Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomimo dodania opcji odbioru "Odbiór w punkcie umowa własna" kupujący nie może wybrać odbioru osobistego. Gdzie robię błąd?
W cenniku mam zaznaczone opcje:
@bluszcz7b jest ok. Tylko kupujący podczas wyboru płatności i dostawy musi kliknąć Pokaż więcej metod dostaw i Zobacz wszystko na mapie po wpisaniu adresu pojawi się punkt odbioru
Niestety nie działa. Nie pokazuje mi ani klientowi możliwości odbioru w punkcie pod moim adresem.
Raz mi się pojawiło ale jak zadzwoniłem do klienta to znikło. Na mapie nie ma mojego adresu.
@mako_poznan Podaj mi numer swojej przykłądowej oferty, w której masz udostępniony odbiór osobisty.
16947856719
Raz działa raz nie działa.
Raz kupuję i jest. Wychodzę z aplikacji, wchodzę ponownie i nie ma.