anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem po zakupie przez klienta

MAMY ROZWIĄZANIE!
itnc
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry. Proszę o pomoc w kwestii roszczeń klienta, który zakupił kartę graficzną, po czym zgłosił reklamację i otworzył dyskusję związaną z tym, że karta jest niezgodna z tym co zakupił. Okazuję się, że po dodaniu produktu z katalogu allegro w nazwie jest zapis "Karta graficzna Gigabyte RX 9070 XT 16 GB", a dalej w opisie są kody ean oraz kod producenta zgodny z produktem, który zakupił, Dodatkowo w opisie jest prawidłowa nazwa karty. "Karta graficzna Gigabyte Radeon RX 9070 XT AORUS ELITE 16GB". Klient rzuca samymi paragrafami co może zrobić. Po pierwszej informacji napisałem w dyskusji, że jak najbardziej może zwrócić produkt w ciągu 14 dni od zakupu a my po weryfikacji zwrócimy pieniądze. Teraz wypisuje, że karta którą kupił jest droższa niż tą którą chciał zakupić i domaga się zwrotu 391 zł. Ani słowa o tym, że po prostu odstąpi od umowy i zwróci produkt. Nie mam pewności czy nie jest to próba wyciągnięcia od nas lepszej karty i jeszcze środków pieniężnych. Proszę o pomoc w tej kwestii. Klient nie doczytał całej treści aukcji lub po prostu próbuje nas oszukać całkiem świadomie.

 

Link do aukcji, z której pochodził zakup: https://allegro.pl/oferta/karta-graficzna-gigabyte-rx-9070-xt-16-gb-17786204922?utm_source=notificat...

 

oznacz moderatorów
20 ODPOWIEDZI 20
AROMATIQ
#10 Popularyzator#

Przyszedłeś tutaj z problemem czy stać na straży moralności? Ile razy ktoś próbował wyłudzić pieniądze od Ciebie?

oznacz moderatorów