Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dodałam nowy cennik. Wpisałam kwotę przesyłki i maksymalną ilość szt. w paczce 15. Dziś kupujący zakupił 4 szt. i zapłacił za 4 przesyłki. Powiedzcie mi co jest nie tak z moim cennikiem. Należność oczywiści mu zwrócę, jednak allegro już naliczyło sobie od niej prowizję. Znów będę stratna.
@INGEstyle Daj link z aukcją najlepiej. A nie ustawiłaś płatnej kolejnej sztuki w cenniku ?
Ustawiłam, ale w cenniku poprzednim nie miałam ustawionej kolejnej sztuki i była ta sama sytuacja
@INGEstyle Tak myślałam 😊 Ustaw kolejna sztuka - 0 zł .
Tak miałam w poprzednim cenniku i była ta sama sytuacja, dlatego przestawiłam ...
@INGEstyle Ustaw 0 a ja spróbuję wrzucić do koszyka i zobaczę jak nalicza.
Ustawione!
@INGEstyle Przejrzyj swoje cenniki, poustawiaj i będzie ok 🙂
Dzięki wielkie! A jak mogę zwrócić kupującemu tę nadpłatę żeby allegro odliczyło naliczoną prowizję? Zazwyczaj kontaktowałam się z kupującymi i podawali nr konta na który przelewałam im pieniądze rezygnując z odzyskania prowizji...
@INGEstyle Zwróć nadpłatę przez Allegro Finanse, tam można edytować kwotę.
O zwrot prowizji napisz tutaj :
https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Wybierz właściwy temat i opisz sytuację.
Dzięki raz jeszcze za pomoc! Pozdrawiam!