Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od dwóch dni mamy kłopot z cennikiem dostaw. Dzieje się rzecz następująca: do każdej sprzedaży nalicza klientowi podwójny a czasami potrójny koszt dostawy. Jeżeli kupi jeden produkt, to wtedy jest to 13,50 lub 16,50 (pobranie). Jeżeli zaś kupi 2 lub 3 i więcej przedmiotów, to dostawa oblicza się jako wielokrotność (np. 3 przedmioty to 3 x 13,50 = 40,50). Nic w cennikach nie było zmieniane w ostatnim czasie. W każdym jest ustawiony limit produktów w przesyłce, ale jest on ustawiony na 10 sztuk lub więcej, na pewno nie na jedną.
Mieliście kiedyś podobną sytuację? Co zrobiliście?
@narzedzia_stubai Sprawdź jak masz ustawiony sposób obliczania kosztu dostawy gdy przedmioty są z różnych cenników.