anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pracownicy na Whatsup , potrafią czytać ze zrozumieniem ?

AutoCzesciLeczna
#9 Pomysłodawca#

Wysłaliśmy towar , nie pierwszy tego dnia ale klient napisał że odebrał pusty karton 🙂 . Rzecz warta 50zł , oczywiście otworzył dyskusję . Ok niech mu będzie wyślemy drugi , przekazaliśmy list i nagle dostajemy email od Allegro że "Zauważyliśmy, że niepoprawnie nadajesz przesyłki Allegro Paczkomaty InPost w ramach Smart!, przez co będziesz rozliczać się z InPost, a nie z nami. W ten sposób znacząco zwiększysz koszty wysyłki."
Możliwe że nie rozumiem ocb ale próbuję skontaktować się z Allegro przez Whatsup .
Godzina 9:40 wysyłamy zapytanie .
Godzina 10:21 Tu Natalia [edycja]... zapoznaje się ze sprawą , odpisuje ok i czekam 
Godzina 10:22 Tu Axel zapoznaje się ze sprawą , czekam
Godzina 10:26 Piszę , halo halo ect..... cisza
Godzina 10:42 Tu Weronika Proszę czekać zapoznaje się ze sprawą , pytam czy robią sobie jaja 
Odpowiedz że trafiłem do złego działu , znowu przekierowanie
Godzina 10:47 czary mary tu AXEL 🙂 znowu ten sam , pisze czy wy jaja sobie robicie ? cisza !
Godzina 11:04 Tu Marta [edycja].... proszę czekać 
Mamy godzinę 11:06 czekam cierpliwie i jest odpowiedz 😄
Wszyscy doradcy są zajęci 🙂 ale możemy skontaktować się z Panem mailowo .
Cóż mam stwierdzić , po raz kolejny wiem że nie można liczyć na @Allegro oraz ich pracowników , zacznijcie ich szkolić a nie przyjmujecie dzieci po szkole które nawet nie potrafią się wysłowić przez telefon jak się z nimi rozmawia . Pozdrawiam

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

az1rael
#21 Demiurg#

To przynajmniej na messengerze jeden i ten sam sprawe prowadzi i odpisuje w sumie prawie od razu 

oznacz moderatorów

AutoCzesciLeczna
#9 Pomysłodawca#

Tu było kilku i żaden nie wiedział o co chodzi , więc pozostawię to bo szkoda czasu i nerwów

oznacz moderatorów

Qwin_sklep
#12 Orędownik#
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AutoCzesciLeczna przykro mi, że miałeś nieprzyjemne doświadczenie podczas kontaktu z naszymi Doradcami. Już wyjaśniam.
E-mail jaki otrzymałeś to automatyczna wiadomość i rzeczywiście dotyczy zamówienia nr 4f9a77a0-d948-11ee-88d1-93d1e3a5cdcd i drugiej przesyłki nr 653129339407400017778058. 
Do jednego zamówienia Smart! przysługuje jedna przesyłka, więc ta druga została nadana na umowie z InPost i rozliczeniu z InPost. Dobrze, że podałeś jej numer, dzięki temu kupujący może śledzić jej drogę.
Aby paczki w ramach Allegro Smart! były prawidłowo rozliczane, przy dodawaniu umowy własnej z InPost trzeba zaznaczyć okienko "Używaj oferty dla sprzedawców Allegro". Dzięki temu nadajesz przesyłki Allegro InPost przez Wysyłam z Allegro na naszych warunkach. W przeciwnym wypadku przewoźnik wystawi fakturę na pełny koszt przesyłki, dlatego, gdy system wykryje nadanie przesyłki na umowie InPost w stawkach "nieAllegrowych" wysyłamy takie powiadomienie dla sprzedającego, aby upewnił się, że ma zaznaczoną odpowiednią umowę.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AutoCzesciLeczna
#9 Pomysłodawca#

Bardzo proszę o przeszkolenie personelu ponieważ mam wrażenie że są to młodzi ludzie z łapanki którzy używają gotowych zwrotów typu kopiuj wklej . Dziękuje za wyjaśnienie 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@AutoCzesciLeczna nie mylisz się studenci na zleceniówce z gotowymi tabelkami odpowiedzi 

oznacz moderatorów