anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych

Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

Witam

Próbuję wysłać przesyłkę DPD do Czech.

Właśnie otrzymałem poniższy komunikat:

"Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt odbioru nie istnieje lub nie przyjmuje nowych przesyłek".

Proszę o wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Jeans-net Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

49971961-8b92-11ef-aa24-c368689dcd7c

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Jeans-net Dziękuję. Konsultuję tę sprawę.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Jeans-net Poinformowano mnie, że w tej chwili punkt, który wybrał klient nie znajduje się na liście udostępnianych przez przewoźnika. W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie kontakt z kupującym i ustalenie innego punktu odbioru lub ewentualnie rezygnacja z realizacji zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za informację.

Skontaktowałem się już z klientką.

Trochę to słabe z Waszej strony, że klient może wybrać z listy nieaktywny punkt odbioru.

oznacz moderatorów

Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

Może chociaż jesteście w stanie zmienić w zamówieniu, żeby przesyłka mogłabyć odebrana w punkcie zamiast niedziałającego automatu paczkowego?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Jeans-net Powinieneś mieć możliwość wyboru innego punktu po uzgodnieniu z kupującą który to będzie.

Jeśli klientka mogła wybrać ten punkt, to w momencie składania zamówienia był nadal dostępny w bazie.

W tej sytuacji mogę jedynie przeprosić za kłopot.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

Super, wiem, mam.

Jeden punkt jest 22 km od tej miejscowości, a drugi 13 km.

W tej miejscowości są punkty odiobru, ale niema innych automatów paczkowych.

Jeśli klientka mogła wybrać ten punkt, to w momencie składania zamówienia był nadal dostępny w bazie - w takim razie jakim cudem niebyło go 15 minut później? 

oznacz moderatorów

Jeans-net
#9 Pomysłodawca#

Generalnie ktoś dał ciała, że punkty nie są zweryfikowane i klient może wybrać niedziałający.

Oczywiście z problemem muszę bujać się ja.

Jakie są propozycje z Waszej strony, oprócz przepraszam? 

 

PS.

Anulowanie zamówienia nie jest propozycją z Waszej strony.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Jeans-net Jeśli anulowanie zamówienia nie wchodzi w grę, pozostaje wybór innego punktu. Jeżeli to również nie będzie możliwe, pozostaje jeszcze opcja wyboru innej metody realizacji zamówienia (poza naszym systemem).

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów