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

SP2FP
#7 Wielbiciel#

taka sama sytuacja

Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych przesyłek  DPD SK20543

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@SP2FP Zatem i rozwiązanie jest identyczne - ustal z kupującym alternatywny punk odbioru i edytuj go w formularzu generowania etykiety. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów