anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Prośba o pomoc – Konto zamknięte z powodu niskiej oceny sprzedaży

FitStand
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

Mam poważny problem związany z moim kontem na Allegro. Jeden z klientów zgłosił reklamację, w wyniku czego otrzymałem karę -20 000 punktów, co obniżyło mój wskaźnik sprzedaży na tyle, że moje konto zostało zamknięte. Niestety, w wyniku tego moje inne powiązane konta również zostały zablokowane.

W odpowiedzi na reklamację klienta zwróciłem mu pełną kwotę, jednak mimo tego nie otrzymałem jasnych instrukcji od obsługi klienta, co mogę zrobić, aby przywrócić moje konto i wznowić sprzedaż.

Bardzo proszę o wskazówki od społeczności lub administracji Allegro – jakie działania mogę podjąć w tej sytuacji? Czy istnieje procedura odwoławcza lub sposób na poprawę wskaźnika sprzedaży?

Z góry dziękuję za pomoc.

screenshot-20250123-164310.png

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

FitStand
#1 Nowicjusz#
oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

1 - na forum nikt Ci w niczym nie pomoże niestety. Musisz rozmawiać z działem bezpieczeństwa.

2 - za samo złożenie reklamacji nie dostaje się -200000 punktów 😉

3 - napisz przez formularz kontaktowy

oznacz moderatorów

FitStand
#1 Nowicjusz#

Dziękuję za odpowiedź. Chciałbym wyjaśnić, że ten sklep obecnie nie jest aktywnie prowadzony, a wszystkie produkty zostały już zdjęte z oferty. Istniała jedna nierozwiązana reklamacja, ale w tej chwili dokonałem już pełnego zwrotu środków klientowi.

Niestety, nie mogę skontaktować się z klientem, a odpowiedzi od obsługi klienta Allegro są bardzo ogólne i nie wskazują konkretnych kroków, jakie mogę podjąć, aby odblokować konto.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@FitStand Skontaktuj się z nami w nowym zgłoszeniu. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@FitStand w sprawie blokady konta skontaktuj się proszę z nami przez formularz 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

FitStand
#1 Nowicjusz#

że wysłałem już wiadomość e-mail do platformy w tej sprawie, ale niestety do tej pory nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

Proszę o pomoc lub wskazówki, co mogę jeszcze zrobić, aby przyspieszyć rozwiązanie tego problemu.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@FitStand Przykro mi, ale niestety nie jestem w stanie tego przyspieszyć. Napisz do nas ponownie przez formularz, a dział bezpieczeństwa zweryfikuje Twoją sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

TechartGSM
#10 Popularyzator#

@FitStand , możesz doprecyzować jakie było uzasadnienie Allegro o przyznaniu -20000 punktów? Za co? Nigdy nie widziałem takiej liczby ujemnych punktów, a osobiście mnie interesuje intrepretacja serwisu, zresztą zapewne nie tylko mnie...

oznacz moderatorów