Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Proszę o pomoc . W mojej ofercie automat dodał błędną nazwę produktu zawierającą fałszywą ilość.
Po lewej stronie widnieje napis dodany automatycznie przez Allegro :
co jest błędem bo oferta dotyczy tylko jednej sztuki.
Proszę o zmianę i właściwe wyświetlanie informacji !
Proszę o opublikowanie właściwej treści :
Pozdrawiam
oferta nr: 13520079549
@kakabe_2007 Cześć. Kod EAN produktu 4250390928880 przynależy do produktu z dwiema sztukami zawiasów w naszym katalogu. Jeśli chcesz dokonać zmiany, możesz wysłać taką prośbę za pomocą dedykowanego formularza https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/produkt/zglos-blad/c233560d-5d8f-4283-8fa5-b48b81f8525a
Wszystko się zgadza tylko to dalej jest ten sam zawias tylko w opcji raz jednej sztuki a raz w opcji dwóch sztuk . Czy bot tego nie rozróżnia ?
Próbowałem przy pomocy tego formularza zgłosić problem ale widać nie jest to możliwe bo nie można wysłać informacji. Nie DZIAŁA !
@kakabe_2007 Dla obu wariantów powinien być indywidualny kod EAN. Czyli kod X dla 1 sztuki i kod Y dla 2 sztuk.
Jest więcej błędów w automatycznym dodawaniu opisów po lewej stronie formularza .
@kakabe_2007 Również je możesz zgłosić za pomocą formularza "Zgłoś błąd w produkcie".
Przez ten formularz nie można zgłosić błędu w automatycznym wystawianiu tytułów aukcji .
Spróbuj a sama się przekonasz !
To nie jest błąd w produkcie tylko w Waszym opisie po lewej stronie formularza
@kakabe_2007 Jeśli kod EAN z katalogu przynależy do zestawu dwóch czy jednej sztuki, to właśnie takie dane wprowadzone są do katalogu. Jeden kod EAN nie może "obsługiwać" kilku wersji sztukowych produktu
Zgodził bym się pod warunkiem że były by to różne przedmioty. Mówimy o tym samym przedmiocie, który ma taki sam kolor, materiał z jakiego został wykonany, ciężar, wygląd - po prostu jest identyczny czyli taki sam ! I jak można nadawać różny kod do tego samego detalu 🤔 ?
Takimi działaniami wprowadzacie klientów w błąd i powodujecie problemy klient - sprzedawca !
W taki sposób wprowadzacie klienta w błąd - pokazując mu swój tytuł zamiast to co napisał sprzedawca
@kakabe_2007 W takim razie połącz ofertę z odpowiednim produktem — jeśli sprzedajesz jedną sztukę, to odszukaj w Katalogu produkt jednej sztuki. Jeśli nie ma takiego produktu w naszym Katalogu, to go stwórz, ale na innym kodzie EAN.
Z całym szacunkiem ale chyba się nie rozumiemy. Ten przedmiot ma swój kod EAN i nie bardzo rozumiem dlaczego korzystając z przypisanego kodu nie mogę oferować 1 szt. 2 szt. 4 szt .....?
Dalej jest to ten sam przedmiot nic w jego właściwościach i przeznaczeniu się nie zmieniło.
Z tego co zauważyłem i innych sprzedających "uszczęśliwiły " Wasze "modernizacje". Za chwilę będzie sporo takich wiadomości jak moja ....... Dziś właśnie klientka zwróciła mi uwagę że ją oszukałem bo przeczytała że kupuje 2 sztuki choć oferta dotyczy tylko jednej .......
@kakabe_2007 Tak działa katalog produktów od dawna. Jedna wersja produktu (niezależnie od tego, czy to kolor, liczba sztuk czy rozmiar) wymaga indywidualnego kodu EAN.
Dziękuję za poświęcony czas.
Problem nie tylko mnie dotyczy.
Tu firma sprzedaje cztery sztuki w cenie dwóch
A tu dwa w cenie jednego
Kolejna firma która prawie za darmo rozdaje swoje produkty cztery zawiasy w cenie dwóch
przykładów pewnie znalazłbym więcej ale szkoda czasu .............
Pozdrawiam