Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam ,jestem zażenowana poziomem wypowiedzi tego działu.Góra dwa zdania ,jestem Panem 😉 ,w sprawie jednej reklamacji allegro rozmawia z moimi klientami ! O co tam chodzi ? Kto tam pracuje ? Ale najważniejsze - skąd przymus rozmowy z tym działem? Otóż zgłoszenie reklamacji w dniu 4.02 2020 ,godzina 12:06, a w ten sam dzień o godzinie 13:36 upomnienie od serwisu ,iż nie rozpatrzyłam reklamacji .I na nic moje tłumaczenia .Kupujący mówi ,kupujący kłamie ,ale ma rację.Bez oddania towaru ,klient dyskutuje nad sensownością odesłania to do reklamacji .I to wszystko z pełnym wsparciem serwisu .Przyparta do muru ,po otrzymaniu zniszczonej i wyeksploatowanej przez 11,5 mca torebki ,brudnej ,z resztkami po chusteczkach higienicznych w dniu 6 lutym ,uznałam reklamację .Czwartek .A w niedzielę wieczorem kolejne upomnienie ,że klient twierdzi ,iż nie uznałam reklamacji ,bo nie ma pieniędzy na koncie .Od wczoraj rozmawiam z tym działem bezpieczeństwa ,chętnie zrobię screeny i pokażę bo to są jakieś żarty .
@phfatalaszek Zrzuty nie będą konieczne. Zapoznałam się z korespondencją, którą prowadzisz z Działem Bezpieczeństwa. Jest ona w toku, więc proszę, żebyś odpisywała na nasze wiadomości, odnosząc się do kwestii, które wskazujemy jako konieczne do doprecyzowania.
nie dziwię się,że nie chcesz,Natalio bym pokazała zrzuty,rozumiem.Bo to wstyd.Reklamacja uznana pod Waszym naciskiem w trybie nieznanym żadnej ustawie,otrzymujecie skan przelewu,ale dalej o niego pytacie-w sensie,jak została rozwiązana reklamacja ... cyrk.A ja tylko Was proszę o punkt regulaminu ,który wg Was naruszyłam otrzymując upomnienie,iż nie rozpatrzyłam reklamacji klienta w 1,5 godziny.Proszę również o wykładnię wg polskiego ustawodastwa. Klient Was okłamuje,wprowadza w błąd,ale Wy wysyłacie upomnienia.Nie pytacie drugiej strony.Upomnienie u Was ma charakter restrykcji ,dotyczy bowiem poziomu sprzedaży i punktów za nią otrzymanych,tutaj również dział bezpieczeństwa o tym nie wie.Od dwóch dni prowadzę korespondencję,z której nic nie wynika,a która robi z Was pośmiewisko,pisząc np.że w sprawie tej reklamacji rozmawiacie z moimi klientami...
@phfatalaszek W mojej ocenie nasi pracownucy nie mają się czego wstydzić, pisząc:
"Z przesłanego przez Panią zrzutu niewiele wynika.
Pisze Pani do Kupującego, że reklamacja została uznana, a zaraz potem, że towar zostanie odesłany do rzeczoznawcy.
Proszę więc o przedstawienie swojej rzeczowej i merytorycznie uargumentowanej decyzji reklamacyjnej.
Z pozdrowieniami
Dział Bezpieczeństwa Transakcji
Zespół Allegro"
Ponownie zachęcam Cię do kontynuowała korespondencji z Działem Bezpieczeństwa. Tutaj nie rozwiążemy Twojego problemu.
wszystko wyjaśniam Wam na bieżąco. I o tym tez pisałam-Uznałam reklamację! co nie przeszkadza chyba w tym ,abym odesłała towar do rzeczoznawcy celem uzyskania opinii o towarze,prawda? Napisałam Wam,że jestem w kontakcie z kancelarią prawną,która zasugerowała mi taki ruch.Mam prawo mieć uzasadnione obawy,iż podobna sytuacja może mnie spotkać z tą klientką za 11,5 miesiąca,gdy,w trybie przypuszczenia zdecyduje się na ponowny zakup u mnie ,prawda?I znów zareklamuje zniszczony w wyniku wyeksploatowania towar?Wówczas już nie ugnę się pod Waszymi upomnieniami,i zgłoszę sprawę na policję o próbę wyłudzenia.Jeżeli ktoś nie rozumie sformułowania"pomimo uznania reklamacji zdecydowałam o wysłaniu towaru do biegłego rzeczoznawcy",to mi jest przykro.Szkoda Natalio,że nie napisałaś tutaj o tym,co mnie najbardziej interesuje, a mianowicie o podstawie przyznania upomnienia.
wczoraj o godzinie 8:23 przesłałam Wam wiadomość z załącznikiem,w któym jest potwierdzenie przelewu.Naprawdę nic z tego nie wynika(screen miał na celu zmuszenie działu bezpieczeństwa do zajrzenia do tej właśnie wiadomości z tym właśnie załącznikiem)
Sytuacja typowa w dyskusjach z Kupującymi
pracownik allegro wymusza groźbami np: zawieszeniem konta określone zachowanie
zapominając że istnieje w przepisach coś takiego:
korespondencja z allegro trwała do momentu,aż w końcu serwis otrzymał potwierdzenie zwrotu środków kłamliwej klientce.Podejrzewam,że powypisywała bzdury totalne,skoro ja uznałam reklamację 6 lutego,a 9 lutego ,w niedzielę wieczorem otrzymałam upomnienie od allegro,że nie rozpatrzyłam reklamacji.Z 4 lutego!Tak jak wspomniałam reklamacja zostąła złożona 1,5 godziny wczesniej,przed upomnieniem.A teraz ,co najlepsze,dowiaduję się,że upomnienie nie jest wcale nie jest upomnieniem :),upomnienie jest informacją,hahaha ,kto tam pracuje,że nie umie otworzyć słownika języka polskiego. Regulamin allegro wspomina ,że otrzymanie upomnienia wpływa na ocenę sprzedaży,za każde otrzymuje się -10 pkt.Ocena sprzedaży z kolei wpływa na trafność.Taka jest moja wiedza...Tak jak wspomniałam,pytam dalej,proszę o konstruktywną odpowiedź,formułuję pytania.Ale już nie ma odpowiedzi.Teraz już cisza,sprzedający uległ wymuszeniu,odhaczone,wyjaśnione.Niestety,dla mnie nie.Cierpliwie czekam .
@REDNie mogę zgodzić się z Twoją tezą, że typowym zachowaniem pracowników Allegro w toczących się dyskusjach są groźby, wymuszenia lub stosowanie przemocy.
Jeśli kiedykolwiek nasz pracownik groził Ci i czujesz się pokrzywdzony tym faktem, masz prawo skontaktować się z nami i odwołać od jego decyzji. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto, opiszesz zaistniałą sytuację i podasz numer zgłoszenia: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b.
a czy ja mogę nieśmiało poprosić na przyspieszenie kontaktu ze mną działu bezpieczeństwa?Mija niemal doba,a tu cisza...nie otrzymałam odpowiedzi na zadane pytania.Chciałabym być tak samo traktowana przez serwis jak kupująca,na której kłamstwa reagowaliście natychmiast,wysyłając mi upomnienia?W dniu złożenia reklamacji?
@phfatalaszek Tak, poprosiłam już kolegów i koleżanki z Działu Bezpieczeństwa o odpowiedź dla Ciebie.
Proszę sobie poczytać
Jeżeli ma Pani dostęp do prowadzonych przeze mnie dialogów w ramach kontaktu z allegro
bo poziom odpowiedzi jest jeszcze głupszy niż działanie moderatora w dyskusji