Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od ok. 3 tygodniu Revolut ponownie udostępnia polskie IBANy.
W związku z tym zmieniłem wypłaty dla PayU oraz Przelewy24.
Weryfikacja dla PayU przeszła w miarę bezproblemowo (musiałem wysłać kilka plików, zrobić przelew weryfikacyjny i poczekać kilka dni).
Natomiast sytuacja z Przelewy24 jest niepoważna. Pomimo wymiany wielu maili i telefonów z pracownikami Allegro do dzisiaj (minęły już ponad 2 tygodnie moje wypłaty z Przelewy24 są nieaktywne.
Dzisiaj po raz kolejny rozmawiałem przez tel z pracownikiem Allegro, który 2 razy podczas rozmowy (całość trwała 28min) kontaktował się z Przelewy24 i ustalił, że Przelewy24 nie akceptują wypłat na polski IBAN dla kont Revolut (mimo, że 2 lata temu nie było z tym problemu). W związku z faktem, że nie można mieć dwóch różnych kont do wypłat (oddzielny dla PayU i inny dla Przelewy24 - co swoją drogą jest słabe), pracownik Allegro polecił mi, aby wrócił do litewskich numerów kont (nadal Revolut). Niezwłocznie po zakończonej rozmowie zmieniłem wypłaty dla PayU (obecnie ponownie trwa weryfikacja) i HIT - dostaję komunikat, że dla Przelewy24 MUSI to być polski numer konta (pomimo, że przez ostatnie lata, do 26 maja 2022) miałem ustawiony numer litewski i wszystko było ok.
Sytuacja jest kuriozalna, a moje środki już od ponad 2 tygodni są zamrożone.
Czy komuś udało się przejść pozytywnie weryfikację Przelewy24 dla nowych (polskich) IBANów Revoluta?
@Dalamarr Widzę, że Twoja sprawa jest wyjaśniana w zgłoszeniu nr 23723875. Poczekaj proszę na kolejną odpowiedź.
Sprawę próbuje rozwiązać chyba już 4 czy 5 Państwa konsultant i niestety każdy mówi coś innego. Abstrahując już od faktu, ze całość trwa już 15 dni, a moje środki są zamrożone.