Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry proszę o wyjaśnienie na jakiej podstawie prawnej każecie mi płacić jeszcze raz za Allegro Protect 137177-1718343297. Gdzie konsultant przyznał się, że popełnił błąd naliczając nam Protect za dwa produkty gdzie klient reklamował tylko jeden produkt i każe mi wpłacić jeszcze raz środki za jeden produkt i dopiero zrobi mi korektę za dwa produkty. Nadmienię tylko że Protect został spłacony z automatycznych pobrań za sprzedaż. Oczywiście nie zgadzam się również z decyzją konsultanta gdzie stwierdził że klient nie dostał odpowiedzi na reklamację. Nadmienię, że wydanie decyzji zdalnie bez odesłanie produktu w tym przypadku było nie możliwe i nie profesjonalne z naszej strony dlatego klient został poproszony o odesłanie lampy i poinformowany że odpowiedź dostanie w ciągu 14 dni jak produkt do nas wróci. Klient zgodził się również na odesłanie go do nas i klient dostał takową odpowiedź na reklamację produkt dotarł do nas 11.06.2024 o godzinie 10:32 a odpowiedź dostał 14.06.2024 o godzinie 8:56. Żadne wyjaśnienia nie trafiają do tego waszego konsultanta osoby które odwaniają do nas w tej sprawie również są głucha na jakiekolwiek wyjaśnienia.
klient został poproszony o odesłanie lampy i poinformowany że odpowiedź dostanie w ciągu 14 dni jak produkt do nas wróci. To nie jest zgodne z prawem: 14dni od chwili złożenia reklamacji, ale dlaczego naliczyli pytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Pytałem kilkukrotnie ale nie dostałem, żadnej konkretnej odpowiedzi tylko tyle, że mam zrobić jeszcze raz wpłatę na podany numer konta a oni dopiero zrobią mi korektę na całość. W tym momencie to też nie jest zgodne z prawem ponieważ Protect został spłacony i w tym momencie oczekuję tylko zwrotu środków a nie że muszę jeszcze raz płacić za coś co jest już spłacone. Może tu ktoś odezwie się konkretniejszy ze strony allegro.
@adaxmax12pl Przykro mi, ale nie jestem w stanie zająć się tą sprawą na Gadane. Odpowiedzi mogą udzielić Ci wyłącznie doradcy wyspecjalizowani w tym obszarze.
Ten Protect to niezły gniot , stąd chyba takie prowizje zeby to pokrywać 🙂
Miałem ostatnio sytuacje że klient kupił dwa podobne produkty, poużywał i po 14 dniach zgłosił zwrot dwóch sztuk ale odesłał jedna a drugą sobie zostawił , co tez opisał mi w mailu
Niestety produkt który odesłał był ubrudzony z licznymi sladami uzywania więc zaproponowałem zwrot 50%,
Po kilku dniach dostałem maila że klient wystąpił o zwrot do allegro protect i proszą o wyjaśnienia , w tej samej minucie przyszedł drugi mail że przyznali klientówi zwrot pieniedzy z allegro protect za dwie sztuki i ze nie chcą żebym to pokrywał
Napisałem do allegro że klient odesłał uzywany brudny towar , sa zdjęcia i przede wszystkim zgłosił dwa przedmioty a odesłał tylko jeden na co tez mam potwierdzenie , allegro odpisało w skrócie że i tak nie wymagaja ode mnie zwrotu tek sumy więc po co sie czepiam , brawo wy, podnieście jeszcze prowizje albo zróbcie reklame jak można darmowo kupowac na allegro
To jesteś w lepszej sytuacji nas obciążyli za dwa produkty gdzie klient odesłał tylko jeden a teraz chcą, żebyśmy opłacili jeszcze raz coś co już spłaciliśmy a oni wtedy łaskawie zrobią korektę za całość. Wiecie czy ktoś tu zagląda z Allegro i ewentualnie pomaga czy robią to jak zawsze mają sprzedawców za śmieci.