anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z nadaniem paczki PaczkoPunkt - Inpost

Expert-sport_pl
#8 Zapaleniec#

Witam,

klient wybrał metodę dostawy: Allegro Paczkomaty InPost (PaczkoPunkt POP-KIE55). Nie możemy stworzyć paczki dla tego zamówienia.

Nie ma też możliwości wyłączenia tej metody dostawy w Cennikach.

Nr. zamówienia: 04058bf0-813b-11ee-baa0-dd0634f4951a

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Expert-sport_pl pewnie podał blednę dane. Sprawdź czy w danych odbiorcy miedzy nazwą miejscowości/ulicą jest odstęp od numery domu lub czy numer telefonu jest z polskim prefiksem.

A jaki komunikat się pojawia?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Expert-sport_pl napisz proszę jaki komunikat się pojawia?

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Expert-sport_pl
#8 Zapaleniec#

Problem rozwiązany. Allegro wprowadziło PaczkoPunkty i program Sello miał problem z pobraniem zamówienia.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Expert-sport_pl ok, dzięki za info! Cieszę, że udało się wyjaśnić problem 🙂

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów