Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
klient wybrał metodę dostawy: Allegro Paczkomaty InPost (PaczkoPunkt POP-KIE55). Nie możemy stworzyć paczki dla tego zamówienia.
Nie ma też możliwości wyłączenia tej metody dostawy w Cennikach.
Nr. zamówienia: 04058bf0-813b-11ee-baa0-dd0634f4951a
@Expert-sport_pl pewnie podał blednę dane. Sprawdź czy w danych odbiorcy miedzy nazwą miejscowości/ulicą jest odstęp od numery domu lub czy numer telefonu jest z polskim prefiksem.
A jaki komunikat się pojawia?
@Expert-sport_pl napisz proszę jaki komunikat się pojawia?
Problem rozwiązany. Allegro wprowadziło PaczkoPunkty i program Sello miał problem z pobraniem zamówienia.
@Expert-sport_pl ok, dzięki za info! Cieszę, że udało się wyjaśnić problem 🙂