anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie odebrane paczki DPD w ramach stałego zlecenia

www_dsmoto_pl
#7 Wielbiciel#

Witam,

W dniu wczorajszym nie zostało zrealizowane stałe zlecenie odbioru paczek przez DPD. W związku z tym paczki nie zostały odebrane w terminie. Poniżej lista paczek. Nr klienta DPD: 79366.

0000458982532W
0000458982533W
0000458982534W
0000458982535W
0000458982536W
0000458982538W
0000458982539W
0000458982541W
0000458982543W
0000458982544W
0000458982546W
0000458982548W
0000458982549W
0000458982531W
0000458982540W
0000458982550W
0000458982552W
0000458982555W
0000459009123W
0000459009125W
0000459057300W
0000459057303W
0000459057304W
1000727818325U
1000727952437U
1000727960522U
1000727420827U


Proszę o anulowanie w/w paczek aby nie były brane pod uwagę w statystykach Jakości mojej sprzedaży jako nie nadane w terminie.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

www_dsmoto_pl
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Bardzo proszę o interwencję w tej kwestii.

 

Dziękuję.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@www_dsmoto_pl W tej sprawie proszę napisz do nas przez formularz. Najpierw doradca skontaktuje się z firmą DPD w celu uzyskania potwierdzenia braku podjazdu z winy przewoźnika. Następnie będzie mógł skierować zamówienia do wykluczenia. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

www_dsmoto_pl
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi 

Tak tez zrobiłem.

Pytanie teraz z tym związane. Bo wykluczenie z jakości  mojej sprzedaży jeśli chodzi o terminowość wysyłki to jedna sprawa a druga to reakcja klientów.

 

Jak Allegro się zapatruje na fakt, że zdenerwowany klient potem wystawi negatywna opinię i przyzna po jednej np gwiazdce. Ja wiem że tam nie ma już oceny dostawy ale chodzi o całokształt oceny bo dla klienta to niema znaczenia. Wystawia ogólna ocenę czy jest zadowolony czy nie. Negatywna ocena wpływa na statystyki i może się przyczynić do straty Statusu Super Sprzedawcy który posiadamy. Taki przypadek nie realizacji swoich obowiązków przez przewoźnika ma bezpośredni wpływ i przekłada się na Sprzedających za co "My" obrywamy a nie przewoźnik. 

 

Prosiłbym o ustosunkowanie się merytorycznie do tej kwestii.

 

Dziękuję.

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@www_dsmoto_pl Przykro mi, ale nie jestem w stanie odnieść się do komentarzy, które są czysto hipotetyczne. Oczywiście kupujący nie może oceniać czasu dostawy, ponieważ jest niezależny od sprzedawcy. Jeśli komentarz dotyczyłby właśnie oceny czasu dostawy, możemy usunąć taką ocenę. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów