Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o pomoc !! Czy załatwiał ktoś jakąś sprawę z tym konsultantem [edycja]?? Nie mogę od człowieka od trzech miesięcy wyegzekwować konstruktywnej pomocy. Po wielu emailach zgodziłem się już na jego propozycję . Mimo, że krzywdzące mnie rozwiązanie ale przyjąłem warunki. Poprosiłem o dokumenty i instrukcję jak technicznie tego dokonać . Chodziło o zapłatę za inny podmiot. Poprosiłem o ewentualną Fv nr. konta i niezbędne dokumenty i procedury do tej operacji. Minęło kolejne 20 dni i żadnego odzewu ze strony tego Pana.
Pomóżcie proszę jak mogę skontaktować się może z jego przełożonym lub inną osobą która jest kompetentna żeby sprawę doprowadzić do końca. Ja rozumiem , że sprawa wykracza po za schemat odpowiedzi jakie mają konsultanci ale temat już rozwiązaliśmy i chciałbym doprowadzić do końca. Ja też potrzebuję kilka dni organizacyjnych a to trwa w nieskończoność. Rozumiem, że ten Pan nie dba o moje finanse ale że nie dba również o finanse pracodawcy to zaskakujące.
Bardzo będę wdzięczny za pomoc z góry dziękuję
Może wy znajdziecie tego jegomościa @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Moderator powycinał mi imię i nazwisko konsultanta o którego mi chodzi , nie wiem co taka cenzura ma na celu ? Czy to jest jakaś tajna organizacja ? Nawet w marketach są plakietki z imieniem. A to konkretna osoba z imienia i nazwiska ponosi odpowiedzialność a nie robot czy pan X. Pan Artur juz nie podam nazwiska, więc jak bez danych mam otrzymać jakąś pomoc ?
I to nie jest problem w korespondencji z allegro jak to sobie zatytułował moderator tylko z konkretnym Panem Arturem !
@biotina_pl Konsultant podpisuje się imieniem i nazwiskiem w korespondencji z Tobą, ale nie wyraził zgody na upublicznianie tych danych, dlatego je usunęłam. Jednocześnie pamiętaj, że każdy nasz pracownik, który się z Tobą kontaktuje, robi to w imieniu Allegro.
Utrzymujesz, że nie masz związku z kontem, którego zadłużenie chcesz opłacić. My mamy inne informacje na ten temat.
Zaznaczam też, że upublicznianie szczegółów sprawy, w tym podawanie nazwisk osób zaangażowanych w jej wyjaśnienie, nie przyspieszy całego procesu.
Wy zawsze utrzymujecie, że mam związek z kontem mimo, że macie przesłane wszelkie dokumenty. Ale pomijając tą sprawę już zgodziłem się na wniesienie opłat za konto z którym kiedyś owszem byłem związany natomiast od dawna nie jestem a na pewno nie mam dostępu do danych firmy jak np. nr kont
A za każdą decyzją i działaniem nie stoi Allegro tylko konkretna osoba z imienia i nazwiska i to ona ponosi odpowiedzialność zarówno nagrody jak i uwagi co do swojej działalności. Ja wiem że wygodnie jest się zasłaniać korporacją . Wielokrotnie prosiłem o kogoś innego który jest bardziej biegły w temacie ale niestety z mizernym skutkiem. I nie rozumiem dlaczego już mimo przyjętych prze ze mnie warunków sprawę wałkujemy tyle czasu ?
@biotina_pl Przekazałam do odpowiedniego zespołu prośbę o ponowny kontakt z Tobą w sprawie blokady konta. Jednocześnie jak widzę chodzi tutaj o problem z kontem powiązanym. Dane do spłaty zadłużenia znajdziesz po zalogowaniu się na konto, na którym należność jest naliczona.
Z powiązanym tylko z punktu widzenia Allegro . To jest inna firma i ja już zgodziłem się pospłacać tamten dług ale przecież nie mam dostępu do tego konta bo to nie moja firma. a rozstaliśmy się w nienajlepszych stosunkach co tu trudno zrozumieć ,że na każdą odpowiedź od Pana [edycja] muszę czekać 3tygodnie chociaż może i dłużej bo do dziś nic mimo, że już przyjąłem te warunki.
Pan Artur swoją opieszałością w działaniu działa na niekorzyść zarówno moją jak i Allegro. Z tego co wiem to możliwe są kroki prawne w stosunku do tej osoby.