anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z importem zamówień na stronę InPost

MAMY ROZWIĄZANIE!
KsiazkowaDziupla
#7 Wielbiciel#

Witam, właśnie okazało się, że mam problem ze ściągnięciem zamówień do Managera Przesyłek na stronie InPost. Pojawia się komunikat: "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!" .. Oczywiście, że połączyłeś, skoro od zawsze wysyłam tak przesyłki 🙂 Czy ktoś ma podobny kłopot? 

oznacz moderatorów
45 ODPOWIEDZI 45
Logan2099
#8 Zapaleniec#

Nie działa to rozwiązanie. Po usunięciu konta i próbie dodania go od nowa pojawia się komunikat napisany czerwonymi literami: "Wystąpił nieoczekiwany błąd. Proszę spróbować później." I tak jest od kilku godzin. Zaś przy logowaniu nadal info o pracach serwisowych mających miejsce do 2 w nocy dnia bieżącego.

oznacz moderatorów
demeck81
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem. Zgłoszono do InPost. Brak możliwości dodać konta Allegro do InPost. 

oznacz moderatorów
matrix-mh
#2 Obserwator#

Mam to samo. Od wczoraj nie mogę nadać przesyłek. Prace serwisowe miały trwać do wczoraj a komunikat nadal się wyświetla i nie da się importować zamówień.

oznacz moderatorów
demeck81
#7 Wielbiciel#

Udało się w tej chwili.

oznacz moderatorów
matrix-mh
#2 Obserwator#

U mnie na szczęście przed chwilą też się udało. Oczywiście wcześniej problem zgłaszałem do Inpostu. A mieliście może taką sytuację, że po włożeniu paczki do paczkomatu status się nie zmienił? Tzn nie ma info, że przesyłka umieszczona w paczkomacie. Cały czas jest DO NADANIA W PACZKOMACIE. Inne przeysłki ok tylko z 1 jest problem

oznacz moderatorów
fhu-jang
#8 Zapaleniec#

Również na jednym z kont mam ten sam problem. Usuwanie i ponowne łączenie aplikacji nic nie pomaga. Czyszczenie pamięci przeglądarki nic nie pomaga. Ciągle komunikat "Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@megii_ss @rado220179 @BudzynPTR-BHP @fhu-jang  Zachęcamy do zapoznania się z komunikatem zamieszczonym w tym wątku.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
rado220179
#8 Zapaleniec#

Zapoznałem się z komunikatem kilka godzin temu , problem dalej nie zniknął. Kto powiadomi klientów, że z powodu nie mojej awarii nie otrzymają towaru zgodnie z czasem jaki podałem na aukcji? Allegro Jak policzycie termin realizacji zamówienia? 

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@nat_not 

Może ktoś z was zna słowo PRZEPRASZAM. Nawet za komuny była plansza w TV PRZEPRASZAMY ZA USTERKI

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Ola w poście, do którego odesłałam w tym wątku, przeprosiła za niedogodności. 

Zapewniam, że zależy nam na tym, żeby problem został usunięty możliwie jak najszybciej. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ctuner
#9 Pomysłodawca#

Cały wczorajszy dzień nie nadaliśmy ani jednej paczki. Dziś od rana jest to samo. Jest czwartek. Dlaczego przynajmniej nie powiadamiacie klientów co dzieje się z waszą integracją? Dlaczego odpowiedzialność za nieterminowe wysyłki spadnie na sprzedawców? Od 12 lat nie pamiętam tak długiej awarii.

Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro!

15.09.2020 , 16.09.2020 , ..ile jeszcze? PROSIMY O POMOC.

oznacz moderatorów
auto-zlom_2006
#7 Wielbiciel#

potwierdzam problem z pobieraniem przesyłek przez inpost od wczoraj, klienci zamówili przesyłki SMART, ktoś działa w tym temacie czy leżymy?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@auto-zlom_2006 @pikus-trade @odziezSiS @ctuner  Jesteśmy w kontakcie z @InPost , który w tym momencie nie potwierdza już nieprawidłowości.

Zalecamy zmianę przeglądarki oraz odłączenie i ponowne połączenie konta Allegro.

Wczorajsze utrudnienia nie wpłyną na wyniki w panelu Jakość Sprzedaży. Zamówień, które nie zostaną zrealizowane w tym czasie, nie uwzględnimy w obliczeniach.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
ctuner
#9 Pomysłodawca#

dalej.jpg

 

Nic podobnego. Z żadnej przeglądarki nie da się nadac paczek od blisko 30 h. ciasteczka kasowanie kont .. NIC NIE DAJE.

oznacz moderatorów
BudzynPTR-BHP
#7 Wielbiciel#

Mi działało przez ok godzinę, później znowu nie, 15 min działa i znowu nie działa. Często odświeżam stronę więc chociaż część przesyłek dzisiaj wyjdzie 

oznacz moderatorów
ctuner
#9 Pomysłodawca#

UDAŁO SIĘ POŁĄCZYĆ W GOOGLE CHROME!

 

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@ctuner Przypadkiem przeglądarki, których używasz, nie blokują pop-upów?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
AQUASYSTEMS
#12 Orędownik#

Szanowna Pani moderator, proszę w takim razie odpisywać na takie maile, bo negatyw na bank będzie, a my nie będziemy dokładać do awarii: 

"W takim przypadku  zmienia się formę dostarczenia w najszybszy mozliwy sposób by klijent byl zadowolony, ale dziwne ze dwa dni temu i wczoraj towar wysylaly do mnie inne firmy za pomocą inpost i dzis benda w paczkomacie " 

 

Co w tym temacie Pani odpowie? 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@AQUASYSTEMS To samo, co wcześniej - jeśli pojawi się negatyw, na podstawie jego treści będziemy weryfikować, czy możemy podjąć działania.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
rado220179
#8 Zapaleniec#

Potwierdzam, działało do godziny 9.57 i ponownie dzisiaj to samo, leży wszystko. Czy uzyskamy jakąś konkretną informację czy tylko to samo co wczoraj? 

oznacz moderatorów