Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Krótko i na temat bo zajmujecie się bzdurnymi poprawkami w formularz FV od strony sprzedającego dodając pole kwotę na fv i sposób płatności gdzie nikomu to nie potrzebne czy klient robi to P24 czy payu.
1. Kiedy będzie poprawiony formularz inpost w kwestii wprowadzenia zagranicznego numeru? Czy naprawdę taki to jest problem? Nie wydaje mi się tylko brak dobrych chęci.
2. W formularzu dostaw kurierskich zdarz się, że klient wpisuje ulicę bez numeru albo numer w miejscowości. Oczywiście wygenerowanie listu nie jest możliwe bo zaraz jest komunikat, że brak numer budynku. Czy to też jest problem poprawić aby już taki komunikat pojawił się klientowi a nie dopiero nam przy generowaniu listu?
3. Skoro allegro jest na rynku europejskim to kiedy paypal?
@europa89, jeśli chodzi o pierwsze pytanie - mówisz o formularzu kontaktowym na stronie inpost.pl?
PayPal jest udostępniony klientom, którzy zaznaczyli Euro jako walutę.
Twoje drugie pytanie przekażę odpowiednim osobom.
Formularz w którym klient wybiera formę dostawy. Do formularza zaciągają się dane z allegro w tym numer tel zagraniczne, ktorych inpost nie przyjmuje.
Wczoraj klient z Bułgarii nie miał możliwości wybory paypala i dwukrotnie podjął próbę zamówienia produktu i niestety odpuścił sobie zakup.
@europa89, możesz podlinkować ten formularz?
W tym formularzu. problem polega na tym, że jeżeli ktoś w profilu ma podany zagraniczny numer to automatycznie zaciąga się do manager przesylek inpost. To allegro wiedząc o tym bo dobrze o tym wie, że inpost nie pozwala wygenerować etykiety z obcym numerem powinno na tym etapie klientowi kazać go zmienić lub dodać inny.
Jak wysłać to zamówienie wg Ciebie: 0d50c4c1-dd97-11ec-af3d-478bda195b92
@europa89 Widzię, że przygotowałeś tę przesyłkę do nadania. Klient wybrał paczkomat w Cieszynie. Czy na tym etapie pojawia się problem z numerem telefonu?
A co miałem anulować przesyłkę i wpisać w uwagach ze Allegro ma problem z obcymi numerami telefonów i z tej przyczyny muszę anulować zamowienie? Wpisałem swój nr telefonu ponieważ wpisany był czeski.
właśnie o tym cały czas pisze ze gdybyście nie robili bzdurnych zmian tylko wzięli się za prawdziwe problemy to do takich sytuacji by nie dochodziło.