Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam problem z nadaniem przesyłek. Klikam jak zawsze w "nadaj przesyłkę" wyskakuje na kilka sekund błąd 204 i wszystko znika, nie mogę nadać paczek. Problem od wczoraj wieczorem. Czy ktoś też miał taki problem ? Pozdrawiam.
Zapisuję przesyłkę i następnie klikam PODSUMOWANIE przycisk nie działa, co powoduje, że nie mam możliwości nadania przesyłki i wygenerowania listu przewozowego. Nie pomogło ponowne zalogowanie. Przycisk nie działa na różnych przeglądarkach i komputerach.Czat zapchany.
Teraz pewnie co najmniej parę tysięcy osób bombarduje Allegro, że jeden przycisk nie działa. Ale ważny przycisk. Mi też nie działa.
Poczta Polska też nie działa.
niestety u mnie to samo..ani dpd ani poczta.nic nie mozna nadac..
U mnie to samo. Próbowałem z różnych przeglądarek i nie działa przycisk "Posumowanie", a co za tym idzie nie można wygenerować listu przewozowego 😞
u mnie juz działa
nadawanie z UPS też nie działa. Hallo Allegro?????
Może jest programista na stażu 🙂
Co teraz? jak wysłać paczki? kurier zaraz przyjedzie a ja mam związane ręce... Jak sobie z tym poradziliście?
Nie jestem w stanie nadać przesyłki. System nie pozwala na przejście do podsumowania: tak jakby był zawieszony. Nic się nie dzieje.
W dniu dzisiejszym nie mogę wygenerować etykiety do wybranego paczkomatu.Pokazuje błąd drukowania etykiety .Na innej przeglądarce to samo.
Dokładnie wyskakuje taki komunikat :Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku.Czy ktoś może pomóc.Problem nie ustępuje
problem z nadaniem paczki
Ja mam - próbowałem wygenerować etykietę przed chwilą i dostaję komunikat:
"Wystąpił błąd podczas tworzenia etykiety. Zweryfikuj poprawność danych, wracając do poprzedniego kroku.
u mnie to samo, nie mogę zamówić podjazdu DPD ani zamówić paczki w PP (przez Allegro)
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
A ja rozumiem że za ten burdel nie odpowiedzą sprzedający i zwroty za szybkie dostawy zostaną naliczone. Wina leży po stronie Allegro, a nie sprzedawców. Rozumiem też, że to samo dotyczy się liczenia czasu wysyłki?
@H_i_S Zespół techniczy wciąż pracuje nad ustaleniem i wyeliminowaniem przyczyny tego problemu. Jeśli okaże się, że dzisiejsze nieprawidłowości będą miały wpływ na Wasze wyniki w jakości sprzedaży, zgłaszajcie nam te sprawy przez formularz kontaktowy. Będziemy je weryfikować indywidualnie.
Oczywiście...., przecież nie mamy nic innego do zrobienia, tylko zgłaszać oczywiste sprawy.
Mariusz