
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od jakiś dwóch miesięcy natrafiam na błąd w transferze danych.
Początkowo pojawiał się bardzo rzadko, ale w tym miesiącu to już 4 transakcja jaką muszę unieważnić i ponownie przeprowadzić z inną formą dostawy, co jest pracochłonne i męczące.
Błąd jest prosty i nonsensowny - z jakiegoś powodu, powodu którego nie mogłem ustalić ani ja ani żaden z kupujących, przy wyborze formy dostawy Allegro Odbiór w Punkcie DHL bywa że kod pocztowy nie jest akceptowany, a system traktuje to pole jako puste albo źle wypełnione.
Z punktu widzenia sprzedawcy i kupującego - o czym mówiło mi kilku kupujących - nie widać żadnych błędów, a kod jest prawidłowy. System jednak traktuje go jako nieobecny i uniemożliwia wysyłkę.
W grę wchodzą wszystkie formy płatności, więc błąd nie powstaje na tym etapie zakupu.
Być może błąd generowany jest losowo, być może w grę wchodzi nieszczęśliwa spacja przed wpisanym kodem - nie zauważyłem żadnej prawidłowości.
Sugeruję zweryfikować proces transferu danych i wypełniania tej jednej rubryki dla tej formy wysyłki, bo tylko w tych wypadkach dochodzi do błędu.
Pozdrawiam PMTW

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PMTW podaj proszę przykład takiego zamówienia. Przydatny będzie również zrzut całego ekranu z widocznym komunikatem o błędzie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Numer zamówienia to a3e462e0-206a-11ee-af7c-f1dd4e247129
Dodaję dwa zrzuty ekranu jakie nie obejmują danych kupującego.
Kod pocztowy widoczny na screenie jest prawidłowy, ale komunikat twierdzi że go nie ma.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie wiem czy tego typu błędy pojawiają się tylko w wypadku odbioru w sklepach Żabka, ale to może też być jakiś trop.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PMTW poprawny kod pocztowy to 71-561. Spróbuj proszę z tym kodem i daj znać. 🙂 Oczywiście mam na myśli to, żebyś edytował kod, który wprowadził kupujący, a nie ten punktu - tego nie można zmienić.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie, poprawny kod pocztowy dla tego punktu odbioru, przy ulicy Kołłątaja 10 lok. U2 to
71-525 i to o ten kod chodzi - to tego kodu nie zauważa program do wysyłki.
Tylko kody punktów odbioru od czasu do czasu wywołują problemy i nie zauważyłem w tym zakresie żadnej prawidłowości.
Kupujący ma kod 71-561 i prawidłowo go wypełnił, ale z tym kodem nie ma problemu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PMTW komunikat dotyczy kodu pocztowego odbiorcy, a nie punktu, dlatego proszę, abyś edytował kod pocztowy kupującego i spróbował wygenerować etykietę. Kupujący podał kod 71-651, a ja proszę Cię o wpisanie 71-561.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok, tym razem zadziałało.
Myślę, że to załatwia problem.
Dziekuję!
Gdy pojawi się ponownie z innych powodów zgłoszę w nowym wątku.
Przy czym dodam, że przy wysyłce inną metodą niż DHLem nigdy nie miałem takich problemów.
Coś ułatwia popełnienie błędu - może dane adresowe z konta odbiorcy nie przepisują się automatycznie?
Pozdrawiam i życzę udanego dnia
PMTW

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@PMTW, cię się, że mogłam pomóc. 🙂 Gdybyś znów miał taki komunikat, sprawdź proszę, czy kod pocztowy kupującego jest poprawny tutaj. Nasz system korzysta z bazy kodów poczty polskiej i to zazwyczaj pomaga w rozwiązaniu problemu 😉
Co do innych metod, tutaj ciężko mi odpowiedzieć, ale miałam takie zgłoszenia również z innymi metodami.
Moderatorka