Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Mamy prośbę o rozłączenie tych ofert, które system chaotycznie połączył w jedną, wielowariantową:
https://allegro.pl/oferta/koszulka-unisex-m-z-grafika-d-mroza-trurl-na-sowie-st-lema-15246876075
Wygląda na to, że z tego powodu są nadpisywane inne, poprawnie połączone oferty?
@Alegoria24_pl Proszę Cię o wypełnienie pliku dostępnego w tym artykule i przesłanie go w zgłoszeniu przez formularz kontaktowy. Dedykowany zespół rozwiąże ten problem.
Droga Natalio,
dziękuję za szybką odpowiedź, jednak wskazany przez Ciebie formularz dotyczy łączenia ofert, a nie rozłączenia produktów błędnie "sklejonych" przez Wasz system.
Swoją drogą, próbowaliśmy kiedyś zgłaszać oferty wielowariantowe do poprawy i połączenia tą właśnie drogą. Sytuacja wyglądała następująco:
- po 4 tygodniach wysłaliśmy 2 e-mail z zapytaniem, jakie są losy naszego zgłoszenia
- po kolejnym tygodniu dostaliśmy odpowiedź, że nad zgłoszeniem pracuje "zespół ekspertów"
- po 6 tygodniach wreszcie otrzymaliśmy informację, że Wasz "dedykowany zespół ekspertów" uważa, że wszystko jest w najlepszym porządku i nie widzi powodu do jakichkolwiek działań
- kiedy poprosiliśmy o rozpatrzenie naszego zgłoszenia w trybie reklamacji, dostajemy zapytanie "czego reklamacja miałaby dotyczyć?".
Inni słowy, wskazana przez Ciebie droga nie działa nawet przy łączeniu prostych, kolorystycznych ofert. Na pewno nikt nie pofatyguje się, aby naprawić źle połączone produkty.
@Alegoria24_pl Korzystając z formularza możesz zgłosić poprawne łącznie wariantów produktu tzn. zgodne z Twoimi preferencjami. Jest to obecnie najszybszy sposób rozwiązania Twojego problemu. Jednocześnie zaznaczam, że w przypadku zgłoszeń przez formularz czas oczekiwania na odpowiedź jest zależny od aktualnej liczby napływających wiadomości.
Droga Natalio,
nie chcemy łączyć produktów. Prosimy o rozłączenie kilkudziesięciu błędnie sklejonych i chaotycznie połączonych przez system ofert. Rozumiem jednak, że nie jesteś w stanie w żaden sposób nam pomóc, przepraszam za zawracanie głowy.
🤣🤣 Allegro ma gdzieś swoich i od m-cy wszyscy proszą a oni swoje.😡