Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, klientka złożyła zamówienie, i bardzo szybko poprosiła o dołożenie jednego przedmiotu, z płatnością przez BLIK. Wysłałam instrukcję by dokonała dopłaty, lub zamówiła przedmiot z odbiorem osobistym, a my połączymy zamówienia. Niestety, nie potrafi tego zrobić z poziomu smartfona, i nasza rozmowa się ciągnęła w nieskończoność, i znów poprosiła o BLIK. Gdy podałam numer telefonu, otrzymałam SMS o takiej treści:
„Chcę Ci wysłać przelew na telefon. Aby otrzymać pieniądze, dodaj numer do bazie powiązań BLIK w swoim banku.”
Oczywiscie, niczego nie dodawałam i napisałam Pani że nie przyjmiemy takiej płatności, ale chciałabym się upewnić, czy to przypadkiem nie jest próba wyłudzenia?
@_HolaOla_ @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Janirka niestety wszystko na to wskazuje, więc polecam zablokować ten numer.
A masz dodany numer telefonu do bazy? Wysyłał Ci ktoś wcześniej blika bezpośrednio na numer telefonu?
https://www.blik.com/jak-korzystac-z-blika#id-przelew-na-telefon
Wg mnie klientka chce Ci zapłacić ale nie może.
Mam, i odbierałam już kiedyś taką płatność… Treść smsa zawiera błędy, jak z translatora 😉
A to przepraszam. Jesteś czujna. brawo. Trochę tylko dyskomfort bo jednak ktoś coś od Ciebie kupił 🙂