anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem kupujących z płatnością

eveeanime
#12 Orędownik#

Od kilku tygodni kupujący mają problem ponieważ ich płatności nie przechodzą.Szczególnie przy płatności kartą Visa.Rzadziej blikiem.Zgłaszają nam to.Sami też widzimy że próbują po kilka razy.Część jest uparta i do skutku walczy inni dają sobie pokój.Ciągle trzeba uzupełniać stan faktyczny produktów.  Z czego to wynika? Też macie takie problemy?

Pozdrawiam @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@eveeanime Jeśli problemy dotyczą płatności to tutaj więcej szczegółowych informacji najlepiej przekazać bezpośrednio ich operatorom, bo to oni odpowiadają za cały proces przesłania środków. Po naszej stronie nie odnotowaliśmy żadnych problemów w tej kwestii. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

eveeanime
#12 Orędownik#

Nie zgadzam się .To nie jest wina operatora.Ja kupując z innego konta też miałem problemy .Płatność Visa nie przeszła .Musiałem blikiem płacić więc coś jest na rzeczy.Widzę,że nie wie Pani zupełnie.Może inni sprzedający się wypowiedzą? Dajcie znać jak u Was to wyglada

pozdrawiam

oznacz moderatorów

malar2
#1 Nowicjusz#

Pani moderator właśnie ja mam taki problem i występuje on tylko na allegro. Na innych aplikacjach działa bez problemu. Proszę nas nie odsyłać tylko wyjaśnić sprawę bo to Państwo dostarczają usługi u siebie dostawców płatności. To problem raczej u nich a nie banków. Liczę że Państwo zadziałają w temacie

oznacz moderatorów

eveeanime
#12 Orędownik#

dzięki za wsparcie:))Bo tu jakaś spychologia się dzieje niestety

oznacz moderatorów

eveeanime
#12 Orędownik#

Proszę sprawdzić moje konto a później wrócić z prawidłową odpowiedzią.Proszę sprawdzić ilość transakcji i zwrotów prowizji którą przyznaliście i nadal twierdzić że problem jest u operatora.Mogę przesłać nr transakcji   chociaż ma Pani wgląd  w ostatnim czasie było ich 6  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@eveeanime Zwroty prowizji nie muszą być jednoznaczne z problemami z płatnością kartą. W takiej sytuacji każdy z Kupujących musiałby potwierdzić, że transakcja nie doszła do skutku rzeczywiście z powodu problemów z płatnością. Nawet jeśli generalnie występowałyby problemy, o których piszesz, to takie zgłoszenia powinny napływać od Kupujących, ponieważ do weryfikacji ewentualnych błędów po naszej stronie, potrzebujemy szczegółowych informacji dot. płatności, urządzeń czy oprogramowania. 

Jeśli chodzi o poprawność czy słuszność mojej odpowiedzi, nie musisz się ze mną zgadzać, ale jeśli masz jakiekolowiek problemy z płatnościami jako Kupujący, bardzo proszę o kontakt z nami bezpośrednio przez ten formularz. Tak jak mówiłam, jeśli mamy to sprawdzić, potrzebujemy zdecydowanie więcej szczegółów. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

eveeanime
#12 Orędownik#

Droga Pani  w wątku jest nasz klient @malar2  i 3 razy próbował zapłacić  za czwartym się udało.Proszę uważnie przeczytać co pisze.

Czy naprawdę uważa Pani,że kupujący będą pisać do Was formularze? i będą odpowiadac na to jakie ma oprogramowanie  jaki komputer itd? Skoro pisze,ze problem wystepuje tylko na allegro.

U mnie zwroty prowizji sa TYLKO powiązane z nieudaną płatnością.

Co dalej?  klienci oczekują  szybkich bezproblemowych zakupów . czekam na odpowiedź  pozdrawiam

 

Wypowiedział sie też o tym @kolekcjoner608   więc problem istnieje.

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@eveeanime Tak, naprawdę potrzebujemy kompletu informacji, a najlepiej dodatkowo zrzutów lub zdjęcia ekranu, który obrazują problematyczną sytuację z płatnością. W takiej sytuacji jeśli nie potwierdzimy problemów po naszej stronie, konsultujemy takie zgłoszenia z operatorami płatności. Na podstawie szczątkowych informacji typu: "Mam problem z płatnością kartą na Allegro" nie możemy zidentyfikować błędów, bo zbyt wiele czynników może mieć na nie wpływ. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

eveeanime
#12 Orędownik#

To mam prosić klienta aby wysłał formularz do Was?  To Allegro powinno mieć system który po nie udanej próbie opłaty automatycznie podaje link w którym może napisać  w czym problem.Kręci się Pani w kółko ..szkoda że Allegro zatrudnia takich niekompetentnych ludzi .

Widzę ,że coraz więcej ludzi ma problem bo płatności nie przechodzą.Zobaczymy co będzie w okresie świątecznym. Nie oczekuję odpowiedzi bo to bez celowe.Mam nadzieję ,że więcej sprzedających się odezwie .i kupujących.Jeśli się problem ponowi znów ponowię post.

A sprzedających i kupujących  proszę piszcie jeśli  macie podobne problemy.bo jak tak dalej pójdzie to My wszyscy będziemy zajmować sie sprawami którymi powinno zająć się Allegro i jego "moderatorzy"

oznacz moderatorów

eveeanime
#12 Orędownik#

czy mogę liczyć na sensowną odpowiedź?pozdrawiam @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

U mnie ostatnio też kupujący zgłaszali że nie mogą tak zapłacić i prosili o numer konta do bezpośredniego przelewu a tam przelew poszedł bez problemu.

oznacz moderatorów

eveeanime
#12 Orędownik#

Dokładnie:)  co rusz ludzie zgłaszają że płatność nie przechodzi

oznacz moderatorów