Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od jakiś dwóch miesięcy natrafiam na błąd w transferze danych.
Początkowo pojawiał się bardzo rzadko, ale w tym miesiącu to już 4 transakcja jaką muszę unieważnić i ponownie przeprowadzić z inną formą dostawy, co jest pracochłonne i męczące.
Błąd jest prosty i nonsensowny - z jakiegoś powodu, powodu którego nie mogłem ustalić ani ja ani żaden z kupujących, przy wyborze formy dostawy Allegro Odbiór w Punkcie DHL bywa że kod pocztowy nie jest akceptowany, a system traktuje to pole jako puste albo źle wypełnione.
Z punktu widzenia sprzedawcy i kupującego - o czym mówiło mi kilku kupujących - nie widać żadnych błędów, a kod jest prawidłowy. System jednak traktuje go jako nieobecny i uniemożliwia wysyłkę.
W grę wchodzą wszystkie formy płatności, więc błąd nie powstaje na tym etapie zakupu.
Być może błąd generowany jest losowo, być może w grę wchodzi nieszczęśliwa spacja przed wpisanym kodem - nie zauważyłem żadnej prawidłowości.
Sugeruję zweryfikować proces transferu danych i wypełniania tej jednej rubryki dla tej formy wysyłki, bo tylko w tych wypadkach dochodzi do błędu.
Pozdrawiam PMTW
@PMTW podaj proszę przykład takiego zamówienia. Przydatny będzie również zrzut całego ekranu z widocznym komunikatem o błędzie.
Numer zamówienia to a3e462e0-206a-11ee-af7c-f1dd4e247129
Dodaję dwa zrzuty ekranu jakie nie obejmują danych kupującego.
Kod pocztowy widoczny na screenie jest prawidłowy, ale komunikat twierdzi że go nie ma.
Nie wiem czy tego typu błędy pojawiają się tylko w wypadku odbioru w sklepach Żabka, ale to może też być jakiś trop.
@PMTW poprawny kod pocztowy to 71-561. Spróbuj proszę z tym kodem i daj znać. 🙂 Oczywiście mam na myśli to, żebyś edytował kod, który wprowadził kupujący, a nie ten punktu - tego nie można zmienić.
Nie, poprawny kod pocztowy dla tego punktu odbioru, przy ulicy Kołłątaja 10 lok. U2 to
71-525 i to o ten kod chodzi - to tego kodu nie zauważa program do wysyłki.
Tylko kody punktów odbioru od czasu do czasu wywołują problemy i nie zauważyłem w tym zakresie żadnej prawidłowości.
Kupujący ma kod 71-561 i prawidłowo go wypełnił, ale z tym kodem nie ma problemu.
@PMTW komunikat dotyczy kodu pocztowego odbiorcy, a nie punktu, dlatego proszę, abyś edytował kod pocztowy kupującego i spróbował wygenerować etykietę. Kupujący podał kod 71-651, a ja proszę Cię o wpisanie 71-561.
Ok, tym razem zadziałało.
Myślę, że to załatwia problem.
Dziekuję!
Gdy pojawi się ponownie z innych powodów zgłoszę w nowym wątku.
Przy czym dodam, że przy wysyłce inną metodą niż DHLem nigdy nie miałem takich problemów.
Coś ułatwia popełnienie błędu - może dane adresowe z konta odbiorcy nie przepisują się automatycznie?
Pozdrawiam i życzę udanego dnia
PMTW
@PMTW, cię się, że mogłam pomóc. 🙂 Gdybyś znów miał taki komunikat, sprawdź proszę, czy kod pocztowy kupującego jest poprawny tutaj. Nasz system korzysta z bazy kodów poczty polskiej i to zazwyczaj pomaga w rozwiązaniu problemu 😉
Co do innych metod, tutaj ciężko mi odpowiedzieć, ale miałam takie zgłoszenia również z innymi metodami.