
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dopadło i mnie :)... miałem podnieść cenę przedmiotu o 5 pln a ustawiłem ją na 5 pln. Od razu wpadło kilka zakupów. Cena przed zmianą wynosiła 79,99 chciałem podnieść do 84.99 a niechcący ustawiłem na 5. Gdzieś widziałem wpisy o punkcie w regulaminie który pozwala na anulowanie zakupów gdy cena jest kompletnie oderwana od rzeczywistości. pomożecie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Musisz zwrócić śrdoki wówczas zakup będzie anulowany ale możesz otrzymać komentarz - negatyw, więc w zależności co Ci bardziej pasuje, może najpierw kontakt z kupującym.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to to wiem, chodzi mi dokładnie o punkt w regulaminie który mówi o tym że transakcję można unieważnić. Negatywy które nie wliczają się do średniej już tak nie bolą. Jutro obdzwonie ludzi i napisze że zwracam środki a na przeprosiny wysyłam jakiś gratis. potrzebuje tylko odwołania do sytuacji że mam prawo do anulowania transakcji ze względu na rażąco niską cenę odbiegającą od cen rynkowych

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jest to ewidentnie błąd w cenie i myślę że każdy uczciwy kupujący jest to w stanie zrozumieć (niestety nie wszyscy się tacy rodzą).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pkt w regulaminie, nie ma takiego czegoś, wg prawa na pomyłkę w cenie, ale to już wiesz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Art 84 kc przygotuj pismo do kupujących informujące że doszło do błędu w cenie. Wysyłasz im pismo i zwracasz kasę informujesz o anulowaniu zamówienia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
super dziękuję bardzo - o to mi chodziło. z Ludźmi oczywiście się skontaktuje i przeproszę. chodziło mi o to żeby powołać się na jakiś artykuł który daje mi prawo do anulowania transakcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Najpierw zadzwoń i poproś o anulację poprzez Allegro. A najlepiej by to kobitka dzwoniła, facetom miękną serca wtedy 🙂