anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

poziom wsparcia zespołu obsługi klienta allegro do pomocy sprzedającemu

nothi
#7 Wielbiciel#

jestem ciekaw jak społeczność allegro ocenia poziom wsparcia zespołu obsługi klienta, kiedy potrzebne jest zaangażowanie zespołu allegro do pomocy sprzedającemu - mam na myśli takie rzeczy jak czas odpowiedzi, czas załatwienia sprawy, łatwość rozwiązania sprawy, etc.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Rożnie. ale spada poziom.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

To zależy w czym jest problem , proste sprawy są zwykle załatwiane sprawnie ale jak coś wymaga decyzji zespołu to może sporo potrwać . Najwięcej problemów jest chyba ze współpracą z Działem bezpieczeństwa .

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@nothi jak to w korporacji - sprawy błahe i proste - szybko, trudne i skomplikowane - wcale lub w stylu "nie da się"

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

Tutaj nie ma odpowiedzi "nie da się", tylko zapada taka niezręczna cisza😉

oznacz moderatorów