anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z dodawaniem załączników do aktywnej oferty

APP_SHOP
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Mamy problem z dodawaniem załączników w formacie .pdf do niektórych aktywnych ofert. 

Problem dotyczy losowych ofert na wszystkich naszych kontach Allegro.

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Podczas próby dodania pliku pdf w "Załączniki -> Dodaj załącznik -> Instrukcja obsługi -> Załącz plik" zwracany jest błąd o treści "Wystąpił błąd - Podczas ładowania pliku wystąpił błąd. Spróbuj ponownie."

Ponowne próby dodania takowego pliku nie pomagają, nie pomaga też próba załączenia zupełnie innego pliku. (obrazek)

Przykładowa oferta: https://allegro.pl/oferta/kx7-ladowarka-stacja-do-baterii-padow-xbox360-aku-13816295215

problem-allegro-pdf2.jpg

problem-allegro-pdf.jpg

 Bardzo proszę o szybką odpowiedź, jest to znaczne ułatwienie dla naszych klientów.

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@APP_SHOP poprosiłam już nasz zespół o sprawdzenie tej sytuacji, więc jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@APP_SHOP niestety nie udało nam się powtórzyć tego błędu, dlatego na adres spolecznosc@allegro.pl prześlij mi proszę jeszcze: 

  • przykładowy plik, który chcesz dodać, 
  • zrzut Twojego ekranu z ponownej próby dodania w nowej przeglądarce i z uruchomionym narzędziem deweleporskim. Aby go otworzyć przejdź do zakładki O Menu i wybierz opcję Programista > Narzędzia dla programistów. Gdy uda Ci się to zrobić, prześlij nam zrzut z włączona konsolą, widocznym pełnym oknem przeglądarki oraz datą i godziną. 
  • link do tego wątku. 
   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

APP_SHOP
#7 Wielbiciel#

Podesłałem maila z plikiem .pdf, zrzutami ekranu i linkiem. Czekam na dalsze informacje. 

 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@APP_SHOP dzięki, dostałam Twoją wiadomość, więc już działamy, ale na razie poproszę Cię o cierpliwość. Jak tylko dostanę odpowiedź od zespołu technicznego, dam Ci tutaj znać. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@APP_SHOP jak obiecałam, wracam z wieściami, że dzięki materiałom od Ciebie udało nam się potwierdzić ten błąd, więc nasz zespół techniczny pracuje już nad jego rozwiązaniem. Dzięki! 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

APP_SHOP
#7 Wielbiciel#

Bardzo dziękuję, proszę tylko o informację zwrotną gdy problem będzie naprawiony.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@APP_SHOP wciąż działamy w sprawie tego błędu, ale nie możemy go powtórzyć, dlatego mam do Ciebie ogromną prośbę o dosłanie jeszcze filmiku z otwartą konsolą deweloperską (najlepiej zakładka Network), który będzie przedstawiał ten błąd u Ciebie. Możesz go przesłać na ten sam adres, czyli spolecznosc@allegro.pl 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

APP_SHOP
#7 Wielbiciel#

Witam,

Przesłałem filmik z widoczną konsolą i samym problemem na maila spolecznosc (w odpowiedzi na poprzedniego maila).

Pozdrawiam,

czekam na dalsze informacje

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@APP_SHOP bardzo Ci dziękuję. Dostałam Twoją wiadomość, więc działamy dalej. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@APP_SHOP wracam do Ciebie z jeszcze jedną prośbą. Spróbuj proszę zmienić nazwę pliku z kx7 np. na kx7-instrukcja i sprawdź, czy uda się go zapisać. Czekam na wieści. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

APTEL-MULTIMEDIA
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

Na ten moment wygląda na to, że to rozwiązało problem. Dziękuję 🙂

oznacz moderatorów