Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mamy problem z dodawaniem załączników w formacie .pdf do niektórych aktywnych ofert.
Problem dotyczy losowych ofert na wszystkich naszych kontach Allegro.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Podczas próby dodania pliku pdf w "Załączniki -> Dodaj załącznik -> Instrukcja obsługi -> Załącz plik" zwracany jest błąd o treści "Wystąpił błąd - Podczas ładowania pliku wystąpił błąd. Spróbuj ponownie."
Ponowne próby dodania takowego pliku nie pomagają, nie pomaga też próba załączenia zupełnie innego pliku. (obrazek)
Przykładowa oferta: https://allegro.pl/oferta/kx7-ladowarka-stacja-do-baterii-padow-xbox360-aku-13816295215
Bardzo proszę o szybką odpowiedź, jest to znaczne ułatwienie dla naszych klientów.
@APP_SHOP poprosiłam już nasz zespół o sprawdzenie tej sytuacji, więc jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
@APP_SHOP niestety nie udało nam się powtórzyć tego błędu, dlatego na adres spolecznosc@allegro.pl prześlij mi proszę jeszcze:
Podesłałem maila z plikiem .pdf, zrzutami ekranu i linkiem. Czekam na dalsze informacje.
Pozdrawiam
@APP_SHOP dzięki, dostałam Twoją wiadomość, więc już działamy, ale na razie poproszę Cię o cierpliwość. Jak tylko dostanę odpowiedź od zespołu technicznego, dam Ci tutaj znać.
@APP_SHOP jak obiecałam, wracam z wieściami, że dzięki materiałom od Ciebie udało nam się potwierdzić ten błąd, więc nasz zespół techniczny pracuje już nad jego rozwiązaniem. Dzięki!
Bardzo dziękuję, proszę tylko o informację zwrotną gdy problem będzie naprawiony.
Pozdrawiam
@APP_SHOP wciąż działamy w sprawie tego błędu, ale nie możemy go powtórzyć, dlatego mam do Ciebie ogromną prośbę o dosłanie jeszcze filmiku z otwartą konsolą deweloperską (najlepiej zakładka Network), który będzie przedstawiał ten błąd u Ciebie. Możesz go przesłać na ten sam adres, czyli spolecznosc@allegro.pl
Witam,
Przesłałem filmik z widoczną konsolą i samym problemem na maila spolecznosc (w odpowiedzi na poprzedniego maila).
Pozdrawiam,
czekam na dalsze informacje
@APP_SHOP bardzo Ci dziękuję. Dostałam Twoją wiadomość, więc działamy dalej.
@APP_SHOP wracam do Ciebie z jeszcze jedną prośbą. Spróbuj proszę zmienić nazwę pliku z kx7 np. na kx7-instrukcja i sprawdź, czy uda się go zapisać. Czekam na wieści.
Dzień dobry,
Na ten moment wygląda na to, że to rozwiązało problem. Dziękuję 🙂