anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z kupującym

agusiamaja
#7 Wielbiciel#

Wystawiłam przedmiot z "kup teraz" drugi raz mam sytuację że ktoś niby kupił i anulował płatność. Ogłoszenie jest zblowowane wówczas na 5 dni. Kiedy znowu zostało przywrócone w serwisie, ktoś znowu zrobił kup teraz i anulował płatność i znowu jest zablokowane na 5 dni. Da się z tym jakoś zaradzić ewidentnie ktoś to robi celowo żeby utrudnić sprzedaż.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@agusiamaja Czy kontaktowałaś się z klientem? Może ma problem z opłaceniem tego zamówienia.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Mam podobny problem .Ostatnio kilka dni temu na moich aukcjach w licytacji ,jeden z klientów poprzebijał innych na kwoty wyższe niż nawet oczekiwałem a kilka sekund po tym anulował swoje oferty pozbawiając mnie jak i allegro zarobku (11988566500 ,11988567820 ). Brak kontaktu ze strony klienta wskazuje że zrobił to dla zabawy a ja straciłem czas i koszty wystawienia a allegro dobrą prowizję .Przez bezkarność takich działań jako sprzedawca boję się wystawiać oferty w licytacjach z wyróżnieniem gdyż w takich sytuacjach jest nie do odzyskania ,przez co moje oferty są słabiej widoczne .Macie jakiś pomysł by w takich sytuacjach sprzedawca mógł czuć się bezpieczny?

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Czy doczekam się odpowiedzi? Czy po raz kolejny odpowiedź będzie zbyt trudna by ją udzielić ? Wydaje mi się że jeśli ktoś zgłasza do was problem  to jest to prośba by mu pomóc to rozwiązać .Rozumiem że jest weekend i każdy chce mieć czas wolny ale skoro odpowiadacie w innych wątkach to miło by było żeby coś któraś z was napisała . @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety Przepraszam Cię, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź. Sprawdziłam dokładnie obie te transakcje i całe konto kupującego, ale nie ma tutaj nic podejrzanego, ani niezgodnego z regulaminem. Kupujacy anulował to zamówienie, ale miał do tego prawo, więc nie mamy tutaj podstaw do działania. W tym przypadku rzeczywiście pozostaje dodanie tego konta do listy nieaktywnych kupujących, no i oczywiście zwrot prowizji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ To że jest to zgodne z waszym regulaminem to ja wiem ,szkoda tylko że regulamin biernie toleruje takie zachowania a sprzedawcy na tym tracą czas ,pieniądze i klientów którzy licytowali a nie wygrali ,bo tacy to nawet jak po jakimś czasie wystawię to nie wrócą .Jedni kupią gdzie indziej ,inni uznają sprzedawcę za niewiarygodnego ,bo tak to wygląda jak ktoś sprzedaje coś ponownie w licytacji .W tych przypadkach oferty nie były wyróżnione ,to dużo nie stracę (tylko koszty wystawienia) ale kiedyś straciłem sporo na aukcjach wyróżnionych i teraz z obawy przed takimi zachowaniami klientów nawet jak dostaję od was darmowe wyróżnienia to z nich nie korzystam ,zwłaszcza przy przedmiotach wartościowych.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety A co według Ciebie powinniśmy zrobić w takiej sytuacji? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Na pewno warto by było wprowadzić jakąś formę blokady dla tych co robią tak nagminnie oraz co najbardziej boli to zwracać również koszty wyróżnienia takiej aukcji o ile nią była .Obecnie zwracacie tylko gołą prowizję a to za mało aby ryzykować i wystawiać z wyróżnieniem ,aukcja jest wtedy bardziej widoczna nie tylko dla uczciwych klientów ale także dla tych co licytują dla zabawy .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety Jeśli znajdziemy powiązania kont, próby wyłudzeń lub notoryczny brak finalizowania zakupów od razu blokujemy takie konta. W przypadku Twojej transakcji żadna z tych sytuacji nie miała miejsca, stąd nie mamy podstaw do działania. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ Ja to rozumiem i zrobiłem jak radziłaś ale nadal nic mi nie odpisałaś w temacie aukcji z wyróżnieniem .Chętnie bym czasem tak coś wystawił aby samemu nieco więcej zarobić i allegro też by miało dla siebie więcej ale muszę mieć pewność że moje pieniądze włożone w wyróżnienie nie przepadną i wrócą do mnie jak ktoś się zabawi moją ofertą. Bez takich gwarancji traci sens ich wyróżniania.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@mwmonety Ja również rozumiem Twoje stanowisko, ale w tej kwestii niestety nie mogę obiecać Ci większych zmian. Nie mam też informacji, żeby cokolwiek miało się zmienić w najbliższym czasie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

agusiamaja
#7 Wielbiciel#

Pisałam do obydwu potencjalnych kupujących odpowiedzi nie było w obu przypadkach.  Ktoś mi ptoponował niższą cenę za przedmiot ja się nie zgodziłam i zaczeło się "kupowanie" z anulowaną płatnością. Miałam opłacone wyróżnienie które poszło przez to na marne...

oznacz moderatorów

Agent555
#17 Koryfeusz#

@agusiamaja -jesli kupił na allegro zwykłym i wybrał przelew tradycyjny to ma14 dni na opłacenie zakupu,być może kupujący zapłaci za przedmiot,a jak na allegro lokalnie to jest 5 dni na opłacenie zakupu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli powtarza się ten sam kupujący to go zgłoś, ale jak z innego konta to trudno będzie mu coś zrobić, może wystaw na zwykłym.😁

oznacz moderatorów

agusiamaja
#7 Wielbiciel#

Od czegoś mnie uchroni wystawienie na zwykłym??

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Jedynie tym że na normalnym allegro jest "lista nieaktywnych klientów" ,gdzie można wpisać takiego gościa i zablokować mu zakupy ze wskazanego konta .Niestety ale taki klient może mieć lub może założyć inne konto i dalej strugać pawiana.

oznacz moderatorów